Minulla ollut seksisuhde varatun miehen kanssa jonkin aikaa.........
Kohta puoli vuotta.
Meillä on ollut todella mahtavaa psyykkisesti sekä fyysisesti. Kiihkeää ja seksikästä. On sanonut usein minun olevan unelmiensa nainen ja ettei olisi koskaan kuvitellut että voisi saada kaltaistani seksipommia. Kiihottuu tosissaan kun ajattelee minua ja sanoo että ajatuskin minusta saa vehkeensä kovaksi sekunnissa, ja minä kiihotun myös hänestä hyvin paljon. Emme saa tarpeeksi toisistamme, haluamme vaan lisää.
Tapaamme 1-2 kertaa viikossa kun mies on "harrastamassa liikuntaa". Tavallaan onkin ;D
Sain ohimennen tietää vaimonsa nimen ja menin katsomaan somessa että kuka ja millainen on. Ei olisi pitänyt!
Ensinnäkin siksi koska olisin halunnut vaan ajatella häntä panoni vaimona, ilman kasvoja. Joku henkilö vaan jossain jota en koskaan tule tapaamaan.
Kävi ilmi että ulkonäöltään ja tyyliltään aivan eri tyylinen kuin minä.
Minä saan naisena miesten huomion, hän oli hyvin sanoisinko miesmäinen tyyliltään eikä pahemmin naisellisia piirteitä kasvoissa tai vartalossa.
Luulin että ilahtuisin siitä että olen kauniimpi ja seksikkäämpi, ja niin ystäväni sanoi myös että olisit onnellinen kun olet huikeampi kaikin puolin, mutta en saa sellaista tunnetta. Alkoi harmittaa lähinnä. Seksimorkkis.
Toisaalta mietin olenko minä välttämättä tuon miehen tyyppiä alun perin, ja toisaalta minua säälittää tuo nainen jos minä olen oikeasti tämän miehen tyyppiä.
Ristiriitaista.
Nyt harmittaa miksi menin sekaantumaan varattuun mieheen, enkä haluaisi kysellä tuollaisia häneltä. Kun on vihjaillut erosta ja että haluaisi olla minun kanssaan myös muuten kuin seksuaalisesti.
Muita joilla vastaavia kokemuksia? Kannattaisiko laittaa poikki tai tauolle tämä? Vai "varastaa" tämä mies itselleni? Vai yrittää pitää tunteet kurissa ja nauttia seksistä niin kauan kuin jaksan?
Kommentit (43)
Olen miehelle se hänen suurin fantasiansa, eli nainen jota hän ei oikeassa elämässä koskaan saisi.
Hänen vaimonsa on se mitätön hiirulainen, mies vähän häntä paremman näköinen silti, ja haluttavampi.
Naisena haluan vain seksiä ja isoa munaa. Hän tarjoaa sitä ja olemme kumpikin tyytyväisiä =)
Olen kakkosnainen, enkä edes halua miestä tämän enempää. Saan seksiä 1-2 kertaa viikossa, eikä tarvi siivota miehen sotkuja tai pestä kalsareita. Mies käy kuitenkin auttelemassa pikkurempoissa jne jos tarvin. Täydellinen järjestely. Ja outoa kyllä, mun itseluottamus on noussut tämän myötä. Kukaan ei tiedä suhteestani, olettavat minun olevan säälittävä yksinäinen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Olen miehelle se hänen suurin fantasiansa, eli nainen jota hän ei oikeassa elämässä koskaan saisi.
Hänen vaimonsa on se mitätön hiirulainen, mies vähän häntä paremman näköinen silti, ja haluttavampi.
Naisena haluan vain seksiä ja isoa munaa. Hän tarjoaa sitä ja olemme kumpikin tyytyväisiä =)
Niinhän sinä luulet. Totuus on tarua ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök mitä sakkia nämä kakkoset ja pettäjät.
mitä tommonen moraalitantta tekee SEKSIpalstalla?
Ei kai moraali ja seksi ole toisiaan poissulkevia asioita?
Työkaverin kaa pannaan. Pikkujouluista asti ollaan säännöllisesti. Ollaan molemmat naimisissa, muttei saada tarpeeksi seksiä kotona. Tiedän että olen paljon paremman näköinen kuin työkaverin vaimo. Ollaan viestitelty seksikkäitä kuvia toisillemme kun ollaan oltu yksin iltaisin. Hän käy ihan kuumana muhun sen vuoksi koska oma vaimo ei tekisi hänen kanssaan mitään tommosta :)
Töissä vaan vaikea löytää paikkoja joissa voisi harrastaa seksiä kunnolla, toisaalta kiinni jäämisen riski kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Noniin pikkuPekka, nyt takaisin runkkaamaan.
Hei vaimo, sun miehes kävi mun tisseillä ja p i m pillä tänään.
Kuulemma kauniimmat ja paremmat kuin sulla.
Hän ei saa niistä tarpeekseen, imee ja nuolee ja hieroo mielellään. Myös minä hänen vehjettään.
Ei mulla muuta. Kiva kun lainaat : )
Minä olen varattu nainen ja ollut sala-suhteessa reilun puoli vuotta miehen kanssa. Nettiprofiilissa statuksena hänellä oli sinkku ja sellaisena olen pitänyt. Vastikään sainkin selville että mies on itse asiassa parisuhteessa, ehkä jopa naimisissa. Lisäksi heillä on pikkuinen vauva. Olihan se järkytys, en oikein tiedä miksi. Alunperin minulle olisi ollut ihan sama onko varattu tai vapaa mutta nyt koen sen ehkä valehteluna kun ei ole kertonut. Nyt kyllä jo vähän naurattaa koko touhu... Hän ei tiedä että minä tiedän, vielä.
Ja ennenkuin kukaan tulee saarnaamaan että olen lunttu jne. kun enhän minäkään kerro miehelleni suhteestani, tiedän. Mutta olin minä ainakin tälle salasuhteelle rehellinen siitä että minä olen varattu.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverin kaa pannaan. Pikkujouluista asti ollaan säännöllisesti. Ollaan molemmat naimisissa, muttei saada tarpeeksi seksiä kotona. Tiedän että olen paljon paremman näköinen kuin työkaverin vaimo. Ollaan viestitelty seksikkäitä kuvia toisillemme kun ollaan oltu yksin iltaisin. Hän käy ihan kuumana muhun sen vuoksi koska oma vaimo ei tekisi hänen kanssaan mitään tommosta :)
Töissä vaan vaikea löytää paikkoja joissa voisi harrastaa seksiä kunnolla, toisaalta kiinni jäämisen riski kiihottaa.
Minulla myös mieskollegan kanssa seksisuhde. Käy treenaamassa töiden jälkeen, työpaikan lähellä eli työstää siis minua ; P Parasta treeniä molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menin kerran googlaamaan tapailemani miehen exän. Nainen on kunnan virassa ja kuvia löytyi helposti. Oli hämmentävää nähdä lihava n. 10 vuotta miestä vanhempi (ainakin näytti siltä) nainen.
Ei ihme, että mies oli niin hullaantunut hoikkaan vartalooni...Minulla sama, itselläni on suuret rinnat, suurehko peppu, kapea vyötärö ja pitkät kiiltävät hiukset.
Nykyisen salasuhteeni ts. seksikumppanini vaimolla, nähnyt kuvissa ja luonnossa, on litteä takapuoli, pienet rinnat, tasapaksu vartalo vyötärön kohdalta ja lyhyeksi kynitty ´kananpyrstötukka´. Näyttää miestä 10 vuotta vanhemmalta vaikka on hieman nuorempi!
Ei ihme että mies on aina rinnoissani ja pepussani kiinni, tarttuu ihanasti vyötäröstäni, ja silittelee silkinpehmeitä hiuksiani!
Mikähän olisi paskamyrskyn määrä jos joku mies kuvaisili täsmälleen samoilla sanoilla naista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös mieskollegan kanssa seksisuhde. Käy treenaamassa töiden jälkeen, työpaikan lähellä eli työstää siis minua ; P Parasta treeniä molemmille.
Reilua porukkaa mistä nuo jutut on teillä lähteneet ja kumman aloitteesta?? Kauhea riski jäädä kiinni varsinkin jos paneskelee työkaverin kanssa ja siinä vaiheessa on jo töissäkin todella ankeaa
Kyllä varsinainen Lu**pu olet ja et taida välittää pätkääkään kenestäkään muusta kuin itsestäki tuon tekstisi perusteella. Haluat vaan että oma perse on turvassa
Vierailija kirjoitti:
Olen kakkosnainen, enkä edes halua miestä tämän enempää. Saan seksiä 1-2 kertaa viikossa, eikä tarvi siivota miehen sotkuja tai pestä kalsareita. Mies käy kuitenkin auttelemassa pikkurempoissa jne jos tarvin. Täydellinen järjestely. Ja outoa kyllä, mun itseluottamus on noussut tämän myötä. Kukaan ei tiedä suhteestani, olettavat minun olevan säälittävä yksinäinen sinkku.
Minulle tämä on mysteeri että. Oletetaan joutuvan siivoamaan miehen sotkuja. Itse aina joudun naisten sotkut siivoamaan. Mutta itse asiaan minä myös petän vaimoani koska seksi kotona ei vain häntä kiinnosta kun joskus. Minulla on suhde naiseen joka tietää tilanteen. Tapaamme 2-3 kertaa viikossa ja auttelen muutenkin pikku jutuissa tarpeen mukaan. Molemmat saavat hyvää seksiä ja molemmat on tyytyväisiä. Ehkä jatkamme elämää yhdessä kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilua porukkaa mistä nuo jutut on teillä lähteneet ja kumman aloitteesta?? Kauhea riski jäädä kiinni varsinkin jos paneskelee työkaverin kanssa ja siinä vaiheessa on jo töissäkin todella ankeaa
Entä jos molemmat haluaa alitajunnassaan että nykyiset suhteet loppuvat ja voivat olla loppuelämänsä yhdessä? Tiedän kaksi paria jotka löytäneet toisensa työpaikalta, ja ihan täydellisiä pareja ovat. Onnellinen heidän puolestaan olen, koska heistä huokuu onnellisuutta pitkälle.
Me sovimme viikko sitten että lopetamme suhteen ja palaamme aviopuolisoidemme luokse. Niihin tylsiin tavanomisiin suhteisiin joissa kumpikaan ei halua naida omansa kanssa, ei kaipaa läheisyyttä eikä koe hyvää ja hauskaa fiilistä toisten kanssa, mutta kun on asuntolainat, sukulaissuhteet ja muut pakolliset hidasteet olemassa niin velvotteet kutsuu ja täytyy näytellä onnellista ja tyytyä tilanteeseen.
Kumpikin meistä himoitsee silti toista niin paljon kuin ihminen voi toista himoita. Niin kovaa että molempiin sattuu, syvältä.
On tämä vaan niin väärin :(
Varatut parhaita lyhytaikaisiksi rakastajiksi........eivät jää roikkumaan ja ahdistelemaan en muita enään kelpuuta N29
Vierailija kirjoitti:
Varatut parhaita lyhytaikaisiksi rakastajiksi........eivät jää roikkumaan ja ahdistelemaan en muita enään kelpuuta N29
Meillä toimii pitkässäkin. Eipä tule turhia haaveita jne, kun molemmilla on omat elämänsä ja hoidellaan vaan tunti viikossa vaihtelua elämään.
Mä ainakin ymmärrän täysin tuon ett on toinen ns kakkos nainen tai mies.
Seksi voi olla todella antoisaa sellasen kans jonka kans himot kohtaavat..
Se voi parantaa elämän laatuakin kun on hyvä fiilis ..voi saada sekin hyvää kun toisen mieli on hyvä
Asialla on hyvät puoletkin vaikka se ois kuin väärin..
Nauttikaa täysillä te jotka olette löytäneet niin minäkin tekisin jos löytäisin kaverin jonka kans voisin nauttia kun omassa suhteessa ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin ymmärrän täysin tuon ett on toinen ns kakkos nainen tai mies.
Seksi voi olla todella antoisaa sellasen kans jonka kans himot kohtaavat..
Se voi parantaa elämän laatuakin kun on hyvä fiilis ..voi saada sekin hyvää kun toisen mieli on hyvä
Asialla on hyvät puoletkin vaikka se ois kuin väärin..
Nauttikaa täysillä te jotka olette löytäneet niin minäkin tekisin jos löytäisin kaverin jonka kans voisin nauttia kun omassa suhteessa ei toimi
Kyllä näin on. Asiat kuten ihmissuhteet tapahtuvat ehkä siksi koska niiden tarkoitus tapahtua? Ehkä opimme toisiltamme jotain, kun kohtaamme yllättäen satunnaisten ihmisten kanssa tietyissä tilanteissa?
Nimittäin varattu mies jonka tapasin, nauttii seksistä samalla tavalla kuin minä, joka olen myös varattu.
Molemmilla meillä lähinnä aseksuaalit kumppanit kotona, joita ei nautinnot kiinnosta. Meillä hyvin sama maku ja nautimme hyvin tuhman puoleisesta seksistä, mutta myös ruuasta, leffoista, urheilusta, ulkoilusta, matkustuksesta.
Tilanne sinänsä ikävä, että olemme joutuneet rauhoittaa tätä suhdettamme pakosta, ettei jäädä kiinni. Vietämme silti aikaa kavereina.
Jollain tasolla halutaan jäädä kiinni jotta voisimme tehdä päätöksiä, mutta olemme arkoja tässä asiassa. Kun tämä kaikki tuli yllättäen viime syksynä, tapaaminen ja lähehtyminen. Vaikkei tällaiseen voi varautua.
Olisimme täydellinen pari, ja kaipuu on valtava kun olemme erossa, vaikka asumme vain viiden kilsan etäisyydellä toisistamme, aviopuolisoinemme.
mitä tommonen moraalitantta tekee SEKSIpalstalla?