Robin uudessa viiksilookissaan näyttää ihan Tom of Finlandin piirroshahmolta.
Kommentit (45)
Tämähän on ilmiselvä kaapista ulos tuleminen. Rukouksiini on siis vastattu!
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ilmiselvä kaapista ulos tuleminen. Rukouksiini on siis vastattu!
Oletko mies?
Amispoika tuli piirongin laatikosta ulos.
Ei ota ulkomaan valloittaminen oikein alleen.
Olet selvästi tutkinut syvällisesti Tom of Finlandin piirustuksia, täytynee luottaa asiantuntijan sanaan
Vierailija kirjoitti:
Robinin ulkonäkö tuskin vetoaa muualla kuin täällä Suomessa. Sen laulutaitohan on varsin keskitasoa. Täällä sen ulkonäkö on eksoottinen mutta esim. Romaniassa ja Bulgariassa tuon näköisiä on 25% pojista.
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi tutkinut syvällisesti Tom of Finlandin piirustuksia, täytynee luottaa asiantuntijan sanaan
Olen kyllä. Minulla on niitä iso kokoelma kotonani.
ap
Ja sitten tuo karsea applen kuuloke korvassa 😳
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tuo karsea applen kuuloke korvassa 😳
Hyvä kuitenkin että korvassa
Sehän vihjaa ite tuolla storyn puolella näyttävänsä aika kaameelta noilla. Ja viikset lähti parran jälkeen heti ku oli instakuvan saanu otettua taas kansalle äimisteltäväksi.
Mä ainakin tykkään viiksistä miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinin ulkonäkö tuskin vetoaa muualla kuin täällä Suomessa. Sen laulutaitohan on varsin keskitasoa. Täällä sen ulkonäkö on eksoottinen mutta esim. Romaniassa ja Bulgariassa tuon näköisiä on 25% pojista.
Tämä. Robin näyttää aika keskiverto romanialaiselta, bulgarialaiselta tai serbiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tykkään viiksistä miehillä.
kuin myös
Pena58
Kyllä ei mulle aukenee, että mikä tuossa jannussa pitäisi olla niin ihmeellistä. Ei niin minkään näköinen.
näyttää ihan kallulta amisjätkätlä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ei mulle aukenee, että mikä tuossa jannussa pitäisi olla niin ihmeellistä. Ei niin minkään näköinen.
Tämä. Toki erottuu täällä silmien värillä
Kylläpä täällä on taas lyttääjillä vauhti päällä. Kuka sitä nyt koskaan osaisi, riittäisi, näyttäisi, olisi, pystyisi tai kykenisi mihinkään.
kuvan näkee esim. tuolta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75a77848-2745-42ad-b434-59d508…