Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolutisti, miksi kiihotut muiden juomisesta?

Vierailija
01.02.2020 |

Kysymys otsikossa. Miksi kehosi ulkopuolinen alkoholi on sinulle ongelma?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne absolutistit tulee juominkeihin siksi, että pääsevät piiloveetuilemaan myöhemmin.

Mieluiten silleen, että kaltaiseni juoppo itse tajuaa mutta ne muut paikallaolijat ei.

Se on semmoinen hallinnan muoto.

Sen sortin Paremmista Ihmisistä kannattaa hankkiutua eroon.

Vierailija
2/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti.

En käy juomingeissa, eikä muiden alkoholinkäyttö kiinnosta minua. Jos kysytään, miksi en juo, vastaan ettei alkoholi sovi minulle.

Enemmän harmittaa nämä "ota nyt", ja "kyllä se keitto alkaa maistua kun olet 40" huutelijat kuin muiden alkoholinkäyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä hämmästyttää miksi muiden juomattomuus on ongelma... hei ota nyt, miksi et ota... mitä enemmän juo, sitä isompi ongelma on muiden juomattomuus.

Suomessa alkhjoli ja etenkin sen liikakäyttö on tabu edelleen.

Vierailija
4/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne absolutistit tulee juominkeihin siksi, että pääsevät piiloveetuilemaan myöhemmin.

Mieluiten silleen, että kaltaiseni juoppo itse tajuaa mutta ne muut paikallaolijat ei.

Hanki itsetunto, että kestät muiden juomattomuuden.. alkoholilla et sitä itsellesi saa.

Vierailija
5/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten aseksuaalitkaan eivät päivystä sänkyni vieressä kun rakastelen.

Ovatko aseksuaalit AP:n sängyn laidalla tarkkailemassa?!?

Vierailija
6/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ajatukset ovat ihan omassa päässäsi ja ilmeisesti oma juomisesi on sinulle jotenkin ongelma. Se ei katoa vaikka absolutistit poistuisivat.

Olen absolutisti ja muiden juominen ei voisi vähempää kiinnostaa. Juomingeissa olen niin kauan kuin keskustelut ovat jotakuinkin tolkullisia. Ihan samaan tapaan illan keskustelut unohtuvat aamulla kuin juodessa, ei ne yleensä niin ikimuistoisia huomioita ole

Vierailija
7/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsetunto, että kestät muiden juomattomuuden.. alkoholilla et sitä itsellesi saa.

Taidat olla juuri niitä ketkä hakeutuvat ”juominkeihin” moraalisäteilemään. Vähän kuin nunna menisi tansseihin ja kutsuisi niitä ”orgioiksi” -eri

Vierailija
8/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kyllä nämä puritaanit jotka kieltäytyvät viinasta, lihasta, eläinperäisistä tuotteista, aborteista etc ja heidän on ihan pakko motkottaa niille jotka eivät elä samoin kuin he itse.

Vierailija
9/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä nämä puritaanit jotka kieltäytyvät viinasta, lihasta, eläinperäisistä tuotteista, aborteista etc ja heidän on ihan pakko motkottaa niille jotka eivät elä samoin kuin he itse.

Ei sellaisia oikeasti olekaan - poistu edes hetkeksi vihakuplastasi :)

Vierailija
10/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että ap:lle juominen on ongelma ja siksi hän siirtää omat tunteensa muiden päähän.

Vierailija
11/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi nyt vain on voimakasta riippuvuutta aiheuttava huume jonka kauppaamisen yhteiskunta hyväksyy historiallisista syistä. Kaljaa myydään kaupassa laillisesti. Ei siitä tarvitse tuntea moraalista ylemmyyttä ja se että ette juo, tai että alkoholinkäyttäjä muuttuu rasittavaksi ei tee absolutistista tippaakaan (sic) parempia ihmisiä.. Ongelma ei ratkea kouluttamalla ja syyllistämällä alkoholinkäyttäjiä. Absolutisti taistelee tuulimyllyjä vastaan niin pitkään kuin alkoholia myydään ja markkinoidaan. Olen sitä mieltä että yhteiskunnan tulisi sallia paremmat huumeet ja rajoittaa alkoholin myynitä ja markkinointia tupakan tapaan.

Vierailija
12/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt 35pv raittiutta takana 35 vuoden kännäilyn jälkeen.

Olenko absolutisti, en. En ainakaan juova alkoholisti kuten ennen.

Vierailija
13/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tunne yhtään ihmistä joka kiihottuisi toisten juomisesta. Itse olen juhlissa sen aikaa kun meno pysyy mukavana, kun promillet päissä nousevat sönkötysrajan yli poistun. Ihan kivaa siellä on siihen asti, sen jälkeen ei itselläni enää olisi hauskaa mutta jos muilla noin on ei se minulta pois ole. Jokainen tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi