Pitäisikö meidän auttaa Kiinaa? Minusta pitäisi kaikella tavoin
Nyt on tosi kysymyksessä ja hyvällä voittaa enemmän kuin hylkäämisellä. Miten auttaisimme nyt Kiinaa? puahan siellä tarvitaan. Onko ehdotuksia? Kilttejä sellaisia -kiitos!
Onko mitään mihin voisi osallistua?
Kommentit (22)
Pyydetään ne tänne! Hallitukselta kyllä löytyy massia tähän tarkoitukseen.
T. Viheristö
Nyt perussuomalaisten Mika Niikko voisi tehdä aloitteen ruoka-avusta Kiinaan!
Vierailija kirjoitti:
Nyt perussuomalaisten Mika Niikko voisi tehdä aloitteen ruoka-avusta Kiinaan!
Persu Niikolla onkin kokemusta ruoka-avun järjestämisestä ja rahalahjojen vastaanottamisesta Kiinan valtiolta.
Maailman toiseksi suurin talousmahti pärjännee ihan omillaan.
Siellä on miljardi ihmistä ja satojatuhansia miljardöörejä
Hienoa, että Kiinan kommunistisella puolueella on oma edustajansa eduskunnan ulkoasiainvaliokunnassa. Mika Niikko järjestää varmasti apua hädänalaisille kiinalaisille.
Voisimmeko edes välittää ja tsemppailla? Se ei maksa mitään?
Mitä enemmän riisinek.ruja menehtyy sen parempi. Luulisi vihercassareidenkin ilahtuvan, kun ilmasto paranee populan vähentyessä.
Myydään pohjavesi kaikkine käyttöoikeuksineen jollekin monikansalliselle yritykselle ja annetaan siitä saadut rahat kiinalaisille.
Opettamalla eläinpolitiikkaa ja kristillisiä arvojamme ja uskoa Jeesukseen , muu ei auta, rukoilemalla heille uskoa, ensin.
Vierailija kirjoitti:
Myydään pohjavesi kaikkine käyttöoikeuksineen jollekin monikansalliselle yritykselle ja annetaan siitä saadut rahat kiinalaisille.
Juu tai sähköverkot ja annetaan rahat kreikkalaisille
-Ai hitto mut sehän myö jo tehtiin..
Liinalainen maa pitää korjata yksinkertaisesti. Joo, "heitä se roskiin"!!!
Tämän kuin näen roskarorissa tai rikki niin sellainen shokki kantaa näkemästäni että ei edes jumala tiedä sanoa ihmisenä näkevänä mitään "vaaraa".
Brexitkin edellyttää suomelta fix it
Tämä ei ole mikään sossu media vaan aito ihmisten terveiden vuorovaikutuksien näkemisen kehto.
Euroopan pitää lopettaa sotiminen keskenään ja rikotut asiat korjataan.
Se on ensimmäinen askel näkemiseen.
Minua rupesi inhottamaan kun katselin niitä videoita missä ne syö eläviä eläimiä ja kuvaavat ylpeinä nämä syöminkinsä.
En halua auttaa enkä tunne sympatiaa.
Ei pidä auttaa.
Kansakunta, joka tappaa tyttövauvoja nälkään ja vammaisia lapsia muuten vaan, sekä kiduttaa eläimiä, on ansainnut oman kohtalonsa.
Toivottavasti on olemassa karma ja nyt se kostaa.
Auttaa kiinalaisia, oikeesti?! Auttakoon maan korruptoitunut hallitus omiaan! Ties kuin paljon pistävät verorahoja omiin taskuihinsa, mokomat ahneet sontiaiset. Itse haluavat eristäytyä muusta maailmasta ja nykyään ovat entistä enämmän avoimesti länsimaalaisvastaisia. Rahaa heillä riittää ja sitä paitsi siellä päin maailmaa on muutenkin ihan liikaa porukkaa. Ilmastonmuutoksen kannalta olis suorastaan äärimmäisen hyvä asia jos siellä puhkeaisi joku musta surma 2:n joka vähentäisi väkiluvun puoleen nykyisestä.
Vierailija kirjoitti:
Maailman toiseksi suurin talousmahti pärjännee ihan omillaan.
Siellä on miljardi ihmistä ja satojatuhansia miljardöörejä
Biljardööreistä puhumattakaan.
Tavallaan olen kyllä sitä mieltä, että jos kansalaiset onnistuvat villieläimistä hankkimaan jonkun taudin itselleen, niin setvikööt itse sotkunsa. Eli lähetetään tukea villieläimille ennen kuin he syövät ne kaikki.
Ei ainakaan taas rahan lapioimista pohjattomaan kaivoon, pyydän! Mielummin konkreettista apua, esim. sairaalatarvikkeita. Tosin tällä hetkellä ei ole järkeä niitäkään lähettää muihin maihin, kun ei tiedä kuinka paljon itse tulemme niitä tarvitsemaan täällä.