Olen 43 - vuotias ja rakastunut julkkikseen, en ole kokenut tätä kuin joskus teininä
Siis mitä tämä on?
Jotenkin järkyttävää, aivan kuin en hallitsisi itseäni ollenkaan. Onneksi tämä julkkis ei oleskele Suomessa niin en ainakaan pyri lähettyville nolaamaan itseäni. Yhden ig - viestin kylläkin laitoin privana, ihan asiallisen tosin jossa kommentoin hänen työtänsä ja kiitin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Onneton parisuhde?
No ei nyt onneton mutta vähän laimea joo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
onko hän vastannut takaisin?
Ei ole enkä sitä odotakaan.
Halusin nyt kuitenkin laittaa asiallisen viestin, en tiedä miksi. Joskus lukee fanien viestejä Instagramissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Till Lindeman?
Ei ole. Vaikka hänkin on sellainen äijä 😍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aku Hirviniemen näkönen mies?
Kuinka monta viikkoa aiot jatkaa tuota typerää jankutusta?
Adam Driver ei näytä yhtään Aku Hirviniemeltä vaan on paljon paremman näköinen ja kiinnostavampi.
Hahhah, katsoin Adam Driverin kuvaa ja sehän on ihan Aku Hirviniemen näköinen.
Yksikään suomalainen junttijulkkis ei ole Driverin näköinen eikä kokoinen.
Jätä hyvä ihminen väliin, saat kilon pas kaa vain käsiisi.
Otan osaa, sinuna katsoisin lääkitystä uudelleen jos turhis on vielä huomennakin kovin "in" ?
Onpa taas tosi ilkeitä kommentteja, taattua vauva-palstan tasoa. En tiennytkään, että on joku laki joka määrää, että ihminen ei saisi ihastua julkkiksiin yli 40-vuotiaana. Itse olen 39v ja olen itsekin nyt tosi ihastunut julkkikseen, amerikkalaiseen sellaiseen. (Ei Adam Driver) :DD Tsemppiä ap!
Osaatko selittää (edes itsellesi), miksi olet ihastunut juuri tuohon mieheen? Tykkäätkö yleensä tuon kaltaisista miehistä vai mikä hänessä vetoaa sinuun?
Kuka toi Ap:n ihastus on? Kuulostaa sellaiselta johon minäkin haluaisin ihastua. Haluaisin ihastua johonkin julkkikseen (en Adam Driveriin tai edes Aku Hirviniemeen).
Nauti, Ap, ihastuksesta! Siinä ei ole mitään hävettävää.
Mikä siinä on niin ihmeellistä, että ihminen ihastuu? Kaikkihan varmaan joskus on ihastunut johonkin.
Onneton parisuhde?