Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa jättää paskaraidat pönttöön? Siellä on se harja sitä varten että siivoatte jäljet!

Vierailija
31.01.2020 |

V***n kuvottavaa.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä tyyppejä jotka vetävät vessan kansi kiinni eivätkä siksi näe että sinne jää raidat.

Vierailija
2/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin hämmästellyt lukemattomia kertoja, kun muuten ihan älykkäät ja jopa itseäni älykkäämmätkin tekevät tuota. Ihan kipeetä.

Mies 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä tyyppejä jotka vetävät vessan kansi kiinni eivätkä siksi näe että sinne jää raidat.

Miksi ihmeessä joku vetäisi vessan kansi kiinni?

Vierailija
4/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi järkevä ihminen, niin hän tiedostaisi mahdollisuuden jurnujen jäämiselle vaikka noin tekisikin. Mutta ehei, ei tule mieleenkään tarkistaa.

Vierailija
5/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa harjata

m56

Vierailija
6/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapaperseet jotka jättää käyntikorttinsa pyttyyn muitten ihailtavaksi pitäisi pistää viikoksi siivoamaan yleistä käymälää. Oppisivat tavoille.

Vierailija
7/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa laittamaan vessapaperia ennen kakkaamista veteen niin ei jää raitoja. Ei tarvii harjata kun laittaa papereita muutaman palan.

Vierailija
8/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassa oli korkea pomo, joka jätti valtavat roiskeet työpaikan unisex-vessaan. Jotenkin meni "maku" ihmiskunnan "eliittiin". Itse olen ehkä tyhmä, laiska jne mutta silti pesen pöntön käyntini jälkeen.

Vierailija
9/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku vetäisi vessan kansi kiinni?

Siksi vedetään kansi kiinni, ettei kaikki p***roiskeet leviä ympäriinsä, mm. itsesi päälle.

Vierailija
10/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaargh että onkin muuten ärsyttävää siivota muiden paskoja pöntöstä, että seuraava tulija ei luule että ne on omia :-dDDdddd

Vierailija
11/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saan kerrankin vedettyä kunnon takalaittomat, mä haluun että muutkin saa ihastella mun saavutustani.

Vierailija
12/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini Eero monesti kun on sillä kylässä pyytä oikein erikseen että jos tähtää posliinille kun käy kakkosasian toimittamassa. Siellähän se onnistuu oikein helposti kun on juonu pari pannullista nokipannu kahveja

Vierailija
13/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönttö vedetään kansi kiinni ettei pöpöt leviä joka paikkaan (ihan tutkittu juttu).

Itse en käsitä, että siis häh, hinkkaako jokku sillä harjalla pelkkää pa*skaa irti ja sitte laittaa sen p*skassa olevan likaisen harjan takas telineeseen?!? Hyi hitto.

Vierailija
14/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kunnioitusta...

Vierailija
15/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pönttö vedetään kansi kiinni ettei pöpöt leviä joka paikkaan (ihan tutkittu juttu).

Itse en käsitä, että siis häh, hinkkaako jokku sillä harjalla pelkkää pa*skaa irti ja sitte laittaa sen p*skassa olevan likaisen harjan takas telineeseen?!? Hyi hitto.

Mä ainakin pyöräytän sitä harjaa vessan huuhteluvedessä ja kopautan vessan allasta vasten, jolloin näkyvät liat irtoaa harjasta. Saatan vetää vessan kahdestikin, jotta pönttö ja harja ovat siistit.

Vierailija
16/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taiteilijan signeeraus.

Vierailija
17/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin pyöräytän sitä harjaa vessan huuhteluvedessä ja kopautan vessan allasta vasten, jolloin näkyvät liat irtoaa harjasta. Saatan vetää vessan kahdestikin, jotta pönttö ja harja ovat siistit.

Tässä on varmaan kyse työpaikoista - onko teillä siellä pesuainetta vieressä? Harjan voi huuhdella käsisuihkulla.

Vierailija
18/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on varmaan kyse työpaikoista - onko teillä siellä pesuainetta vieressä? Harjan voi huuhdella käsisuihkulla.

Ei ole työpaikan vessassa ainakaan meillä käsisuihkua, eikä omaa pesuainetta pöntön puhdistukseen.

Vierailija
19/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi raidat pöntössä haittaa sua? Eihän perse edes osu niihin

Vierailija
20/68 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseinen tuotos on heidän ainoa saavutuksensa? Äiti aina kehui lapsena kyseistä tulosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi