Miksi osa jättää paskaraidat pönttöön? Siellä on se harja sitä varten että siivoatte jäljet!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä tyyppejä jotka vetävät vessan kansi kiinni eivätkä siksi näe että sinne jää raidat.
Miksi ihmeessä joku vetäisi vessan kansi kiinni?
Ei halua niitä pieniä vesipisaroita kakkahitusineen päin naamaansa?
En tosiaan halua koskea vessaharjaan, jota lukemattomat p-kädet ovat kosketelleet ennen minua... Ja jos yrittäisin vielä käsisuihkulla (julkisissa kopeissa) sen huljuttaa, niin siinähän saisi (omilla) p-käsillään aika monet paikat jo p-aan.
En tosin lähes koskaan käytä julkisia/kavereiden WC:tä tähän tarkoitukseen muutenkaan, joten sikäli ongelmaa ei ole.
Sitä paitsi, jos WC:n vetää kannen kiinni, niin ajoittain kansiinkin saattaa tulla hmm... roiskeita, jotka ainakin seuraava miespuolinen käyttäjä luultavasti huomaa. Kannet auki vetävät testatkaahan muuten kotona jääkö kansiin mitään, jos jää niin tiedätte mihin p normaalisti sitten lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskinta (pun intended) on se kun töissä siivooja joutuu jättämään ohjeet ja niitä ei silti noudateta.
Siivoojan tehtävä on siivota muiden paskat. Vaikka wc koppi olisi täynnä paskaa niin siivoojan pitää urheasti sukeltaa sekaan ja siivota valittamatta.
Asshole 👏
Raatujen pönttöönjättäjät ovat ilmoittautuneet tälläkin palstalla.
Olivat olevinaan niin hygieenisiä, kun sulkevat kannen ennen vessan vetämistä 😂
Vierailija kirjoitti:
Raatujen pönttöönjättäjät ovat ilmoittautuneet tälläkin palstalla.
Olivat olevinaan niin hygieenisiä, kun sulkevat kannen ennen vessan vetämistä 😂
Toivottavasti näille ”hygieeniköille” tulee vastaan p..nen pytty.
Jos on käsisuihku, niin silläkin saa osan raidoista suihkutettua..
On tullut huomattua, että usein "hienot" ihmiset on kaikkein sotkuisimmat. Ovat vissiin liian hienoja putsaamaan pönttöä jälkeensä. Sitten kyllä mennään siivoojille itkemään, jos itse joutuvat menemään toisen paskaraitapönttöön.
Meillä teinit jättää ne aina, välillä jopa enemmänkin seinämissä kuin vain pohjan rannut. Mieskin jättää välillä.
Ja minä valitan ja pesen niitä, koska "se ketä häiritsee, pesee". Jep.
Nuo paskarannut on vielä pientä mutta istupa pöntölle ja huomaat että se on märkä..että onko kusta vai mitä v..ua. Sattuu aina ehkä kerran vuodessa kun et just silloin ole laittanu vessapaperia reunoille, muistan vieläkin yhden tapauksen vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan halua koskea vessaharjaan, jota lukemattomat p-kädet ovat kosketelleet ennen minua... Ja jos yrittäisin vielä käsisuihkulla (julkisissa kopeissa) sen huljuttaa, niin siinähän saisi (omilla) p-käsillään aika monet paikat jo p-aan.
En tosin lähes koskaan käytä julkisia/kavereiden WC:tä tähän tarkoitukseen muutenkaan, joten sikäli ongelmaa ei ole.
Sitä paitsi, jos WC:n vetää kannen kiinni, niin ajoittain kansiinkin saattaa tulla hmm... roiskeita, jotka ainakin seuraava miespuolinen käyttäjä luultavasti huomaa. Kannet auki vetävät testatkaahan muuten kotona jääkö kansiin mitään, jos jää niin tiedätte mihin p normaalisti sitten lentää.
Tässä vauhtiraitojen jättäjälle vihje: ota pala paperia käteesi ja tartu harjasta kiinni niin, että se paperinpala on siinä välissä. Heitä paperinpala raitojesi siivoamisen jälkeen roskiin tai pyttyyn.
Tämän jälkeen sinulla ei ole mitään tekosyytä jättää sotkujasi siivoamatta. Kuvottava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä teinit jättää ne aina, välillä jopa enemmänkin seinämissä kuin vain pohjan rannut. Mieskin jättää välillä.
Ja minä valitan ja pesen niitä, koska "se ketä häiritsee, pesee". Jep.
Ne teinit on sun lapsia jotka asuu sun kotonasi, sun elättämänä. Jos et saa niitä opetettua siivoamaan jälkiänsä niin kenen syy se on? Kotona ne hyvät tavat opitaan. t. 3x äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pönttö vedetään kansi kiinni ettei pöpöt leviä joka paikkaan (ihan tutkittu juttu).
Itse en käsitä, että siis häh, hinkkaako jokku sillä harjalla pelkkää pa*skaa irti ja sitte laittaa sen p*skassa olevan likaisen harjan takas telineeseen?!? Hyi hitto.
Mä ainakin pyöräytän sitä harjaa vessan huuhteluvedessä ja kopautan vessan allasta vasten, jolloin näkyvät liat irtoaa harjasta. Saatan vetää vessan kahdestikin, jotta pönttö ja harja ovat siistit.
Tässä on varmaan kyse työpaikoista - onko teillä siellä pesuainetta vieressä? Harjan voi huuhdella käsisuihkulla.
Kiva sitä harjaa on huuhdella kun siihen on pinttynyt kuukausien paskat.
Ei siihen harjaan mitkään kuukausien pasmat tartu, ei edes päivän, jos sen käsisuihkun kuumalla vedellä suihkuttaa puhtaaksi, samalla kuin pöntönkin. Näistä kommenteista päätellen on kyllä monella omien jälkien siivoaminen täysin utopiaa 😳 Olisi mielenkiintoista käydä näillä ihmisillä kylässä, tai sitten ei.
Kylässä? Minä puhuin julkisista vessoista, joiden harjoihin on usein pinttynyt kuukausien paskat... Totta helvetissä oma harja tulee huuhdeltua joka kerta, mutta kun julkisen vessan harja on olllut kuukausia huuhtelematta niin ei sitä niin vaaan huhdella puhtaaksi.
Kylässä?
Se harjan varsi sisältää niin paljon bakteereita etten todellakaan koske töissä siihen.
Jenkeissä pöntön vesiraja on korkeammalla mutta on kuvottavaa jos kullin kärki osui siihen pöntön veteen istuessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä valitan ja pesen niitä, koska "se ketä häiritsee, pesee". Jep.Ne teinit on sun lapsia jotka asuu sun kotonasi, sun elättämänä. Jos et saa niitä opetettua siivoamaan jälkiänsä niin kenen syy se on? Kotona ne hyvät tavat opitaan. t. 3x äiti
Noh, tämä on sellainen asia minkä määrittelee lähinnä se mitä kukin kokee jotenkin haitalliseksi ja heidän mielestään on normaalia, että wc-pytyssä voi olla rantuja. Ja niinhän se onkin, vaikkei silmään kauniilta ehkä näytäkään.
Uskomatonta, jopa tälle palstalle, että joku alkaa vanhemmuudessaan pätemään paskarannuilla😂.
Ps, hyvätapaisia ovat (ainakin niillä oikeasti merkkaavilla kriteereillä) kiittävät, ruokapöydässä ei porsastella/tuijoteta äkykaitteita, pitävät ovea auki, keskittyneet aina oppitunneilla (nyt lukiolaisia) jne.jne eli ei nyt ihan osunut oikeaan osoitteeseen tuo heittosi.
Pääsee kyllä helpolla kun ei jätä rantuja kuin kotona. Ja silloin jokainen siivoaa jälkensä. Ja se vessaharja on muuten hirveän helppo huuhdella sillä pöntön huuhteluvedellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pönttö vedetään kansi kiinni ettei pöpöt leviä joka paikkaan (ihan tutkittu juttu).
Itse en käsitä, että siis häh, hinkkaako jokku sillä harjalla pelkkää pa*skaa irti ja sitte laittaa sen p*skassa olevan likaisen harjan takas telineeseen?!? Hyi hitto.
Mä ainakin pyöräytän sitä harjaa vessan huuhteluvedessä ja kopautan vessan allasta vasten, jolloin näkyvät liat irtoaa harjasta. Saatan vetää vessan kahdestikin, jotta pönttö ja harja ovat siistit.
Tässä on varmaan kyse työpaikoista - onko teillä siellä pesuainetta vieressä? Harjan voi huuhdella käsisuihkulla.
Ei siihen harjaan mitkään kuukausien pasmat tartu, ei edes päivän, jos sen käsisuihkun kuumalla vedellä suihkuttaa puhtaaksi, samalla kuin pöntönkin. Näistä kommenteista päätellen on kyllä monella omien jälkien siivoaminen täysin utopiaa 😳 Olisi mielenkiintoista käydä näillä ihmisillä kylässä, tai sitten ei.
Kylässä? Minä puhuin julkisista vessoista, joiden harjoihin on usein pinttynyt kuukausien paskat... Totta helvetissä oma harja tulee huuhdeltua joka kerta, mutta kun julkisen vessan harja on olllut kuukausia huuhtelematta niin ei sitä niin vaaan huhdella puhtaaksi.
Kylässä?
Kuukausia huuhtelematta? Julkisessa vessassa? Missä sä oikein käyt julkisissa vessoissa??? Mun tietämät julkiset vessat siivoojat pesee päivittäin, joissain paikoissa ( esim leikkikentät ja laivat) jopa tunneittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylässä?
Kuukausia huuhtelematta? Julkisessa vessassa? Missä sä oikein käyt julkisissa vessoissa??? Mun tietämät julkiset vessat siivoojat pesee päivittäin, joissain paikoissa ( esim leikkikentät ja laivat) jopa tunneittain.
Siis lentokentät 😏
Vieraisiin paskaraitoihin on hausakaa kusta lorottaa, niin tuntee itsensä samalla hyödylliseksi kun ne pyyhkiytyy pois.