Faceen ilmoitus että vauva tulossa. Millä nimellä kutsuisitte? Esim salamatkustaja
Ollaan pitkään yhdessä oltu pariskunta jolla molemmilla isommat lapset edellisistä suhteista, ei ihan heti kukaan arvaisi että me vielä yhteistä teemme.
Faceen lähtee valituille henkilöille ilmoitus, mutta mietin sanavalintoja, onko "salamatkustaja kyydissä" vähän tyhmä, kun ei vauva siellä salaa matkusta. Millaisa te olette laittaneet?
Kommentit (71)
Hmm.. Mites olisi ilmoitus että "Meille on tulossa vauva"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän outoa, että monen mielestä koko asiaa ei pitäisi ilmoittaa.
Minulla on ainakin Facessa paljon sukulaisia ja muita ihmisiä, joiden elämää seuraan lähinnä vain sitä kautta. Totta kai haluan tietää, jos joku on raskaana, ja onnitella pariskuntaa. Myös masukuvat ovat minusta kivoja. Ehkä ihan joka ikistä 50 000 kuvaa vauvasta ei tarvitse laittaa, mutta muutama kuva silloin tällöin on ihan mukava nähdä.
Ihmiset yleensä osaavat huomata raskauden ilman erillistä "katsokaa minua ja mahaani" ilmoitustakin...
Mistä ne sen yleensä osaa huomata?
Siitä kun työntelee vauvaa rattaissa. Miksi tämän oletetaan ketään kiinnostavan?
No kyllä mua ainakin ystävieni elämän merkittävät asiat kiinnostaa. Ja kai useimpia muitakin.
Pitäisin vähän outona jos joku ei asiasta puhu ennen kuin on jo synnyttänyt.
Saan kyllä ystävien ja oikeasti läheisten tärkeät kuulumiset muuta kautta kuin yleisestä facepostauksesta.
Kiva sulle. Mä saan paljonkin someviesteinä. Ei kaikkien kanssa tule jatkuvasti nähtyä.
Laita sinne että sulla on penismyrkytys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän outoa, että monen mielestä koko asiaa ei pitäisi ilmoittaa.
Minulla on ainakin Facessa paljon sukulaisia ja muita ihmisiä, joiden elämää seuraan lähinnä vain sitä kautta. Totta kai haluan tietää, jos joku on raskaana, ja onnitella pariskuntaa. Myös masukuvat ovat minusta kivoja. Ehkä ihan joka ikistä 50 000 kuvaa vauvasta ei tarvitse laittaa, mutta muutama kuva silloin tällöin on ihan mukava nähdä.
Ihmiset yleensä osaavat huomata raskauden ilman erillistä "katsokaa minua ja mahaani" ilmoitustakin...
Mistä ne sen yleensä osaa huomata?
Siitä kun työntelee vauvaa rattaissa. Miksi tämän oletetaan ketään kiinnostavan?
No kyllä mua ainakin ystävieni elämän merkittävät asiat kiinnostaa. Ja kai useimpia muitakin.
Pitäisin vähän outona jos joku ei asiasta puhu ennen kuin on jo synnyttänyt.
Jos mä vielä joskus tulen raskaaksi, en varmasti ilmoita asiasta somessa. Ehkä vauvan synnyttyä, mutta en välttämättä sittenkään...
Mulla on takana yksi surullisesti päättynyt raskaus, joka opetti, ettei mikään elämässä ole varmaa. Onneksi en ollut kertonut asiasta Facebookissa tms. en voi edes kuvitella kuinka rankkaa olisi ollut saada kyselyjä puolitutuilta tai joutua tekemään joku ”meille kävikin nyt näin” -päivitys.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin hirveän ärsyttävää, jos puhuu vauvasta söpösti? Kyseessä on kuitenkin vauva, ei aviomies tai vanhempi sukulainen.
Maailmassa on paljon pahempiakin asioita kuin söpöt sanonnat.
Koska tuollainen lässytys ei ole suloista ja söpöä, vaan pelkästään myötähäpeää herättävää.
Pullat uunissa, pamahdin paksuksi tai jotain muuta yhtä söpöä.
Vanhoilla päivällä tärppäsi kuitenkin.
Lapsi on tulossa kesäksi meillekin.
Voi tätä onnea kun tulossa on poika ponteva.
Näillä näkymin meille syntyy vauva kesällä.
On vähän tyhmää kertoa faktana että lapsi tulee kesällä, koska mitä vain voin tapahtia ennen sitä.
Kävi vahinko
Ero tulossa vuoden sisään
Hyvästi oma elämä