Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 160cm poika liian lyhyt armeijjaan?

Armeijaedessä
01.02.2020 |

Kysymys eli olen tasan 160 cm poikq ja ensivuonna kutsunnat. Olenko liian lyhyt armeijjaan eli pääsenkl. Muuten olen erinomaisessa kunnossa. Cooper 3000 ja harrastan kuntosalia.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman kokosia ne kapiaisetkin on.

Vierailija
2/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus mikään vamma ole. Voithan kasvaakin vielä intissä?! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pääsee tykinruuaksi

Vierailija
4/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, erittäin sopiva mm. panssarijoukkoihin. Tankkia ei mahdu kovin pitkät ohjaamaan.

Olin itse joskus aikanaan Parolannummella kurssilla oman palveluksen aikaan ja kaikki panssarimiehet olivat varsin lyhyitä. Ainoastaan vaununjohtajat olivat lähellä keskimittaa.

Vierailija
5/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pääsee tykinruuaksi

Eli ammutaan tykillä kärpästä?

Vierailija
6/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus este ole. Ota inttiajasta kaikki irti, hienoa aikaa jonka tulet muistamaan loppuelämäsi.

Vierailija
7/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pienestä koosta ole monissa paikoissa vain etua.

Vierailija
8/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla ongelmia, kunhan varusteet kulkee. Omassa komppaniassa oli yksi aika lyhyt kaveri, mutta ai perkele se oli nopea ja kovakuntoinen. Että tuskin on väliä.

Vierailija
9/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo pääsee tykinruuaksi

Eli ammutaan tykillä kärpästä?

Vähän rankempaa huumoria.

Vierailija
10/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkiin tai hävittäjän sisään.

Vierailija
11/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pituus este ole. Ota inttiajasta kaikki irti, hienoa aikaa jonka tulet muistamaan loppuelämäsi.

Joo kannattaa ottaa siitä vttuilusta, käskytettävänä koirana olemisesta, huutamisesta ja märässä maassa ryömimisestä kaikki irti.

Vierailija
12/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa ottaa siitä vttuilusta, käskytettävänä koirana olemisesta, huutamisesta ja märässä maassa ryömimisestä kaikki irti.

Toiset ne vaan ei tajua... Mutta ei siinä mitään. Onnea ja menestystä loppuelämääsi.

Vierailija
13/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisessa oli saamelainen samassa yksikössä. Lyhyt kaveri, mutta oli kyllä kokenut kaveri maastossa ja pärjäsi hyvin.

Vierailija
14/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tämänkaltaisia kirjoittelevat hi ntit vetoavat yleensä mielenterveysongelmiin jo ennen kutsuntoja, eikä heitä onneksi enää tarvitse armeijassa katsella, saati kuunnella.

15/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset ne vaan ei tajua... Mutta ei siinä mitään. Onnea ja menestystä loppuelämääsi.

Mä olin huutajana ja käskyttäjänä - ihan kivaa se oli.

Vierailija
16/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omana palvelusaikanani palveli (laivastossa)myös eräs toinen matruusi (miehiähän siellä silloin armeijassa olivat kaikki) jonka mitta  jäi senttiä alle 155 cm pituuden.

Ja ihan alusta loppuun palveli siellä hänkin muiden mukana.

Vierailija
17/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tämänkaltaisia kirjoittelevat hi ntit vetoavat yleensä mielenterveysongelmiin jo ennen kutsuntoja, eikä heitä onneksi enää tarvitse armeijassa katsella, saati kuunnella.

Kommenttisi perusteella olet alhaisen älykkyysosamäärän duunari ;) Kaltaisesi tyypit pärjäävät juuri armeijassa, jossa mielivaltaisesti komennetaan muita vahvan hierarkian avulla.

Vierailija
18/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei ole väliä

Vierailija
19/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, erittäin sopiva mm. panssarijoukkoihin. Tankkia ei mahdu kovin pitkät ohjaamaan.

Olin itse joskus aikanaan Parolannummella kurssilla oman palveluksen aikaan ja kaikki panssarimiehet olivat varsin lyhyitä. Ainoastaan vaununjohtajat olivat lähellä keskimittaa.

Tämä on itselläkin jäänyt mieleen Parolannumelta. Vaunupataljoona oli melkoinen kääpiöosasto. 😆

Vierailija
20/44 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat kantaa kunniavieraiden laukkuja niin pituus ei haittaa. Pv on nykyisin Piccolovoimat. Näin jo syksystä 2015.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi