Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hysteerinen? Koronavirus.

Vierailija
31.01.2020 |

Ystäväni mies pitää sunnuntaina pelipäivän/-illan, johon minut on kutsuttu. Tämä kyseinen mies on nyt ollut viikon kovassa kuumeessa hengitystietulehduksen kourissa. Hän on töissä firmassa, jonka henkilöstö koostuu pääosin kiinalaisista. Ja firmassa matkustellaan paljon.

Nyt kuin sain tämän päähäni, niin en saa ajatusta hiljenemään. :D Mitä jos kuitenkin..?

Olen kyllä menossa, mutta päässä kolkuttaa nyt tämä älynväläys.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sairas ihminen kutsuu ihmisiä kotiinsa? Ensin terveeksi, sitten vasta bileitä!

Olen aika samaa mieltä. Ilmeisesti on niin innoissaan, että kokeilee jaksaako isännöidä. Ja ehtivätkö antibiootit purra siihen mennessä.

Ap

0/5. Virustauteihin ei antibiootit tepsi.

Siksi minä sitä koronaa nyt pelkäänkin, kun ei se noilla lääkkeillä mihinkään lähde. :D

No ei lähde myöskään influenssa eikä ihan tavallinen flunssakaan. Flunssakin on ylivoimaisen usein virustauti. Vastaus otsikon kysymykseen, olet hysteerinen.

Vierailija
22/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sairas ihminen kutsuu ihmisiä kotiinsa? Ensin terveeksi, sitten vasta bileitä!

Olen aika samaa mieltä. Ilmeisesti on niin innoissaan, että kokeilee jaksaako isännöidä. Ja ehtivätkö antibiootit purra siihen mennessä.

Ap

Siksi minä sitä koronaa nyt pelkäänkin, kun ei se noilla lääkkeillä mihinkään lähde. :D

No ei lähde myöskään influenssa eikä ihan tavallinen flunssakaan. Flunssakin on ylivoimaisen usein virustauti. Vastaus otsikon kysymykseen, olet hysteerinen.

Mutta jos eilen kävi lääkärissä ainoan kerran, ja samalla sai antibiootit, niin eihän sitä tiedetä onko aiheuttajana virus vai bakteeri? Kun siis ei ole viljelty.

Vai ymmärränkö nyt jotain väärin. 🤔

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta jos eilen kävi lääkärissä ainoan kerran, ja samalla sai antibiootit, niin eihän sitä tiedetä onko aiheuttajana virus vai bakteeri? Kun siis ei ole viljelty.

Ap

Ei tiedä, mutta useimmiten, lähes jokaisessa tapauksessa flunssaoireet ovat viruksen aiheuttamia.

Vierailija
24/24 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei tiedä, mutta useimmiten, lähes jokaisessa tapauksessa flunssaoireet ovat viruksen aiheuttamia.

Niin, ja oireet ovat nyt hengitystietulehduksen oireita. Tarkemmin en tiedä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä