Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua jatkuvasti suljetaan ulos ja ignooratan.

Vierailija
30.01.2020 |

Whatsappissa olin 6 eri ihmiselle laittanut viestit. Kaikki nähnyt mutta kukaan ei vastaa. Minua vältetään todella rankasti. Alkanut jo tulee itsari- ajatuksia. Olen 30v ja todella syrjäytynyt tästä ongelmasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki parempia ystäviä.

Vierailija
2/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan tulee uusia ihmisiä elämässä vastaan. Mä en ymmärrä, olen kuulemma niin kiva, järkevä ja jopa ihana. Mikä mättää??

Itsemurha ollut pitkään jo mielessä. En voi elää näin eristettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noi 6 siis sun ystäviä, vai toivoisit heidän olevan?

Vierailija
4/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takerrut? Ja 6 ihmiselle laittanut viestit, siis joillekin uusille puolituntemattomille? Mikseivät muuten vastaisi. Ja 30 pitäisi jo mun mielestä olla vakiintuneempi tilanne ym.

Vierailija
5/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ignoorauksen uhri, tänään jo toinen vai oletko sama? :)

Vierailija
6/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on kunvei ihmiset vastaa mulle? Nämä ovat työkavereita ja eri paikoista.

Vierailija
7/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko siitä että käytät sanaa 'ignoorata'?

Vierailija
8/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on kunvei ihmiset vastaa mulle? Nämä ovat työkavereita ja eri paikoista.

Ehkä siksi, että he ovat työkavereitasi. Kaikki ihmiset eivät halua whatsappailla tai pitää muuten vapaa-ajalla yhteyttä työkavereidensa kanssa. Jos laittamasi viestit ovat olleet sävyltään yhtä epätoivoisen kuuloisia kuin aloituksesi, niin se on todennäköisesti säikäyttänyt heitä. Ovat saattaneet ajatella, etteivät ole niin läheisiä kanssasi, että haluaisivat vastata sellaisiin viesteihin tai ehkä luulleet, että olet päihtynyt tai laittanut viestit väärään numeroon.

Vierailija
9/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei oo välttämättä sussa vaan nää tyypit on vääriä sulle. Jätä ne pois elämästä ja ehkä löytyy parempia joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi