Onko 160cm poika liian lyhyt armeijjaan?
Kysymys eli olen tasan 160 cm poikq ja ensivuonna kutsunnat. Olenko liian lyhyt armeijjaan eli pääsenkl. Muuten olen erinomaisessa kunnossa. Cooper 3000 ja harrastan kuntosalia.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kaveri oli inttiin mennessään noin 165 ja pois tullessaan 185cm. Kasvoi intissä 20cm ja luulen että johtui siitä että pääsi kunnollisille ruuille, joka käynnisti kasvupyrähdyksen. Yrittäjäperheessä ei ollut kukaan tekemässä ruokaa hänelle ja eli käytännössä kouluruualla intin alkuun asti.
Höpö tai sitten vuosi on ollut joku 1937 ja kaveri syntynyt loppuvuodesta ja mennyt armeijaan sen vuoden ensimmäisessä saapumiserässä, kun on täyttänyt 17 vuotta. Murrosikä on alkanut armeijassa ja jäänyt sinne töihin ja eläkkeelle jäädessään ollut tuon 185.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa ketään pituuden takia armeijasta pois jätetään.
Mutta itse olen about saman ikäinen tyttö/nainen ja pituutta hieman yli 160cm. Tunnen itseni lyhyeksi, jopa tyttönä, koska lähes kaikki tuttuni ja kaverini ovat yli 170cm pitkiä. Toki osa sitten saman pituisiakin. Saatko noin poikana pituudestasi paljon vi**uilua, kun tuntuu, että itseänikin välillä vähätellään asian takia, vaikka pitäisi olla melko normaali pituus suomalaisnaiselle?
Älä huoli, tuonmittaiset tytöt ovat kuumaa kamaa miesten silmissä.
Etenkin jos menee armeijaan, niin todennäköisesti ylennetään samana iltana yleiseksi tupapilluksi. 😏
No eihän se kuulemma se Simo Häyhäkään mikään pitkä mies aikanaan ollut....
Pituudella ei väliä, kunnolla on. Lyhyemmän on helpompi maastoutua ja pienempi maalikin. Terv. 11kk tehnyt ei-hujoppi.