Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtaako hoitajat oikeesti alaa? Tunnetteko ketään?

Vierailija
31.01.2020 |

Julkisuudessa kiistellään siitä, vaihtavatko hoitajat oikeasti alaa kuten sanotaan? Jotku väittää, että kehnon palkan ja työolojen takia hoitajat lähtee ja sitten on pula, mut tilastot ei tätä ilmeisesti tue.
Mikä sun mutu ja kokemus on? Tunnetko alaa vaihtaneita hoitajia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haaveilen alanvaihdosta. En niinkään työn takia, vaan surkean työilmapiiriin. Eipä ole hoitoalalla näkynyt tähän mennessä paikkaa, jossa ei olisi epämääräistä kyräilyä, toisista pahan puhumista selän takana jne. Itse empaattisena ja tunnollisena hoitajana kärsin päivittäin.

Vierailija
42/44 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä harva vaihtaa edes osastoa .  Niin moni on ikänsä samassa paikassa. Tai ainakin talossa.

Uhoa heillä riittää lakkoihin ja lopettamisiin, mutta tosipaikan tullen kumartavat ja menevät töihin kun käsketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon saman organisaation sairaanhoitajia Fb-kavereina, ja todella moni opiskelee uutta alaa työn ohessa tai on jo vaihtanut työpaikkaa. Minä itse olen hoitovapaalla, ja samalla opiskelen yliopistossa.

Täällä myös sairaanhoitajasta eri alalle siirtyneistä🙋

Vierailija
44/44 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin ja palasin 15v jälkeen takaisin. Sai yritysmaailma ja kvartaalitalous riittää sen jälkeen.