Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ollut seksisuhde varatun miehen kanssa jonkin aikaa.........

....nyt harmittaa..... neuvoja?
31.01.2020 |

Kohta puoli vuotta.

Meillä on ollut todella mahtavaa psyykkisesti sekä fyysisesti. Kiihkeää ja seksikästä. On sanonut usein minun olevan unelmiensa nainen ja ettei olisi koskaan kuvitellut että voisi saada kaltaistani seksipommia. Kiihottuu tosissaan kun ajattelee minua ja sanoo että ajatuskin minusta saa vehkeensä kovaksi sekunnissa, ja minä kiihotun myös hänestä hyvin paljon. Emme saa tarpeeksi toisistamme, haluamme vaan lisää.
Tapaamme 1-2 kertaa viikossa kun mies on "harrastamassa liikuntaa". Tavallaan onkin ;D

Sain ohimennen tietää vaimonsa nimen ja menin katsomaan somessa että kuka ja millainen on. Ei olisi pitänyt!
Ensinnäkin siksi koska olisin halunnut vaan ajatella häntä panoni vaimona, ilman kasvoja. Joku henkilö vaan jossain jota en koskaan tule tapaamaan.

Kävi ilmi että ulkonäöltään ja tyyliltään aivan eri tyylinen kuin minä.
Minä saan naisena miesten huomion, hän oli hyvin sanoisinko miesmäinen tyyliltään eikä pahemmin naisellisia piirteitä kasvoissa tai vartalossa.
Luulin että ilahtuisin siitä että olen kauniimpi ja seksikkäämpi, ja niin ystäväni sanoi myös että olisit onnellinen kun olet huikeampi kaikin puolin, mutta en saa sellaista tunnetta. Alkoi harmittaa lähinnä. Seksimorkkis.

Toisaalta mietin olenko minä välttämättä tuon miehen tyyppiä alun perin, ja toisaalta minua säälittää tuo nainen jos minä olen oikeasti tämän miehen tyyppiä.
Ristiriitaista.
Nyt harmittaa miksi menin sekaantumaan varattuun mieheen, enkä haluaisi kysellä tuollaisia häneltä. Kun on vihjaillut erosta ja että haluaisi olla minun kanssaan myös muuten kuin seksuaalisesti.

Muita joilla vastaavia kokemuksia? Kannattaisiko laittaa poikki tai tauolle tämä? Vai "varastaa" tämä mies itselleni? Vai yrittää pitää tunteet kurissa ja nauttia seksistä niin kauan kuin jaksan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pala helvetin tulessa sinä hekuman sodoma ja koroma.

Vierailija
2/43 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin kerran googlaamaan tapailemani miehen exän. Nainen on kunnan virassa ja kuvia löytyi helposti. Oli hämmentävää nähdä lihava n. 10 vuotta miestä vanhempi (ainakin näytti siltä) nainen.

Ei ihme, että mies oli niin hullaantunut hoikkaan vartalooni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti joo...

Vierailija
4/43 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille kakkosille täältä nevoja löydy vaan kyllä se pitää meistä jokaisen itse osata päättää. Itse päätin jatkaa tätä ihanaa suhdetta työkaveriini. Tiedän myös tuon puolison ulkonäöltä, mutta en anna tuon vaikuttaa. Olemme molemmat varattuja perheellisiä ja onnellisia rakastavaisia. Tämäkään ei ollut neuvo.

Vierailija
5/43 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saat miestä itsellesi varastettua. Mistä tiedät kuinka naisellinen nainen lopulta on, some kun ei välttämättä anna täyttä kuvaa.

Vierailija
6/43 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin saat miestä itsellesi varastettua. Mistä tiedät kuinka naisellinen nainen lopulta on, some kun ei välttämättä anna täyttä kuvaa.

Tosta puheenollen! Yleensä ihmiset laittaa SoMekuviinsa niitä parhaita, muokattuja kuvia! Jos se seksisuhteen miehen vaimo on sanotaanko välttävän näköinen SoMessa kuten FB, Linkedin, työpaikan sivusto, IG y.m. niin miettikääs itekin miten ankea hänen on oltava luonnossa!!

Vierailija
7/43 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin kerran googlaamaan tapailemani miehen exän. Nainen on kunnan virassa ja kuvia löytyi helposti. Oli hämmentävää nähdä lihava n. 10 vuotta miestä vanhempi (ainakin näytti siltä) nainen.

Ei ihme, että mies oli niin hullaantunut hoikkaan vartalooni...

Minulla sama, itselläni on suuret rinnat, suurehko peppu, kapea vyötärö ja pitkät kiiltävät hiukset.

Nykyisen salasuhteeni ts. seksikumppanini vaimolla, nähnyt kuvissa ja luonnossa, on litteä takapuoli, pienet rinnat, tasapaksu vartalo vyötärön kohdalta ja lyhyeksi kynitty ´kananpyrstötukka´. Näyttää miestä 10 vuotta vanhemmalta vaikka on hieman nuorempi!

Ei ihme että mies on aina rinnoissani ja pepussani kiinni, tarttuu ihanasti vyötäröstäni, ja silittelee silkinpehmeitä hiuksiani!

Vierailija
8/43 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta puheenollen! Yleensä ihmiset laittaa SoMekuviinsa niitä parhaita, muokattuja kuvia! Jos se seksisuhteen miehen vaimo on sanotaanko välttävän näköinen SoMessa kuten FB, Linkedin, työpaikan sivusto, IG y.m. niin miettikääs itekin miten ankea hänen on oltava luonnossa!!

Pinnalliset Ihmiset (lue: valtaosa) varmaan laittavat parasta sinne kuvien suhteen - vaan kaikki ei ole pinnallisia. Tavallinen kuva on oikeastaan hyvä merkki, itsetunto ja prioriteetit on kohdallaan.

Vierailija
9/43 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meille kakkosille täältä nevoja löydy vaan kyllä se pitää meistä jokaisen itse osata päättää. Itse päätin jatkaa tätä ihanaa suhdetta työkaveriini. Tiedän myös tuon puolison ulkonäöltä, mutta en anna tuon vaikuttaa. Olemme molemmat varattuja perheellisiä ja onnellisia rakastavaisia. Tämäkään ei ollut neuvo.

Mulla suhde työkaveriin myös, molemmat varattuja ja naimisissa, muttei lapsia kummallakaan. En ryhtyis suhteeseen sellaisen varatun kanssa jolla alaikäisiä lapsia. Siinä menee mulla raja.

Ollaan päätetty hieman hidastaa koska tapaamiset olleet hankalia järjestää viime aikoina ja jottemme jäisi kiinni työpaikalla sillä se hankaloittaisi tätä, mutta vaikeaa on erossa oleminen ja silti kun tapaamme päivittäin niin katseet kertovat että tekisi vaan mieli riisua toisemme . . .

Vierailija
10/43 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinnalliset Ihmiset (lue: valtaosa) varmaan laittavat parasta sinne kuvien suhteen - vaan kaikki ei ole pinnallisia. Tavallinen kuva on oikeastaan hyvä merkki, itsetunto ja prioriteetit on kohdallaan.

Olen huomannut esimerkiksi ihan taviksen näköisistä työkavereistani että suuri osa laittaa ammattilaisen ottamia kuvia sivustoilleen, ja loput laitetaan edustuskuntoisiksi jollain ig-kuvakäsittely applikaatiolla. Värisävyillä säädetään vaikkapa kasvojen ryppyjä pois. Joskus näyttää siltä että kyseessä eri ihminen sometileillä, kuin ne keitä näen livenä päivittäin =D Keitä he luulevat huijaavansa niillä käsitellyillä kuvilla?

Vierailija
11/43 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olen rotunainen mutta vakipanoni vaimo on tanttamainen :)

Saan tästä asetelmasta jotain sairasta mielihyvää aktien aikana, koska itsetunto kohoaa taivaisiin joka orkun myötä. Olen hänen seksikuningattarensa, jonka jälkeen hän joutuu palata kotiin tanttamaisen vaimonsa luokse joka ei saa kaluaan nousuun ;)

Vierailija
12/43 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan tästä asetelmasta jotain sairasta mielihyvää aktien aikana, koska itsetunto kohoaa taivaisiin joka orkun myötä. Olen hänen seksikuningattarensa, jonka jälkeen hän joutuu palata kotiin tanttamaisen vaimonsa luokse joka ei saa kaluaan nousuun ;)

Et osaa kirjoittaa. Joutuu palata... ai vaimoko ei saa kaluaan nousuun. Just joo

Vierailija
13/43 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotunainen tuo mieleen sellaisen pitkän hongankolistajan joka kuvittelee olevansa muita parempi. Tosiasiassa on kömpelö, ei mitenkään siro, omaa pitkät raajat, ei ole kovin naisellinen vaikka itse niin luuleekin. Et varmaankaan halua olla Rotunainen?

Vierailija
14/43 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin hän aina palaa vaimonsa luo, ei jää sinun luoksesi. Eiköhän se kalu kotonakin nouse, mutta sinulle uskottelee muuta.

Näissä asetelmissa miehillä on voita molemmin puolin leipää, mikäpä siinä. Mikä kenellekin sopii.

Vierailija
15/43 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä kakkossuhtelaisilla enempi sitten sitä pyllypuolen panoja mitä kotoa ei irtoa? nielettekö joka kerta?

Vierailija
16/43 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko teillä kakkossuhtelaisilla enempi sitten sitä pyllypuolen panoja mitä kotoa ei irtoa? nielettekö joka kerta?

Ei meillä ainakaan ole mitään epänormaaleja juttuja. Suuseksiä toki ja aika paljonkin.

Vierailija
17/43 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mitä sakkia nämä kakkoset ja pettäjät.

Vierailija
18/43 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näyttävä nainen ja pidän siitä kun peppureikääni kiihotetaan, pukeudun seksikkäisiin alusvaatteisiin, imen kalua ja nielen tai vaihtoehtoisesti haluan että mies roiskii spermat minun rinnoille tai pepulle. Hän nuolee minua mielellään. Roolileikkejä harrastamme. Kuvaan seksiaktejamme, niin videota kuin kuvia. Tämä kiihottaa miestä sairaan paljon. Emme kuvaa kasvoja vaan vartaloita ja lähikuvia.

Oma taviksen näköinen vaimonsa ei anna muuta kuin työntyä vaginaansa pari kertaa vuodessa. Ei halua että nuollaan, ei halua kalua suuhun jne.

Vierailija
19/43 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon etenkin suuseksiä meidän molempien kakkossuhteessa. Kotona ei kummallekaan irtoa sitä.

Työkavereita ollaan.

Vierailija
20/43 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun vaimo täällä räksyttämässä? Osuiko kuvaus nappiin?

Kysy mieheltäs suoraan että miksi se nai muita? Ei se yksin sen vieraan naisen vika ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä