Suihkussa mietin miten ihanaa on olla sinkku kun ei tarvitse enää sheivata "sieltä" ja kärsiä karmeasta kutinasta kun sänki kasvaa
Kiva jossain yleisellä paikalla raapia farkkujen läpi ja jengi miettii, ettö onko tuolla satiaisia..
Eikä se näppyläinen, punottava lettu ole muutenkan mikään kaunis.
Kommentit (84)
Sulla on kummallinen käsitys parisuhteista ja niiden vaatimuksista.
Ei minunkaan parisuhteessa ole mikään pakko sheivata. Varsinkaan jos se aiheuttaa ihoärsytystä.
Ai sinkkuna ei tarvi sheivata, mutta ilmeisesti suhteessa tarvii? Tämä oli mulle ihan uutta. Puhumattakaan siitä, että on varsin omituinen 'logiikka'.
Sinkulla kutina on erilaatuista, eikä raapiminen auta.
Ei kai nykyään kukaan enää sheivaa?
Olen ollut sinkku tasan 10 vuotta ja sheivaan joka aamu suihkussa. Miten se edes liittyisi parisuhteeseen mitenkään? Seksiäkin oli viimeksi kahdeksan vuotta sitten (toisen ihmisen kanssa).
Mun iho kestää hyvin, ei kutise tai punoita. Kutiseeko sulla kainalotkin? Vai jätätkö nekin sheivaamatta?
Onko pakko vetää verinahkaa myöten? Ei, kauniimpi ja seksympi on kuin vain lyhentää sopivasti.
No, elämä on sitä mitä siitä teet. En sheivaa koska se on turhaa työtä josta useimmiten aiheutuu lähinnä ärsytystä ja harmia, ihan sama mikä on sinkkuustilanne.
Eikä se ajeltu pimpsukka edes näytä samalta kuin aikuisviihteessä, vaikka miten olisi terävä höylä ja ajogeeliä niin karvatuppi jää näkymään mustina pisteinä ja pientä punaista näppyä pukkaa! Sänki myös tulee nopeasti, jos aamulla ajaa niin illalla esiin puskee terävä sänki joka työntyy pikkuhousujen läpi kuin rautalanka. Moni mies ei pyytäisi/vaatisi naista ajamaan itsensä posliiniksi mikäli tietäisi totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Eikä se ajeltu pimpsukka edes näytä samalta kuin aikuisviihteessä, vaikka miten olisi terävä höylä ja ajogeeliä niin karvatuppi jää näkymään mustina pisteinä ja pientä punaista näppyä pukkaa! Sänki myös tulee nopeasti, jos aamulla ajaa niin illalla esiin puskee terävä sänki joka työntyy pikkuhousujen läpi kuin rautalanka. Moni mies ei pyytäisi/vaatisi naista ajamaan itsensä posliiniksi mikäli tietäisi totuuden.
Jos sulla ei näytä niin ei kande luulla että kaikilla on sama tilanne.
Ex aikoinaan kinusi että ajaisit nyt kerrankin kaikki pois ja lopulta suostuin, se oli mielestäni kuin kuollut kalkkuna ja sain vielä karvatupentulehduksenkin eikä exäkään mitenkään hurmoksessa lopputuloksesta ollut.
Siisti karvoitus on aina naisella seksikkäämpi kuin posliini, oli suhteessa tai ei.
En sheivaa ikinä. Olen ollut parisuhteessa viimeiset 18 vuotta. Mun mies tykkää karvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla ei näytä niin ei kande luulla että kaikilla on sama tilanne.
Kyllä se näyttää jos höylällä vetää, tarvittaisiin brasialainen vahaus täysin siloiseen lopputulokseen.
Mä olen sinkku ja sheivaan myös sieltä koska pidän posliinista. Ei ole näppyjä näkyny eikä tarvitse raapia.
Terävä uusi höylä ei riko ihoa. Nivuset kannattaa nyppiä, niin karva ei kasva sänkenä. Karvojen nyppiminen on terapeuttista puuhaa
Minä siistin ja pidän karvat lyhyenä, kun se tuntuu itsestä mukavammalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinkku tasan 10 vuotta ja sheivaan joka aamu suihkussa. Miten se edes liittyisi parisuhteeseen mitenkään? Seksiäkin oli viimeksi kahdeksan vuotta sitten (toisen ihmisen kanssa).
Mun iho kestää hyvin, ei kutise tai punoita. Kutiseeko sulla kainalotkin? Vai jätätkö nekin sheivaamatta?
Joka aamu?! Ensinnäkin kellä on tuohon aikaa, toisekseen, ei kai ne karvat päivässä mitenkään ehdi ajokuntoon kasvaa takaisin!
Olen sitä ikäluokkaa joka pitää muutenkin enemmän pienestä tuherosta.