Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ignooraavat minua ”vahingossa”

Vierailija
30.01.2020 |

Erikoisempi ongelma. Olen aina se, jonka kohdalle osuu ”unohdus”, myöhästyminen tai ilmoittamatta jättäminen. Nämä siis ihan puolituntemattomien osalta, tutut jättävät aina Plan B:si. En ole millään tavalla alistuva persoonaltani, joten hämmästyttääkin mikä saa toisen ihmisen toimimaan näin. Kysymys kuuluukin: millainen ihminen jää huomiosi ulkokehälle, alitajuisestikin? Ja miksi? Onko hänessä jotakin vastenmielistä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se vain tiedät ja kaverisi, eli katsomalla peiliin löytyy syy, ei täältä. Ehkä sinun pitäisi vaihtaa hieman kaveripiiriä ja mennä uudessa porukassa hieman mukavammalla asenteella. Voit myös järjestää itse tekemisiäsi niin, ettå sinä olet aktiivinen tai sitten niin, että et roiku muiden varassa.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta veikkaan nuoreksi.

Vierailija
2/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vika ole aloittajassa vaan muissa jotka näin tekee. Kiusaamista on tuo. Kokemusta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaat ihmiset.

Vierailija
4/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaat ihmiset.

Millä tavalla raskaat? Elämä ei ole kevyt peli. Ja kuinka tuntematon voi tietää ap:n ”raskaaksi”?

Vierailija
5/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioni "ulkokehälle" jäävät ne, jotka eivät itse ole millään tavalla aktiivisia. Olen kyllästynyt siihen, että ihmisiä pitää muistutella joistakin asioista. Olen pikku porukassa se, joka toimin aktiivisesti ja järjestelen esim tapaamisia tai pikku juhlia. Joukossa on myös "perässä vedettäviä", jotka eivät koskaan tee mitään. Olen nyt jättänyt nämä roikkujat, en ole enää asioista erikseen muistutellut, kun alkuperäinen viesti tai kutsu ei pysy ilmeisesti mielessä. Voi olla, että tuntevat itsensä syrjäytetyksi, mutta kun en usein saa edes mitään viestiä, sopiiko joku aika vai ei.

Vierailija
6/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että tindertuttu, jonka olin siirtänyt whatsappiin laittoi kahden päivän kuluttua mun viimeisestä vastauksesta vihaista viestiä, että hänestä tuntuu, että olen ghostannut. Viestissä ei ollut ollut mitään kiireellistä eikä oltu koskaan vielä livenä tavattu. Yleensä ehdin vastata kyllä nopeammin mutta en tiedä mistä oli tullut vaikutelma, että olen nyt velvollinen vastaamaan ripeässä tahdissa, kun "suhde" oli vasta tuolla pohjalla. Itsellekin käy esimerkiksi tuollaista että ignoorataan välillä, mutta en kauheasti huomaa asiaa. jos joku viestittelyhomma tai suhteen alku jää niin jääköön. Pidän loukkaavana vasta sitä, jos joku oikea kaveri on sopinut jotain ja sitten ignooraa.

Vierailija
7/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin, että tindertuttu, jonka olin siirtänyt whatsappiin laittoi kahden päivän kuluttua mun viimeisestä vastauksesta vihaista viestiä, että hänestä tuntuu, että olen ghostannut. Viestissä ei ollut ollut mitään kiireellistä eikä oltu koskaan vielä livenä tavattu. Yleensä ehdin vastata kyllä nopeammin mutta en tiedä mistä oli tullut vaikutelma, että olen nyt velvollinen vastaamaan ripeässä tahdissa, kun "suhde" oli vasta tuolla pohjalla. Itsellekin käy esimerkiksi tuollaista että ignoorataan välillä, mutta en kauheasti huomaa asiaa. jos joku viestittelyhomma tai suhteen alku jää niin jääköön. Pidän loukkaavana vasta sitä, jos joku oikea kaveri on sopinut jotain ja sitten ignooraa.

Kuinka yleensä ventovieraan ( ei vielä tavattu) varaan voi mitään laskea? En tunne tuota tinder kuviota, mutta tällaisiako tuttuja ap tarkoitti? Siis tinder-tututko ignooraa ja siitäkö ap loukkaantui?

Vierailija
8/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioni "ulkokehälle" jäävät ne, jotka eivät itse ole millään tavalla aktiivisia. Olen kyllästynyt siihen, että ihmisiä pitää muistutella joistakin asioista. Olen pikku porukassa se, joka toimin aktiivisesti ja järjestelen esim tapaamisia tai pikku juhlia. Joukossa on myös "perässä vedettäviä", jotka eivät koskaan tee mitään. Olen nyt jättänyt nämä roikkujat, en ole enää asioista erikseen muistutellut, kun alkuperäinen viesti tai kutsu ei pysy ilmeisesti mielessä. Voi olla, että tuntevat itsensä syrjäytetyksi, mutta kun en usein saa edes mitään viestiä, sopiiko joku aika vai ei.

Näin se on. Yksi kaveripiiristäni ei ikinä vastaa mitään ryhmäkutsuihin, eli täsmälleen samanlaisena koko porukalle meneviin tapaamiskutsuihin. Kun muut vastaavat parin päivän sisällä joko tulevansa tai ei, niin tästä naisesta ei kuulu sanaakaan. Kun kutsupäivä koittaa, niin varttia ennen hän soittelee ja kyselee missä olemme tai sitten hän vain pöllähtää paikalle.

Kerran olimme sopineet menevämme teatteriin ja siinä piti luonnollisesti olla tulijoista tieto jo hyvissä ajoin. Tyypistä ei kuulunut mitään ja varasin liput. Edellisenä päivänä nainen soittaa ja kyselee missä tapaisimme ennen teatteria. Sanoin silloin suoraan, että minulla on tässä edessäni lista kaikista ilmoittautujista ihan ja sinä et ole mukana, joten sinä et tule minnekään. Olin silloin vielä laittanut viestiä uudelleenkin porukalle, että kaikki sen varmasti näkevät ja meitä on 15 naisen entinen työporukka, joka on kyseessä.

Nainen pääsi kuin pääsikin mukaan, sillä yksi sairastui, mutta ei hän kuulu enää niihin, joiden kanssa olen mielelläni. On ihan sama mitä hän ajattelee.

Vierailija
9/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilön joka käyttää sanaa "ignoorata" saakin jättää huomiotta.

Vierailija
10/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jättävät huomioimatta"

Vierailija
11/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta tunnistan ilmiön.

Ehkä sellaiset ihmiset eivät pidä itsestään tarpeeksi meteliä tai jotakin. Eikä se aina siitäkään johdu, ettei tämä ilmoittautuisi ajoissa mukaan ja maksaisi osuuksiaan ja muuta sellaista. Mutta jotkut vana unohtuvat joiltakin. Varmaan se, että eivät ole värikkäitä ja kuuluvia persoonia. Koko ajan esillä ja äänessä olevat ei unohdu, niin se on. Vaikkei heistä pitäisikään, niin unohtaminen ei onnistu.

Ehkä kannattaa edes se ulkonäkö tehdä vähän värikkäämmäksi, jos meinaa joutua seinäruusuksi jatkuvasti. Kirkkaan punainen paita päälle ja keltaiset kengät esim. En usko, että kukaan unohtaa.

Vierailija
12/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sellaiset ihmiset eivät pidä itsestään tarpeeksi meteliä tai jotakin. Eikä se aina siitäkään johdu, ettei tämä ilmoittautuisi ajoissa mukaan ja maksaisi osuuksiaan ja muuta sellaista. Mutta jotkut vana unohtuvat joiltakin. Varmaan se, että eivät ole värikkäitä ja kuuluvia persoonia. Koko ajan esillä ja äänessä olevat ei unohdu, niin se on. Vaikkei heistä pitäisikään, niin unohtaminen ei onnistu.

Ehkä kannattaa edes se ulkonäkö tehdä vähän värikkäämmäksi, jos meinaa joutua seinäruusuksi jatkuvasti. Kirkkaan punainen paita päälle ja keltaiset kengät esim. En usko, että kukaan unohtaa.

Voi Jeesus! Ekstrovertti (narsisti) haukkuu introvertit. On sulla otsaa!

Vierailija
14/14 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Jeesus! Ekstrovertti (narsisti) haukkuu introvertit. On sulla otsaa!

Hohhoijaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi