Muita, jotka ei kulje valtavirran mukana?
Tunteeko muut jäävänsä ulkopuolisiksi, jos ei omat ja lasten vaatteet oo merkkiä, koti sisustettu valkoisella ja design yksityiskohdilla, lautasella 90% kasviksia ja vähintään yksi muumimukiharvinaisuus sille varatulla hyllypaikalla? Tiedän, että nää on yhteiskunnan paineita mut välillä vaan tuntuu, että oon yksin sen asian kanssa, että en sovi tähän muottiin ollenkaan. Tai onko teillä.joku muu syy, miks koette ittenne ulkopuoliseksi?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomat ovat keski-iän jälkeen ulkopuolisia.
Ollaan kyllä jo lisääntymisiässä. Kun suurin osa ihmisistä joko tekee tai haluaa lapsia, jää lapseton näistä piireistä ja keskusteluista aina ulkopuolelle. Ja muut alkavat pyöriä vain mammapiireissä, eikä lapsettomia niin paljoa ole että olisi helppo niitä omia uusia piirejä muodostaa. Been there seen that tarpeeksi monta kertaa etten enää edes yritä kaveerata lapsellisten kanssa.
Hei - tämä on työttömien kadehtijan tuuba-aloitus taas. Ettekö huomaa kirjoitustyylistä saman tien?
olen 31 v erakkonainen, en ole koskaan seurustellut, sos elämää ei ole ollut 13 vuoteen.
Jos sinulla on lapsia, kuljet juuri sitä valtavirtaa. Olet massalammas. Todelliset oman polun kulkijat eivät tee lapsia riesakseen.
Olen tehnyt ihan erilaisia ratkaisuja elämässä kuin moni muu. Mutta en koe olevani ulkopuolinen tai erilainen tai jotenkin erityinen. En vertaile omaa elämääni muiden elämään enkä paljoa piittaa muiden mielipiteistä. Minä olen mikä olen ja se on ok. En myöskään tuputa omia valintojani muille.
Muumimukeja kauhea kasa kun on lahjaks saatu, vaikka en ois halunnu tai tarvinnu. Ei niitä kehtaa hävittääkään.
Ystäviä tai mitään seuraelämää ei ole, mutta joutuuko sitä semmoiseenkin nyt lähtemään kun on lapsi hankittu.
Vauvan vaatteet on marketista kun sieltä sukulaiset niitä ostelee. Itse ostettu ehkä pari vaatetta.
Täällä on yksi joka ei koskaan ole kulkenut valtavirran mukana eikä tule kulkemaankaan! Tämä on aiheuttanut valtavaa kateutta tai jopa vihaa/ inhoa muissa ihmisissä vuosien saatossa joka aiheutti kiusaamis/ syrjimiskierteen joka ei lopu vielä tänäkään päivänä vaikka olen jo aikuinen. Jatkuvaa valheiden levittelyä, vainoamista, paskapuheita, tuijottamista, naureskelua ja ulkonäön arvostelua..kaikki tämä vain sen takia että olen omana itsenä aina kulkenut, omilla mielipiteillä ja elämänarvoilla enkä ole koskaan muita mielistellyt ja mukaillut. Nyky maailmassa pitäisi kulkea muodin ja massan mukana, tai joutuu syrjäytetyksi ja ulos joukosta ja tilanne on vain pahentunut noin 20-vuodessa..en enää pysty normaaliin työelämään kaiken tämän takia, ei hyväksytä erilaisuutta eikä osata arvostaa ihmistä muuta kuin rahan, sosiaalisen statuksen ja älyn perusteella eikä sen millainen sydän ja ajatusmaailma toisella on. Ei ole ihme jos ihmiset voi pahoin nykyään kun vaatimustasoa nostetaan koko ajan ylemmäs eikä kaikki voi, halua tai pysty sinne pääsemään. Ihmiset jättävät sen jo muutenkin yksinäisen ja kärsineen ihmisen oman onnensa nojaan. T: N37
Rakastan valkosta ja hopeaa sisustuksessa 🤩 ei muiden mielipiteet kiinnosta :)