Miten tajusit että tapailumies pyörittää montaa naista samaan aikaan? Laitoitko välit poikki vai yrititkö saada lopettamaan naisseikkailut?
Kommentit (40)
Ei yhteenkään mieheen kannata sen enempää aikaansa tuhlata, jos ei osaa olla rehellinen edes tapailuaikana jolloin ei vielä ole sitouduttu mihinkään
Instagramista. Seurasi ja kommentoi muiden naisten kuvia kuten ”väsynyt viimeyöstä” tms.
Livenä niin kilttiä miestä, onneksi olin kunnon stalkkeri enkä tuhlannut aikaani sen enempää :D
Vierailija kirjoitti:
tyytyväinen nainen 59 kirjoitti:
Olen "etäsuhteessa" avioliitossa olevan miehen kanssa, mies on komea ja hauska, asuu toisessa maassa. Alusta alkaen olen tiennyt hänen olevan naimisissa ja kun on mukava mies, niin varmasti vientiä riittää. En ole koskaan yrittänyt saada tätä miestä omittua itselleni, koska en halua. Mukava nähdä silloin tällöin, mutta että olemaan yhdessä jatkuvasti.- ei kiitos. Naimisissä olevat miehet eivät yleensä jää roikkumaan, nautin silloin kun nähdään. Kehotan tätä miestä aina pitämään huolen perheestään ensisijaisesti. En ole millään tavalla läheisriippuvainen, viihdyn yksin, mutta käyn viihteellä ja näen kyllä muitakin. Ja ei - minulla ei ole hyväksikäytetty olo, mies kohtelee minua kuin prinsessaa enkä usko että vaimo on niin tyhmä ettei ymmärtäisi miehellään olevan muita naisia.
Annoin alapeukun, toki sen vuoksi, että ylipäätään sotkeudut tietoisesti varattuun ihmiseen. Eniten ärsytti tuo ”Kehoitan tätä miestä aina pitämään huolen perheestään ensisijaisesti”. Se ei sinulle kuulu, luuletko olevasi siinä asemassa, että voit antaa mitään ohjeita kuinka mies huolehtii ja on perheensä kanssa? Se ei kuulu sinulle yhtään mitään.
Varasta hetkesi mutta pidä vilpillinen mielesi kaukana miehen perheasioista. Jos aikuinen nainen kuvittelee olevansa itsenäinen ”prinsessa” kun vehtaa varatun miehen kanssa niin on selittänyt asiat itselleen vähän kuin satukirjasta.
Touchee...
Minulle ei ole koskaan tapahtunut tuollaista. N45. Olen tavannut elämäni aikana vain treffeillä tai sen tapaisilla noin 5 miestä eivätkä ne ole johtaneet toisiin treffeihin. Niiden muiden 4 miehen kanssa joiden kanssa olen ollut parisuhteessa ei ole ollut tällaisia ongelmia. Kaikki ovat heti ymmärtäneet, että mita ei tapailla.
Tuo ns tapailukulttuuri tulee amerikasta eikä sovi meidän ympäristöön, vaadin itse ja olen aina saanut toiselta osapuolelta kaiken huomion, ei minua voi tapailla niin, että tapailee muita.
Haluan olla siis ykkönen heti alusta asti ja jos mies ei ole riittävän kiinnostunut siihen, niin ei ole minua kiinnostanut toista kertaa tavata. Jos joku haluaa pyörittää useampaa niin siitä vaan, mutta minä en ole sitten yksi niistä niistä muista.
Yhden ainoan kerran tein virheen ja lähdin kokeilemaan yhden yönsuhdetta luullen, että se voisi muuttua muuksi, selvisi ihan muutamassa tunnissa ja kyllä harmitti.
Jostain syystä siis kaikki tapaamani miehet ovat vaistonneet sen, että en halua tapailla montaa yhtä aikaa vaan jos minua tapailee niin sitten vain minua. Tai sitten se tapailu on hyvin nopeasti loppunut.
Jos miettii syitä tähän niin varmaan se, että isäni oli uskoton äidilleni, on auttanut minua huomaamaan aika nopeasti nämä surkimukset jotka puhuvat yhtä yhdelle ja toista toiselle. Osasyy on varmaan myös asenne; arvostan itseäni niin paljon, etten ”tyydy” mihinkään vaan määritän itse mitä haluan ja olen aina osannut tehdä sen selväksi myös vastakkaisele sukupuolelle.
Olen tapaillut vain yhtä sarjaseurustelijaa. Sen huomasi siitä, että yhtäkkiä yllättäen miehellä ei ollutkaan aikaa minulle. Arvasin että sillä on juuri silloin muita virityksiä. Sitten kun sillä olisi taas ollut aikaa ja ehdotti tapaamista, nauroin suoraan päin naamaa ja sanoin kiitos ei. Eikä se harmittanut enää siinä vaiheessa lainkaan, sillä oli tullut jo selväksi miehen alko-ongelmat ja eläin-vihamielisyys.
Mutta otin opin vastaan. Oli eka ja vika naistenmies. Jälkeenpäin kuulin tutuilta miehen naisseikkailuista. Olin osunut ihan oikeaan.
Siinä vaiheessa kun mies lopettaa muiden tapailun, hänestä tulee iilimato ja takiainen. En halua kovin tiivistä suhdetta, joten minulle sopii mainiosti, että mies viettää aikaansa muidenkin kanssa. Ajatus siitä, että pitäisi nähdä jotakuta harva se päivä, ahdistaa. Kaipaan omaa rauhaa eikä toistaiseksi kukaan tuntemani mies ole niin ihanaa seuraa, että haluaisin nähdä häntä jatkuvasti.
En haaskaa aikaani sellaisiin miehiin, joita en pysty kunnioittamaan, eli valehtelevat ja kaksinaismoralistiset miehet karsiutuvat pois heti kun tällainen piirre ilmenee. Kuten esimerkiksi varatut miehet tai sellaiset jotka paheksuvat syvästi naisten samanaikaista seurustelua monien miesten kanssa, mutta heille ja muille miehille vastaava on ok.
Puolisollani oli ollut joku toinen viritys silloin kun tavattiin. Olin kuitenkin kolahtanut niin kovaa ettei enää tavannut tätä toista. Jos olis jatkanut tämän toisen tapailua niin oisin varmaan itse häipynyt kuvioista, en ala kilpailemaan kenestäkään.
Sinällään ymmärrän tapailukulttuurin, mutta minusta ei olisi ollut siihen.
Pahimpia ovat ne, jotka syyttää ex-akkaa hulluksi!!
Itse ovat pettäjiä, väkivaltaisia jne...
Erään kanssa hetken tapailin. Ihmettelin, kun yhtäkkiä ilman syytä alkoi syyllistää minua!?
Oli ihan kiva ilta takana ja kuvittelin, että josko suhteemme kehittyisi seurusteluksi saakka...
Olin ulkona vilvoittelemassa (hänen kännykkä pöydällä, jota en ollut edes huomannut).
Sisälle mentyäni, hän huudahti:
"Katsoitko minun puhelinta"?????! Olin ihmeissäni. Säikähdin. Tämän jälkeen tuli vielä muutama muukin varoitusmerkki miehestä. Jätin tapailun siihen. Harmittaa, että tuhlasin aikaani häneen!
Haukkui mm exänsä hulluksi. Saattoi ottaa tiukasti ranteestani kiinni. Väitti, että en pidä hänestä oikesti?
Valehteli olevansa iltavuorossa, emmekä siksi voi nähdä. Olin sitten kaupungilla ystäväni kanssa kun törmäsimme mieheen. Hän ei edes tajunnut että jäi valheesta kiinni? Patologinen valehtelija!
Pyysi minua luokseen asumaan. Samana iltana näin vahingossa hänelle tulleen viestin: "Odotan sinua rakas"! En tiedä keneltä viesti oli, joltain hoidolta ilmeisesti (joita sitten olikin useampi). Hän oli vessassa ja kännykkä pöydällä, siksi näin tuon, kun istuin vieressä. En todellakaan urkkinut tai muuta. Ehkä oli hyvä tuuri, että näin.
Sain näin tietooni muiden naisten olemassaolon, ilman, että hän tiesi minun tietävän.
Huh, onneksi en saanut häneltä mitään tautia! Kovasti yritti painostaa olemaan ilman kumia. Kaikenlaista ällöttävää miestä sitä onkin!!
Välit poikki! Ei tuollaisia saa kukaan muuttumaan, eivät näe itsessään mitään vikaa koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut naisille avoimesti jos kysyvät M43
Miksi pitää kysyä erikseen? Miksi et kerro tapailevasi useita samaan aikaan?
Kun tuo on sellanen asia, joka ei tuossa vaiheessa vielä oikeestaan kuulu toiselle ihmiselle. Kyseleminen viittaa mustasukkaisuuteen.
Tämä tapailu on mielestäni häilyvä käsite, jos tapaillaan kuukausia ja samalla tinderi laulaa ja nähdään muita. Mielestäni se on jo sarjadeittailua ja varallapitämistä. Itsellä oli näitä miehiä muutama, joiden kanssa tapailtiin. Yksi vihjasi jo muutaman viikon treffailun jälkeen, ettei käytä tinderiä. Se suhde alkoi edetä parissa kuukaudessa ja suunniteltiin yhteisiä viikonloppuja yms. No sitten olikin sieltä tinderistä löytynyt vielä mielenkiintoinen ihminen. Halut nähdä hiipuivat siihen. Itsellä oli jotenkin hölmö olo. Olin ajatellut omalla kohdalla, että katsotaan miten tässä käy, enkä käynyt kurkkimassa tinderissä. Sinne tinderiin voi mennä takaisin, jos ei yhteinen taival jatku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo on sellanen asia, joka ei tuossa vaiheessa vielä oikeestaan kuulu toiselle ihmiselle. Kyseleminen viittaa mustasukkaisuuteen.
Minä kysyn suoraan, ei tule itse kuviteltua asioita, joita ei ole olemassakaan. Jos tyypiltä ei voi kysyä suoraan niin tietää ettei sovita yhteen. Olen oppinut turhan hienotunteisesta suoraksi. Kerron millainen olen ja mitä ajattelen asioista, odotan samaa myös toiselta ihmiseltä. Jos taas toinen haluaa pitää välimatkaa ja katsella niin minulle sopii ettei alkuunsa olla kovin läheisiä tai intiimejä mutta suoriin kysymyksiin mikä on tilanne, ajatukset, odotukset - ne saa kysyä ja niihin vastataan. Jos se on jotenkin hankalaa tai hämmentävää - tyyppi ei ole minulle sopiva ihminen.
Selittely alkaa naurattamaan. Kuten eräs mies eron jälkeen paasaus elämäni kuuluu vain lapsilleni, panostan lapsiini kaiken vapaa-ajan, he ovat tärkeintä elämässäni - kaikki muu on toisarvoista. Selvä, ymmärrän hyvin. Nähdäänkö uudestaan, olisi mukava tavata, kysyy mies. Ei nähdä, sanon minä. Miksi ei? kysyy mies ihmeissään. Ymmärsin ettei sinun elämässäsi ole aikaa kuin lapsillesi ja työllesi, ja asumme eri paikkakunnilla, olet vasta hetki sitten eronnut. No en minä sitä tarkoittanut sanoi mies. Aha, sanoin ja sanoin, että minusta hänen sanomansa sopii hyvin siihen tilanteeseen missä hän on mutta se ei ole sitä elämää mikä minua kiinnostaisi. Mies oli harmissaan, juteltiin hetki muista asioista, sitten lähdin.
Mies ajatteli perustavansa eri paikkakunnille suhteita missä voisi piipahtaa työreissujen aikataulun mukaan. Ja ehkä parisuhde tai etäsuhde voisi kiinnostaa kun hän joskus malttaa miettiä uutta parisuhdetta tai löytää naisen paikkakunnaltaan. Tämä kävi ilmi hänen myöhemmistä viesteistään, joihin en sitten enää jaksanut vastata. Kerroin, että minulla on jo uudet kuviot, en säädä mitään. Hän myöhemmin viestitti palanneensa takaisin yhteen vaimonsa kanssa. Onnittelin.
Meni ihan oikein tämä kuvio, oman toiminnan ansiosta.
Kaikki miehet olisi Tällaisia , jos olisi mahdollista. Ne haluaa a) löytää sen kauneimman naisen b) pllua pitäisi saada mahdollisimman monelta ja c) miehen status nousee toisten miesten silmissä
Miehille kannattaa tehdä samalla tavalla. Eikö kannata ihastus vasta kun on mies sitoutunut, jos silloinkaan
Miksi? Tapailussa saa kaiken sen minkä seueustelussakin, ja naiset vaan vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapailu on mielestäni häilyvä käsite, jos tapaillaan kuukausia ja samalla tinderi laulaa ja nähdään muita. Mielestäni se on jo sarjadeittailua ja varallapitämistä. Itsellä oli näitä miehiä muutama, joiden kanssa tapailtiin. Yksi vihjasi jo muutaman viikon treffailun jälkeen, ettei käytä tinderiä. Se suhde alkoi edetä parissa kuukaudessa ja suunniteltiin yhteisiä viikonloppuja yms. No sitten olikin sieltä tinderistä löytynyt vielä mielenkiintoinen ihminen. Halut nähdä hiipuivat siihen. Itsellä oli jotenkin hölmö olo. Olin ajatellut omalla kohdalla, että katsotaan miten tässä käy, enkä käynyt kurkkimassa tinderissä. Sinne tinderiin voi mennä takaisin, jos ei yhteinen taival jatku.
Miehet on tämmöisiä. Sinä olit valitettavasti varalla.
Nyt on sitten turha yhdenkään palsta-üli-kilttimi€hen tulla tänne vonkumaan, että oma vika, koska hekin toimisivat näin, jos pystyisivät.
Ota opiksesi ja toimi itse jatkossa samoin. Ikävää, mutta kannattaa opetella pelaamaan miesten säännöillä.
Tyhmää lähteä pelaamaan ylipäätään tai pelata jonkun toisen säännöillä. Jos sinulla on itseluottamusta, osaat olla yksinkin, uskot rakkauteen ja olet elämän suhteen optimistinen, elämä on paljon muutakin kuin parisuhde niin ole oma itsesi, älä pelaa. Mieluummin yksin kuin huonon kanssa.
Minä löysin elämäni miehen ihan intternetistä, vaihdoin kommentteja usean kanssa mutta tapasin vain ne, jotka erottuivat. Siinä haussa oli pari vaihetta - ensin haku päällä löytyisikö se mies, äääh, ei ollut mitään sykähdyttävää. Kaikki tapailivat montaa ja ihan käytöksestä sen huomasi, keskittymiskyky oli kultakalan tasolla. Hätäistä keskustelua, hätäistä toimintaa, kaiken piti tapahtua muka nopeasti, ei kiinnostanut minua. Varsinkin ne, jotka halusivat tavata nopeasti tai hitaasti kannattaa ohittaa. Ota se, jonka kanssa sinulla on sopiva rytmi.
Yksi kolahti kunnolla, keskityin siihen yhteen ja nyt ollaan naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole koskaan tapahtunut tuollaista. N45. Olen tavannut elämäni aikana vain treffeillä tai sen tapaisilla noin 5 miestä eivätkä ne ole johtaneet toisiin treffeihin. Niiden muiden 4 miehen kanssa joiden kanssa olen ollut parisuhteessa ei ole ollut tällaisia ongelmia. Kaikki ovat heti ymmärtäneet, että mita ei tapailla.
Tuo ns tapailukulttuuri tulee amerikasta eikä sovi meidän ympäristöön, vaadin itse ja olen aina saanut toiselta osapuolelta kaiken huomion, ei minua voi tapailla niin, että tapailee muita.
Haluan olla siis ykkönen heti alusta asti ja jos mies ei ole riittävän kiinnostunut siihen, niin ei ole minua kiinnostanut toista kertaa tavata. Jos joku haluaa pyörittää useampaa niin siitä vaan, mutta minä en ole sitten yksi niistä niistä muista.
Yhden ainoan kerran tein virheen ja lähdin kokeilemaan yhden yönsuhdetta luullen, että se voisi muuttua muuksi, selvisi ihan muutamassa tunnissa ja kyllä harmitti.
Jostain syystä siis kaikki tapaamani miehet ovat vaistonneet sen, että en halua tapailla montaa yhtä aikaa vaan jos minua tapailee niin sitten vain minua. Tai sitten se tapailu on hyvin nopeasti loppunut.
Jos miettii syitä tähän niin varmaan se, että isäni oli uskoton äidilleni, on auttanut minua huomaamaan aika nopeasti nämä surkimukset jotka puhuvat yhtä yhdelle ja toista toiselle. Osasyy on varmaan myös asenne; arvostan itseäni niin paljon, etten ”tyydy” mihinkään vaan määritän itse mitä haluan ja olen aina osannut tehdä sen selväksi myös vastakkaisele sukupuolelle.
Olisi kiinnostava tietää miten tämä konkreettisesti menee. Että sanotko eka treffeillä ensimmäisiksi sanoiksi että jos aiot tavata jonkun toisen naisen joskus elämässäsi, niin lopetetaan nämä treffit ennen kuin alkoivatkaan?
Koska kyllä sinäkin tapaat miehiä ennen kuin olette vielä ikuisesti vain toistenne kanssa. Muutoin sinulla ei olisi ollut kuin yksi mies elämässäsi.
Olisi kiinnostava tietää miten tämä konkreettisesti menee+
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut vain yhtä sarjaseurustelijaa. Sen huomasi siitä, että yhtäkkiä yllättäen miehellä ei ollutkaan aikaa minulle. Arvasin että sillä on juuri silloin muita virityksiä. Sitten kun sillä olisi taas ollut aikaa ja ehdotti tapaamista, nauroin suoraan päin naamaa ja sanoin kiitos ei. Eikä se harmittanut enää siinä vaiheessa lainkaan, sillä oli tullut jo selväksi miehen alko-ongelmat ja eläin-vihamielisyys.
Mutta otin opin vastaan. Oli eka ja vika naistenmies. Jälkeenpäin kuulin tutuilta miehen naisseikkailuista. Olin osunut ihan oikeaan.
Sarjaseurustelija tarkoittaa kylläkin sellaista joka vaihtaa lennosta kumppania, eikä ole hetkeäkään yksin, eikä päällekkäinseurustelijaa joka on monen kanssa samaan aikaan.
Noin muuten mulle kävin vähän samoin. Mies vielä kehtasi laittaa syyn minulle sanomalla minua vainoharhaiseksi :D Vaikka itse kusetti minkä kerkesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se, että sinä kerrot rehellisesti tapailevasi vähän kaikkia samaan aikaan, on mustasukkaiset kyselemistä? Eihän isinä kukaan kysele mitään, vaan sinä kerrot rehellisesti millainen olet, jolloin toinen voi päättää haluaako jonon jatkoksi haaremiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tämmöisiä. Sinä olit valitettavasti varalla.
Nyt on sitten turha yhdenkään palsta-üli-kilttimi€hen tulla tänne vonkumaan, että oma vika, koska hekin toimisivat näin, jos pystyisivät.
Ota opiksesi ja toimi itse jatkossa samoin. Ikävää, mutta kannattaa opetella pelaamaan miesten säännöillä.
Jos mä olisin toiminut tuolla sinun kostomentaliteetillasi, niin en varmasti olisi koskaan tavannut kultaista ja ihanaa aviomiestäni. Eli suosittelen olemaan ennemminkin mukava ja kiva kuin kostonhimoinen hirviö.
Niinpä. Todella nolo selitys tuo iänikuinen "varatut ei jää roikkumaan". Kuulostaa pikemminkin siltä, että varatulta on helpompi kestää ne pakit kuin sinkulta.