Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hysteerinen? Koronavirus.

Vierailija
31.01.2020 |

Ystäväni mies pitää sunnuntaina pelipäivän/-illan, johon minut on kutsuttu. Tämä kyseinen mies on nyt ollut viikon kovassa kuumeessa hengitystietulehduksen kourissa. Hän on töissä firmassa, jonka henkilöstö koostuu pääosin kiinalaisista. Ja firmassa matkustellaan paljon.

Nyt kuin sain tämän päähäni, niin en saa ajatusta hiljenemään. :D Mitä jos kuitenkin..?

Olen kyllä menossa, mutta päässä kolkuttaa nyt tämä älynväläys.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sairas ihminen kutsuu ihmisiä kotiinsa? Ensin terveeksi, sitten vasta bileitä!

Vierailija
2/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkäisi koronaa, mut ylipäänsä flunssa tai influenssa ei houkuta, eli skippaisin kuumeisen ihmisen kutsut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sairas ihminen kutsuu ihmisiä kotiinsa? Ensin terveeksi, sitten vasta bileitä!

Olen aika samaa mieltä. Ilmeisesti on niin innoissaan, että kokeilee jaksaako isännöidä. Ja ehtivätkö antibiootit purra siihen mennessä.

Ap

Vierailija
4/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika samaa mieltä. Ilmeisesti on niin innoissaan, että kokeilee jaksaako isännöidä. Ja ehtivätkö antibiootit purra siihen mennessä.

Ap

Eli miehellä on bakteerin aiheuttama tulehdus. Lääkärit eivät määrää antibiootteja, jos kyseessä on virus.

Vierailija
5/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en menisi.

Vierailija
6/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli miehellä on bakteerin aiheuttama tulehdus. Lääkärit eivät määrää antibiootteja, jos kyseessä on virus.

Kyllä mulle on määrätty ilman testejäkin. En tosin syönyt niitä.

Ap

Vierailija
7/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleisuusprosentti on vähän yli 2% niin enpä ole turhan huolissani itseni takia. Vanhempien sukulaisten puolesta olen enemmän.

Vierailija
8/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolleisuusprosentti on vähän yli 2% niin enpä ole turhan huolissani itseni takia. Vanhempien sukulaisten puolesta olen enemmän.

Sama juttu, olen ihan perusterve ja vastustuskykyni on hyvä. Mutta en minä sitä virusta silti itseeni halua. Voin tartuttaa sen silloin eteenpäin.

Ap

Vierailija
9/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo lääkärissä käynyt ja saanut kuurin niin tuskin hänellä tuota virusta on vaan jokin muu flunssa. Tosin en itse menisi vaikka olisi perusflunssakin, en halua tahallaan sairastua.

Vierailija
10/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolette kaikki homoruttoon!

Vierailija
11/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo lääkärissä käynyt ja saanut kuurin niin tuskin hänellä tuota virusta on vaan jokin muu flunssa. Tosin en itse menisi vaikka olisi perusflunssakin, en halua tahallaan sairastua.

Niin, tätä minäkin toivon. Mutta ei kai kaikilta sairailta testata automaattisesti koronaa..? :D

Ap

Vierailija
12/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolette kaikki homoruttoon!

Mitä väliä sillä on kun kaikki kuollaan kuitenkin.

Vierailija
13/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tätä minäkin toivon. Mutta ei kai kaikilta sairailta testata automaattisesti koronaa..? :D

Ap

eiköhän lääkärit sen verran ymmärrä että jos olisi edes pieni epäilys tuosta niin olisi eristyksissä eikä kotona kuurin kanssa.

Vierailija
14/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä mulle on määrätty ilman testejäkin. En tosin syönyt niitä.

Ap

Varsinkin jos lääkäri on Virosta, niin aina laitetaan antibioottireseptiä...

Vierailija
15/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

eiköhän lääkärit sen verran ymmärrä että jos olisi edes pieni epäilys tuosta niin olisi eristyksissä eikä kotona kuurin kanssa.

Kyllä sen niin täytyy olla. Olen siis hysteerinen, myönnän.

Kiitos kommentoineille.

Ap

Vierailija
16/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee, mikä on tullakseen.

Minun kantani koronavirukseen.

Vierailija
17/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

0/5. Virustauteihin ei antibiootit tepsi.

Vierailija
18/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

0/5. Virustauteihin ei antibiootit tepsi.

Siksi minä sitä koronaa nyt pelkäänkin, kun ei se noilla lääkkeillä mihinkään lähde. :D

Vierailija
19/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 tämä provo.

Mutta en aio mennä itsekään nyt vkl kaverille kylään, vaikka siitä aiemmin sovittu kun laittoi ohimennen, että lapsillaan ollut nyt viikolla jotain vatsapöpöä, mutta ei kai se nyt enää mihinkään tartu.

Juu, ei kiitos!

Vierailija
20/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 tämä provo.

Mutta en aio mennä itsekään nyt vkl kaverille kylään, vaikka siitä aiemmin sovittu kun laittoi ohimennen, että lapsillaan ollut nyt viikolla jotain vatsapöpöä, mutta ei kai se nyt enää mihinkään tartu.

Juu, ei kiitos!

Miksi olisi provo? Jos mulla olis aikaa ja mielenkiintoa provoilla, keksisin jotain aika paljon kuohuttavampaa kuin oman ylianalysointini. :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän