Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettynyt asiakas kysyy parturi-kampaajilta

Vierailija
31.01.2020 |

Kävin äsken kampaajalla. Kaksi luottokampaajaani olivat niin täyteen buukattuja, että jouduin varaamaan ajan ihan uudesta paikasta.
Kampaaja oli mukava, ja väri ja leikkaus onnistuivat ihan hyvin. Ei mikään vau, mutta ihan ok. MUTTA. Ihmettelen, että kampaaja ei laittanut hiuksiani mitenkään lopuksi! Siis föönasi suurin piirtein kuivaksi ja siinä se, kiitos, kassalle voit tulla maksamaan. Seuraava asiakas oli jo odottamassa vuoroaan.
En ole ikinä lähtenyt värin ja leikkauksen jälkeen täysin laittamattomalla tukalla pois. Aina on kampaaja kysynyt, että haluatko että laitetaan muotoilutuotteita / lakkaa, tai joskus jopa kysymättä tehnyt kivan kampauksen ja viimeistelyn lopuksi.
Tukka ei ole yhtään sen näköinen, että olisin käynyt kampaajalla. 140e hinta tuntui aika kalliilta, kun ei tullut yhtään huoliteltu ja viimeistelty olo.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin kampaajalla niin marssin kuvan kanssa sinne ja sanoin että tämmönen. Kampaaja leikkasi samanlaisen, kysyen välillä mielipidettä. Kahdesti leikkauksen jälkeen pyysin vielä lyhentämään vähän ja hän lyhensi. Kysyi vielä muotoillaanko ja teki sen.

Marssin ulos tyytyväisenä, vaikka saatoin olla vaativa asiakas.

Maksoi parikymppiä.

Kaikki tuntemani naiset on tuhlanneet rahaa kamalaan kampaukseen, suu pitää itse saada auki ja vaikka kuinka mielestään selittää täsmällisestiniin parturi käsittelee sen omalla tavallaan. Se kuva ei haittaa ainakaan.

Kyllä se parturikin mieluummin tekee asiakkaasta tyytyväisen kun turhautuneen.

Vierailija
22/26 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pyytänyt kampaajaa laittaamaan hiuksiasi, ap?

Kuivaus ja muotoilu on sit toinen satku lisää.

Tos oli pelkkä väri ja leikkaus, kato.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi tänään:

Kampaajalta pois märillä hiuksilla, pari sataa köyhempänä.

Hammaslääkäriltä pois ilman paikkaa lohjenneeseen hampaaseen, koska "mä vähän tasoitan ton reiän reunoja ni ei tunnu terävältä kieleen," lasku  tulee sit kotiin.

Ammattiylpeys. Harvalla.

Kyky vaatia palvelua ja pitää puolensa. Harvalla kai sekin, ei ainakaan sulla.

Vierailija
24/26 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jos olen käynyt sellaisissa "mummo-kampaamoissa" ei ole tehty mitään viimeistelyä.

Isommassa kalliimmassa ketjukampaamossa tehtiin oikein upea kiharapilvi samaan hintaan.

Semipaikoissa on ainakin vähän laitettu muotoilutuotetta ja suoristusraudalla siistitty.

Mummo-kampaamossa kävin kerran, enkä toista kertaa mene. Miehen naurusta ei tullut loppua, kun näytin kuulemma siltä Pokka pitää Hyasintin naapurilta. Olikohan se Elisabeth.

Vierailija
25/26 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki köyhä työtön nainen, mutta en siltikään ymmärrä naisten kampaamoissa käyntiä. Itse en muista, milloin olen ollut kampaajalla, ehkä joskus lapsena. Koko teini-ikä ja aikuisuus on kuitenkin mennyt ilman kampaajalla käyntiä ja ihan hyvin olen pärjännyt. Itse leikkaan hiuksiani silloin kun siltä tuntuu. Todennäköisesti saisin kampaamossa vain huonoa palvelua ja mielummin kulutan vähtä rahani muuhun. Hiusten värjäystä en kannata niiden kemiaalien mahdollisten haittavaikutuksien vuoksi. Olen toki aina inhonnut hiuksiani, mutta ei tilanne kampaajalla käynnillä parantuisi kun ovat aina sotkussa ja jotenkin sotkuiset. Lisäksi likaantuvat nopeasti. Sentään 3 euroa maksavaa Lorealin shampoota käytän.

Vierailija
26/26 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää suunnattomasti, että kampaajalla on pakko kuivattaa hiukset föönillä. Tarkistavat leikkauksen sitten kuivana. Siihen menee aikaa ja se tekee pahaa hiuksille. Mieluiten lähtisin hiukset märkinä ulos, niinhän olen tehnyt kotonakin.