Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokin ei täsmää

Ex-hoitaja
30.01.2020 |

Hoitajat omien sanojensa mukaan ovat töissä niin kiireisiä, ettei edes syömään ehdi ja muutkin tauot niin ja näin, mutta silti tavataan usein kansliasta tai kahvihuoneesta istumasta, kun omaisilla kysyttävää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansliassa tehdään töitä. Kirjaamista on paljon, hoitotiedotteita, hoitosuunnitelmia, kotiutusasioita. Itse ehdin usein lounaalle aamuvuorossa vasta, kun on jo iltapäivä ja vierailuaika alkaa ja omaiset kyselee. Lounaalla sitten ehdin hörpätä kahvin, kun ne omaiset vie taukojan syömisestä. Sama iltavuorossa. Noin kerran viikossa ehtii pitää tauot 20 min +10 min.

Vierailija
2/5 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi hoitajat myös on ylipainoisia kun tekevät fyysisesti raskasta työtä, eivätkä ehdi syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin, ketä ne ihmiset siellä kansliassa on?

Olen ravannut monta kuukautta Laaksossa. Osastolla on kaksi sairaanhoitajaa. Soittokelloon tulee lähihoitaja pitkän odottelun jälkeen.

Kansliassa istuu AINA, päivästä riippumatta 4-8 ihmistä. Miksi?

Vierailija
4/5 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansliassa tehdään töitä. Kirjaamista on paljon, hoitotiedotteita, hoitosuunnitelmia, kotiutusasioita. Itse ehdin usein lounaalle aamuvuorossa vasta, kun on jo iltapäivä ja vierailuaika alkaa ja omaiset kyselee. Lounaalla sitten ehdin hörpätä kahvin, kun ne omaiset vie taukojan syömisestä. Sama iltavuorossa. Noin kerran viikossa ehtii pitää tauot 20 min +10 min.

Ollaan nyt kuitenkin rehellisiä itsellemme. Ja laiska töitään luettelee.

t. hoitaja

Vierailija
5/5 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin, ketä ne ihmiset siellä kansliassa on?

Olen ravannut monta kuukautta Laaksossa. Osastolla on kaksi sairaanhoitajaa. Soittokelloon tulee lähihoitaja pitkän odottelun jälkeen.

Kansliassa istuu AINA, päivästä riippumatta 4-8 ihmistä. Miksi?

Siellä on se tärkein hoitotyö eli kaikki nuo kirjaamiset jotka on yllä lueteltu. Potilaalle riittää se lähihoitaja pyyhkimään suunpielen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä