Minulla ollut seksisuhde varatun miehen kanssa jonkin aikaa.........
Kohta puoli vuotta.
Meillä on ollut todella mahtavaa psyykkisesti sekä fyysisesti. Kiihkeää ja seksikästä. On sanonut usein minun olevan unelmiensa nainen ja ettei olisi koskaan kuvitellut että voisi saada kaltaistani seksipommia. Kiihottuu tosissaan kun ajattelee minua ja sanoo että ajatuskin minusta saa vehkeensä kovaksi sekunnissa, ja minä kiihotun myös hänestä hyvin paljon. Emme saa tarpeeksi toisistamme, haluamme vaan lisää.
Tapaamme 1-2 kertaa viikossa kun mies on "harrastamassa liikuntaa". Tavallaan onkin ;D
Sain ohimennen tietää vaimonsa nimen ja menin katsomaan somessa että kuka ja millainen on. Ei olisi pitänyt!
Ensinnäkin siksi koska olisin halunnut vaan ajatella häntä panoni vaimona, ilman kasvoja. Joku henkilö vaan jossain jota en koskaan tule tapaamaan.
Kävi ilmi että ulkonäöltään ja tyyliltään aivan eri tyylinen kuin minä.
Minä saan naisena miesten huomion, hän oli hyvin sanoisinko miesmäinen tyyliltään eikä pahemmin naisellisia piirteitä kasvoissa tai vartalossa.
Luulin että ilahtuisin siitä että olen kauniimpi ja seksikkäämpi, ja niin ystäväni sanoi myös että olisit onnellinen kun olet huikeampi kaikin puolin, mutta en saa sellaista tunnetta. Alkoi harmittaa lähinnä. Seksimorkkis.
Toisaalta mietin olenko minä välttämättä tuon miehen tyyppiä alun perin, ja toisaalta minua säälittää tuo nainen jos minä olen oikeasti tämän miehen tyyppiä.
Ristiriitaista.
Nyt harmittaa miksi menin sekaantumaan varattuun mieheen, enkä haluaisi kysellä tuollaisia häneltä. Kun on vihjaillut erosta ja että haluaisi olla minun kanssaan myös muuten kuin seksuaalisesti.
Muita joilla vastaavia kokemuksia? Kannattaisiko laittaa poikki tai tauolle tämä? Vai "varastaa" tämä mies itselleni? Vai yrittää pitää tunteet kurissa ja nauttia seksistä niin kauan kuin jaksan?
Kommentit (43)
Tunsin erään miehen aikoinani, hänellä oli epäviehättävä, epäseksikäs vaimo, joten minua säälitti se mies ja annoin sille muutaman kerran.
Sitten alkoi tuntua vastenmieliseltä kun hänelle tuli älytön pakkomielle minuun ja vartalooni.
Se loppui kun uhkasin kertoa vaimolleen.
Älkää siis erehtykö antamaan miehille joita säälitte epäviehättävän vaimon takia. Ette saa siitä irti kuin ehkä vain ne hetken hekumat. Mies on itse alun perin vaimovalintansa tehnyt joten katukoot, en halua sekaantua.
Minä olen lihava ja en oikeastaan muutenkaan mikään kaunotar, keski-ikäinen ja tylsäkin, mutta siitä huolimatta luonani käy vähintään kerran viikossa varattu mies jolla on kotona ihan nätti, hoikka vaimo. Molemmat saa sitä mitä halutaan, nautintoa ja sataprosenttista hyväksyntää juuri sellaisena kuin on ilman vaatimuksia. Se riittää molemmille ja on riittänyt jo vuosia. En kuvittele liikoja omasta vetovoimastani ja en elättele toiveita miehen eroamisesta, miksi pitäisikään jos näin on hyvä.
Olen naimisiissa oleva mies jolla on hyvännäköinen vaimo jota myös rakastan. Seksiäkin on harrastettu jo yli 20 - vuotta mutta ajoittain liian harvoin ja se suuseksi ei vaimolle käy, ei kumminkaan päin.
Siitä syystä ole ollut suhteessa muutamaan naiseen, kaikki varattuja, vuosien aikana.
Niissä suhteissa sitä ja muutakin mukavaa on harrastettu, sellaista joka ei vaimolle käy.
Juuri nyt ei ole sivusuhdetta mutta kyllä silmät auki siinäkin kuljen.
Säälittävää, tuomittavaa, typerää jne se ehkä on mutta ainoa vaihtoehto jos haluan peruspanoille vaihtoehdon elämässäni eroamatta vaimostani.