Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko ihmisen kanssa olet ollut samassa tilassa vähintään 15min viimeisen vuorokauden aikana?

Vierailija
30.01.2020 |

Pystyisitkö kirjoittamaan listan nimistä?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden

pystyisin

Vierailija
2/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Viimeiset 24 h olen viettänyt kotinani ja seurassani on vaihtelevasti ollut lapseni ja mieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Prismassa ja olin siellä yli tunnin, mutta en pysty luettelemaan samassa tilassa olleiden ihmisten nimiä.

Vierailija
4/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt  sairaalan päivystyksessä, siellä oli varmaan ainakin 30 minulle tuntematonta ihmistä samassa  tilassa. Kaupassa olen käynyt kaksi kertaa,  siellä varmaan 20 kontaktia. Mieheni on lisäksi käynyt hoitokodissa äitinsä luona jne. Kyllä niitä vain kertyy, ja jos laskee, missä nuo ehkä 50-100 ihmistä ovat käyneet ....

Vierailija
5/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä ketä oli kauppakeskuksessa, autoliikkeessä ja ruokakaupassa samaan aikaan. Miksi tämä hössötys tavan influenssasta? Niitähän on joka vuosi ja niihin kuolee yleensä vanhuksia ja muuten vastustuskyvyltään heikentyneitä, eli jonkin muun sairauden heikentämiä.

Vierailija
6/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Olen jo valmiiksi kausi-influenssassa kotona, täällä on ollut minun lisäksi mieheni.

Vierailija
7/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksan. Mun kollegat + avomies. Eli kylla pystyn. 

Huomenna ollaan jannan aarella, kun kymmenes kollega lentaa takaisin Itavallasta ja tulee meille kotiin iltaa istumaan. ;) 

Vierailija
8/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vain ruokakaupassa. 

Lapset ovat olleet kaikki päivät koulussa, satoja kontakteja heillä

Vierailija
9/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden jos syntymätöntä vauvaa ei lasketa.

Vierailija
10/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin tekemään listan, alle 20 henkilöä. N. 10 heistä nimi pitäisi tarkistaa, mutta tiedot löytyisivät kyllä jos tarvittaisiin. Oltiin siis syömässä samaan aikaan taukohuoneessa, mutta en tunne kuin korkeintaan etunimeltä, jos sitäkään.

Vierailija
11/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
12/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona lapset, töissä kymmenkunta ihmistä, pystyisin tekemään listan. Mutta harrastuspaikalla oli neljä outoa ihmisiä ja kaupassa useita kymmeniä ihmisiä, heitä en voisi listata.

Vierailija
13/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 10 hlö, lounasruokalassa 50 hlö, liikennevälineissä n. 5 x 20 hlö (matkat kyllä vähemmän kuin 15 min /suunta), harrastuksessa 20 hlö. 

Vierailija
14/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä ketä oli kauppakeskuksessa, autoliikkeessä ja ruokakaupassa samaan aikaan. Miksi tämä hössötys tavan influenssasta? Niitähän on joka vuosi ja niihin kuolee yleensä vanhuksia ja muuten vastustuskyvyltään heikentyneitä, eli jonkin muun sairauden heikentämiä.

Eli puolet kansasta. Puolella on autoimmuunisairaus tai perussairaus (korkea verenpaine, sydämen vajaatoiminta, reuma, diabetes, astma, ms jne). Tuo käy erityisen ärhäkästi nuoriin. Siksi ollaan huolissaan.

Vierailija
15/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko asunto lasketaan samaksi tilaksi, niin yhden. Mutta jos samalla tilalla tarkoitetaan samaa huonetta, niin en kenenkään.

Vierailija
16/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden työkaverin kanssa vain.

Vierailija
17/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
18/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Poikani.

Hän tosin kävi tänään kaupassa.

Vierailija
19/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen. En edes pystyisi laskemaan. Koulussa koko luokan (helppo laskea), ruokalassa satojen ehkä (pitkä lounas), koulun opettajat ja vierailevat luennoitsijat, lähikaupan henkilökunta ja kanssa-asiakkaat, kotiväki ja tänä aamuna yhden lähoitolaitoksen asukkaat ja henkilökunta.

Vierailija
20/48 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli puolet kansasta. Puolella on autoimmuunisairaus tai perussairaus (korkea verenpaine, sydämen vajaatoiminta, reuma, diabetes, astma, ms jne). Tuo käy erityisen ärhäkästi nuoriin. Siksi ollaan huolissaan.

Jos tälle linjalle lähdetään, ei yhtään tervettä ihmistä ole olemassakaan. On vain sellaisia, joita ei ole riittävästi tutkittu.

Ketä tämä hysterian lietsonta palvelee? Lääketehtaita? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi