Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huawei ilman Googlen lisukkeita, onko järkeä ostaa?

Vierailija
31.01.2020 |

Eli niin, onko Huawein taru lopussa? Jos Google ei toimi uusissa luureissa, tarkoittaako siis että YouTube, Gmail, map ja muut eivät toimi? Ja kuulin että edes Facebook tai Whatsapp ei toimisi? Mitä koko kapulalla siis edes tekee enää??? 🙄

Harmi, olisi uuden luurin oston aika mutta pitää siis vaihtaa merkkiä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawein suurimmat markkinat on Aasiassa, että jos täällä tapahtuu notkahdus niin eipä se juuri heilauta suuressa kuvassa ko. firmaa. Itse aion pysytellä Huaweissa ja olen suorastaan tyytyväinen että Googlen vakoilu jää mun luurista pois. :)

Vierailija
22/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Kuulostaa siltä että on merkin vaihdon paikka.

Kiintoisaa nähdä Huawein myyntikäyrät jatkossa.

Ap, luuritumpelo

Ap tais olla trolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei tuo uuden puhelimen myyntiin Suomessa koska sille on niin paljon kysyntää täällä. Ei niiden olisi pakko sitä tänne tuoda.

Vierailija
24/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin amerikkalaiset teknovloggaajat Youtubessa kehuvat kovasti tuota Huawein uutta puhelinta. Tuleva Huawei P30 Pro Premium Edition on varmaan vielä parempi (ainakin kamerapuhelimena, mm. 10x optinen zoom).

Vierailija
25/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä te sitä googlea kaipaatte kun hakukoneita on kymmeniä muitakin.

Vierailija
26/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus muinoin Nokiaa suosinkin, mutta jossain vaiheessa se muuttui omituiseksi windows-hässäkäksi jolloin siirryin juuri Huaweihin ja tässä merkissä olen tähän asti pysynyt.

Jaa niin että selaimen kautta toimisi uusissakin Huaweissa noi aloitusviestissä luettelemani..? Kauhean vaivalloista jos ei saa sovelluksina. 🤔

Nyky Nokiat ovat samanlaisia android kinkki luureja kuin huaweit. Mutta niistä puuttuu kaikki valmistajan roina, joita huaweit, sonyt ja samsungit on täynnä.

Siinä on ns. puhdas Androit.

Vierailija
27/27 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin amerikkalaiset teknovloggaajat Youtubessa kehuvat kovasti tuota Huawein uutta puhelinta. Tuleva Huawei P30 Pro Premium Edition on varmaan vielä parempi (ainakin kamerapuhelimena, mm. 10x optinen zoom).

Siis Huawei P40 Pro Premium Edition piti tietysti sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan