Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huawei ilman Googlen lisukkeita, onko järkeä ostaa?

Vierailija
31.01.2020 |

Eli niin, onko Huawein taru lopussa? Jos Google ei toimi uusissa luureissa, tarkoittaako siis että YouTube, Gmail, map ja muut eivät toimi? Ja kuulin että edes Facebook tai Whatsapp ei toimisi? Mitä koko kapulalla siis edes tekee enää??? 🙄

Harmi, olisi uuden luurin oston aika mutta pitää siis vaihtaa merkkiä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Nokia. Itselläni on nyt ollut pari vuotta, ja mielestäni tosi hyvä, ja varmaan paras hinta-laatu-suhde markkinoilla. Puhdas Android, ei mitään ylimääräistä bloatwarea, ja päivitykset tulee heti kun Google ne julkaisee. Ainoa huono puoli minun mallissa on kamera, mutta kuulemma uudemmissa on sekin parempi.

Vierailija
2/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube, Gmail yms on saatavissa webissä. Minä ainakin halusisin puhelimen ilman Googlen valvontaa. Sailfishin OS:n luuriin hankin, kunhan niitä taas saa (ovat loppuunmyytyjä). Samalla tavalla tuolla OS:lla voi webissä käyttää, mitä ikinä siellä onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin Nokiaa suosinkin, mutta jossain vaiheessa se muuttui omituiseksi windows-hässäkäksi jolloin siirryin juuri Huaweihin ja tässä merkissä olen tähän asti pysynyt.

Jaa niin että selaimen kautta toimisi uusissakin Huaweissa noi aloitusviestissä luettelemani..? Kauhean vaivalloista jos ei saa sovelluksina. 🤔

Vierailija
4/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy helpot ohjeet millä 10 minuutissa saat ne Googlen palvelut puhelimeen. Ei vaadi mitään osaamista.

Huawei Mate 30 Pro on varmaan yksi parhaista puhelimista mitä tällä hetkellä on.

Vierailija
5/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, nimenomaan tuo Huawein malli kiinnostaisi ilman tätä Google-hässäkkää. Hmmm.

Vierailija
6/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Google pixel 3 puhelimen Saksasta niin toimii kaikki Googlen palvelut juuri kuten Google on tarkoittanut. Eikä ole mitää emui tai Samsung chat chaissea seassa

Vierailija
7/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei nova 5t on hintaluokassaan paras puhelin, googlen jutut siinä tulee mukana ja huawei lupaa pitääkin ne niissä puhelimissa, joissa ne myyntihetkellä ovat.

Vierailija
8/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen palveluista monet saa ladatuksi joistain muistakin sovelluskaupoista kuin Googlen omasta. Google Maps ja Youtube taitaa vaatia nimenomaan Googlen oman sovelluskaupan. Ja sen Googlen oman sovelluskaupan voi helposti asentaa puhelimeen esim. Youtuben ohjeiden avulla (joka sekin on Googlen palvelu!)

Vierailija
9/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube, Gmail yms on saatavissa webissä. Minä ainakin halusisin puhelimen ilman Googlen valvontaa. Sailfishin OS:n luuriin hankin, kunhan niitä taas saa (ovat loppuunmyytyjä). Samalla tavalla tuolla OS:lla voi webissä käyttää, mitä ikinä siellä onkaan.

Juu, ihan on varmasti saatavilla netissä, mutta kun ne eivät ole missään valvotussa lähteessä, niin sieltä saa tuurilla muutakin kuin mitä tilaa.

Vierailija
10/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vähän kädetön noissa asennuksissa. Mitenköhän mahtaisi käydä? Varmaan Huaweilla kyllä hikoillaan tilanteen takia.

Ap, edelleen

Vierailija
11/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihan on varmasti saatavilla netissä, mutta kun ne eivät ole missään valvotussa lähteessä, niin sieltä saa tuurilla muutakin kuin mitä tilaa.

Ja tätäkin just pelkään.

Vierailija
12/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No apkmirror.com on niin laajalti käytetty ja tutkittu että käytännössä riskiä ei ole.

Jos haluat kuitenkin pelata varman päälle niin lainaa kaverin kännykkää jossa on playstore ihan tehtaan jäljiltä ja tee siinä playstorelle backup jolloin saat taatusti madottoman apk-tiedoston minkä siirrät omaan luuriisi.

Vierailija
13/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No apkmirror.com on niin laajalti käytetty ja tutkittu että käytännössä riskiä ei ole.

Jos haluat kuitenkin pelata varman päälle niin lainaa kaverin kännykkää jossa on playstore ihan tehtaan jäljiltä ja tee siinä playstorelle backup jolloin saat taatusti madottoman apk-tiedoston minkä siirrät omaan luuriisi.

Miten ne madot jollain backupilla siitä sovelluksesta irtoaa?

Vierailija
14/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kytkeä Huawein omaan sähköpostiohjelmaan ja kalenteriin minkä tahansa käyttämäsi sähköpostiosoitteen.

Huawei omasta sovelluskaupasta voit ladata kaikki tutut appit.

Youtubessa on hyvät ohjeet.

Vierailija
15/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kiinan roinaa ostaa edes googlen kilkkeillä.

Vierailija
16/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Kuulostaa siltä että on merkin vaihdon paikka.

Kiintoisaa nähdä Huawein myyntikäyrät jatkossa.

Ap, luuritumpelo

Vierailija
17/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubesta löytyy helpot ohjeet millä 10 minuutissa saat ne Googlen palvelut puhelimeen. Ei vaadi mitään osaamista.

Huawei Mate 30 Pro on varmaan yksi parhaista puhelimista mitä tällä hetkellä on.

Ja päivitykset toimii... ei toimi

Vierailija
18/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tätäkin just pelkään.

Sius pelkäät mennä netissä osoitteeseen www.youtube.com ja www.mail.google.com? Miksi ihmeessä?

Vierailija
19/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menny tuo gmailin osoite ihan oikein :D /18

Vierailija
20/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi GoogleMaps toimivat selaimessa.

Karttaohjelmistoksi tulee sama, mitä Applekin käyttää, eli TomTom.

Ei ongelmia.

Hakukoneeksi voi laittaa DuckDuckGo:n

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän