Mistä tietää onko jokin henkilö poistanut Facebook profiilin?
Ei siis näkynyt haussa. Eikä siis ole kaverini. Katsottiin ystävän kanssa hänen profiilia niin ei löytynyt sitä kauttakaan enää. Aiemmin oli profiili. Ei näkynyt myöskään sukulaistensa kaverilistalla.
Kommentit (11)
Joko estänyt sut, tai poistunut facesta.
Olisihan se näkynyt kun katsoimme ystävän profiilin kautta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se näkynyt kun katsoimme ystävän profiilin kautta. Ap
Niin, jos ei ole estänyt sitäkin.
En usko koska ei tunne ystäviäni eikä heillä ole mitään yhteyttä. Ja minun kaverini eivät näy muille
Ap
Vierailija kirjoitti:
En usko koska ei tunne ystäviäni eikä heillä ole mitään yhteyttä. Ja minun kaverini eivät näy muille
Ap
No sit on häippässyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä olen poistanut vihaamani ihmisen kaikki tuttavat stalkkaamalla hänen kuvatykkäämisensä sekä kommentoinnin, instan sekä LinkedIn- profiilin. Sieltä sitä saastasakkia ilmeni.
Kysy siltä mikä homman nimi vai oletteko vain facebook-kavereita?
Jos on poistanut koko profiilinsa, pitäisi vielä näkyä kavereissasi sellaisella "kuvattomalla kuvalla", ja jos klikkaat sitä, siinä lukee, että on poistanut profiilinsa.
Ei ole siis facebook kaverini . Ap
Eipä sitä silloin tiedäkään. Itsekin lakkasin löytymästä haulla. Kai vihdoinkin saavutin tylsyyden maailman silmissä eikä edes facebook anna enää löytää minua.