Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osoitat kumppanillesi että haluat häntä

Vierailija
01.02.2020 |

Meillä on ongelma parisuhteessa. Mies ei halua enää esileikkiä. Aina löytyy joku syy miksi ei pysty juuri silloin tai sitten ruvetaan vain suoraan toimintaan. Myös jos minä teen aloitteen seksiin saan nykyään aina pakit. Eli seksiä on kyllä mutta vain silloin kun mies haluaa. Koen ettei mieheni halua minua enää. Itse kehun miestäni, koskettelen ja annan suuhoitoa saamatta/vaatimatta vastapalvelusta. Mies haluaa vain yhdyntää ja esileikkiä on turha odottaa. Muutenkin tuo ainaiset pakit on alkaneet tuntumaan pahalta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, hakeutuisin kyllä suoraan seksuaaliterapeutille. Itse olen juuri tullut petetyksi ja pyörin täälläkin neuvoja etsimässä. Ei tosin liity sinun asiaasi, mutta ihan harmittaa sinun puolestasi kuvailemasi tilanne. Sille kannattaa oikeasti tehdä heti jotain, älkää odotelko. Ja puhukaa suoraan, kiertelemättä.

Vierailija
2/2 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, hakeutuisin kyllä suoraan seksuaaliterapeutille. Itse olen juuri tullut petetyksi ja pyörin täälläkin neuvoja etsimässä. Ei tosin liity sinun asiaasi, mutta ihan harmittaa sinun puolestasi kuvailemasi tilanne. Sille kannattaa oikeasti tehdä heti jotain, älkää odotelko. Ja puhukaa suoraan, kiertelemättä.

Mitä se auttaa jos minä käyn seksuaaliterapeutilla? Mies ei siihen suostuisi. Olen yrittänyt avata keskustelua aiheesta, että hei kulta, tarvitsisin hieman enemmän esileikkiä jotta ehdin mukaan. Mies aina naurahtaa/tuhahtaa ja saan jonkun selityksen miksi ei juuri silläkertaa onnistunut tai jotain muuta vastaavaa. Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti saat haluamasi vastaukset. Vaikkakin en tiedä onkohan tämä oikea paikka niitä kummankaan meistä kysellä.😊ja keksit mitä tehdä tilanteessasi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi