Keltarauhashormonilääkitys - kokemuksia?
Mihin määrättiin, auttoiko siihen? Oliko sivuvaikutuksia? Eritoten kiinnostaa vaikutus mielialaan, mahdollinen painonnousu ja turvotus.
Olen ennen saanut jumalattomia sivuvaikutuksia yhdistelmäpillereistä ja jos keltarauhashormoni aiheuttaa sellaisia, olen mieluummin ilman vaikka sattuisikin.
Olen myös lukenut ihan asiallisia sivustoja, nyt päätin tulla tänne, kuuntelemaan eläviä, aitoja yksittäistapauksia, koska miksipä ei?
Auttakaahan naista mäessä!
Kommentit (7)
Ei tullut aknea eikä migreeniä. Turvotusta kylläkin alkuun mutta sekin hävis ajastaan. Mulle hyvä juttu ja ilman sitä olis asiat paljon huonommin.
Kiitos vastauksista! Ehkä mä kokeilen niitä ja heitän sitten seinään paketin, jos tulee pahoja oireita.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Ehkä mä kokeilen niitä ja heitän sitten seinään paketin, jos tulee pahoja oireita.
-Ap
Älä heti luovuta vaikka jotain sivuoireita tuliskin. Niinhän lääkkeissä yleensäkkin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApÄlä heti luovuta vaikka jotain sivuoireita tuliskin. Niinhän lääkkeissä yleensäkkin tulee.
Jooh. Olet varmaan oikeassa. Mua vaan inhottaa kaikenlainen turvotus järjettömän paljon, tunnen automaattisesti oloni ihan hirvittäväksi, eikä mielialankaan soisi hirveästi entisestään alkavan heitellä. Mun ei ole periaatteessa sairauteni puolesta aivan pakko syödä hormoneja ollenkaan, mutta lääkäri halusi kokeilla. Tiedän, että olen vähän turhan vastarannan kiiski naishormonien suhteen (muunlaisia lääkkeitä olen todistettavasti syönyt vuosiakin nurisematta), mulla on vaikea kehonkuvan ongelma, eli timmiys on kaikki kaikessa, ja tiedän itsekin olevani vähän hölmö. Yritän ainakin syödä niitä pillereitä. Katsotaan. :)
Migreeni paheni, mut muuten jees. Mihin sulle ollaan määrätty niitä ja mikä merkki?