Miksi osa jättää paskaraidat pönttöön? Siellä on se harja sitä varten että siivoatte jäljet!
Kommentit (68)
Mua ei ikinä asia kiinnostanut kunnes sisko valitti ja rupesin sen jälkeen aina siivoamaan XD Tajuan kyllä että onhan se ällöä mutta tuntuu että ihmiset heittäytyvät oikeen dramaattisiksi asian kanssa. hahah ihme touhua. Minulle ei lapsena asiaa opetettu joten en asiaa ikinä miettinytkään, isälläni on sairaus jonka takia hän joutuu kokoajan käydä kakkosella vessassa ja vessa on sen takia aina ollut karmeassa kunnossa kun ei hän sitä paljoa pessyt :/ Nyt kun asun yksin on kiva että pönttö on siisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pönttö vedetään kansi kiinni ettei pöpöt leviä joka paikkaan (ihan tutkittu juttu).
Itse en käsitä, että siis häh, hinkkaako jokku sillä harjalla pelkkää pa*skaa irti ja sitte laittaa sen p*skassa olevan likaisen harjan takas telineeseen?!? Hyi hitto.
Mä ainakin pyöräytän sitä harjaa vessan huuhteluvedessä ja kopautan vessan allasta vasten, jolloin näkyvät liat irtoaa harjasta. Saatan vetää vessan kahdestikin, jotta pönttö ja harja ovat siistit.
Tosi hygieenistä, hyi helkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pönttö vedetään kansi kiinni ettei pöpöt leviä joka paikkaan (ihan tutkittu juttu).
Itse en käsitä, että siis häh, hinkkaako jokku sillä harjalla pelkkää pa*skaa irti ja sitte laittaa sen p*skassa olevan likaisen harjan takas telineeseen?!? Hyi hitto.
Mä ainakin pyöräytän sitä harjaa vessan huuhteluvedessä ja kopautan vessan allasta vasten, jolloin näkyvät liat irtoaa harjasta. Saatan vetää vessan kahdestikin, jotta pönttö ja harja ovat siistit.
Tässä on varmaan kyse työpaikoista - onko teillä siellä pesuainetta vieressä? Harjan voi huuhdella käsisuihkulla.
Kiva sitä harjaa on huuhdella kun siihen on pinttynyt kuukausien paskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä tyyppejä jotka vetävät vessan kansi kiinni eivätkä siksi näe että sinne jää raidat.
Jos kyseessä olisi järkevä ihminen, niin hän tiedostaisi mahdollisuuden jurnujen jäämiselle vaikka noin tekisikin. Mutta ehei, ei tule mieleenkään tarkistaa.
Ymmärrät kai, että jos sen kannen avaa heti vetämisen jälkeen, ne bakteerit leviävät ja lopputulos on lähes sama kun olisi vetänyt kansi auki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hygieenistä, hyi helkkari.
En tarkoittanut käsien pesuallasta, vaan ihan sitä pöntön sisäreunaa.
Koska yhteisvessassa seuraavana käyvä nainen harjaa ne pois ettei luulla naisen jättäneen ne. Miehet ei välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on varmaan kyse työpaikoista - onko teillä siellä pesuainetta vieressä? Harjan voi huuhdella käsisuihkulla.
Kiva sitä harjaa on huuhdella kun siihen on pinttynyt kuukausien paskat.
Ei siihen harjaan mitkään kuukausien pasmat tartu, ei edes päivän, jos sen käsisuihkun kuumalla vedellä suihkuttaa puhtaaksi, samalla kuin pöntönkin. Näistä kommenteista päätellen on kyllä monella omien jälkien siivoaminen täysin utopiaa 😳 Olisi mielenkiintoista käydä näillä ihmisillä kylässä, tai sitten ei.
Vihaan nykyisiä pönttöjä, joihin jää niin helposti paskarannut. Vanhanajan kovaan ja liukkaaseen keramiikkapinnoitteeseen ei jäänyt niin helposti, mutta sekin kiellettiin ympäristölle haitallisena.
Tästä huolimatta en ole niin sairas, että pakottaisin seuraavan vessassakävijän näkemään ulosteeni. Sairasta itsekkyyttä jättää rannut suihkuttelematta/harjaamatta.
Minä en ainakaan mihinkään paskaiseen vessaharjaan koske. Yök. Piste. Käytän tuota paperikikkaa eli tipautan parit paperit pönttöön ennen kakkosen tuuttausta, niin ei ole ollut ongelmaa raitojen kanssa. Ja vesirajan alle mahdollisesti jäävät jämät huuhtoutuvat kyllä pois seuraavilla vedoilla.
Ja pytty tosiaan vedetään kansi kiinni. Hyvänen aika ihmiset!!! Selvääkin selvempää pässinlihaa!!
Paskinta (pun intended) on se kun töissä siivooja joutuu jättämään ohjeet ja niitä ei silti noudateta.
Se on vähän niin kuin taideteos/käyntikortti. Itselle ainakin tulee paha mieli jos ei jää raitoja ja roiskeita pönttöön.
Itselläni ei muuten koskaan jää niitä raitoja pöntön pohjaan. Pitäisiköhän huolestua?
Vierailija kirjoitti:
Paskinta (pun intended) on se kun töissä siivooja joutuu jättämään ohjeet ja niitä ei silti noudateta.
Siivoojan tehtävä on siivota muiden paskat. Vaikka wc koppi olisi täynnä paskaa niin siivoojan pitää urheasti sukeltaa sekaan ja siivota valittamatta.
En kyllä tajua miksi tämä herättää joissakin niin paljon tunteita. Se on vessanpönttö. Ei sieltä syödä. Ei sinne kosketa.
Oletteko vieläkään toipuneet ensimmäisestä ja oletettavasti ainoasta kerrastanne bajamajassa? Tai ulkohuussissa.
Siis tuore kakkahan lähtee sillä bideesuihkulla. Hana vaan auki ja suihkkuttelemaan. Ei tartte vessaharjaa sotkea.
Osa on sadisteja, osa per voja, osa laiskoja, osa toheloita ja hajamielisiä, osa nihilistejä ja välinpitämättömiä. Syitä on monia.
Joku, jolla on kakkafetissi, siivoaa varmaan oikein mielellään muidenkin raidat...
Vierailija kirjoitti:
Siis tuore kakkahan lähtee sillä bideesuihkulla. Hana vaan auki ja suihkkuttelemaan. Ei tartte vessaharjaa sotkea.
Noup...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä tyyppejä jotka vetävät vessan kansi kiinni eivätkä siksi näe että sinne jää raidat.
Miksi ihmeessä joku vetäisi vessan kansi kiinni?
Miksi ei? Minusta on sairasta jäädä ihastelemaan ja nuuskuttelemaan sitä omaa paskaa. Otatte varmaan selfien eli paskien siitä läjästänne?
Miten sä luulit että siivoojat sen tekee? Ottaa rätillä ensin? Vai kynsillä raapii? Miten itse teet kotona?