Olen 43 - vuotias ja rakastunut julkkikseen, en ole kokenut tätä kuin joskus teininä
Siis mitä tämä on?
Jotenkin järkyttävää, aivan kuin en hallitsisi itseäni ollenkaan. Onneksi tämä julkkis ei oleskele Suomessa niin en ainakaan pyri lähettyville nolaamaan itseäni. Yhden ig - viestin kylläkin laitoin privana, ihan asiallisen tosin jossa kommentoin hänen työtänsä ja kiitin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Aku Hirviniemen näkönen mies?
Kuinka monta viikkoa aiot jatkaa tuota typerää jankutusta?
Adam Driver ei näytä yhtään Aku Hirviniemeltä vaan on paljon paremman näköinen ja kiinnostavampi.
Et ole yksin. Etsi muista faneista juttukavereita - aivan varmasti löytyy muita ikäisiäsi myös (ja vanhempia!).
Ihminen on leikkisä, mielikuvituksekas eläin. Nauti etäihastuksen tuomasta dopamiini-buustista. :)
Vierailija kirjoitti:
ok.[/quot
ok
Sovi Peterin kanssa privana, kunhan kuvauksiltaan ehtii.
Eikös Timo Soini ole nykyään aika paljon Suomessakin?
Monet ihastuvat ihmisiin koko elämänsä ajan. Niin omassa elämässä oleviin kuin netin kautta tuttuihin ihmisiin, ja myös julkkiksiin.
Fanittaminen on turhaan leimattu pikkutyttöjen jutuksi. Tunnen monta aikuista naista, jotka fanittavat jotain. Kohteet eivät ehkä ole samoja kuin pikkutytöillä (Justin Bieber tms.). Se voi olla vaikka Semmarit. Myös miehillä on fanituksia, esim. nuoruuden rokkibändi tai joku urheilujoukkue. Naisten ihastuksiin suhtaudutaan kriittisemmin, jostain syystä.
Nauti hyvästä fiiliksestä. Aikuisena pystyy suhtautumaan idoleihin vähän rauhallisemmin, eikä ehkä pety niin pahasti, kun tietää ettei voi odottaa mitään vieraalta ihmiseltä.
Aivotoiminnan häiriö, etenkin jos on myös muuta lapsekasta käyttäytymistä.
Adam Driver on ihana, sitä paitsi hänellä ei ole instagramia. Adam on täydellinen mies <3 mä olen aivan rakastunut häneen.
N26
Vierailija kirjoitti:
Apua. Voisiko oikeasti olla? Mulla on muutakin lapsellista käyttäytymistä, epäkypsyyttä, vaikeutta hallita elämääni, ahdistun ja mulla on mielenterveysongelmia.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aku Hirviniemen näkönen mies?
Kuinka monta viikkoa aiot jatkaa tuota typerää jankutusta?
Adam Driver ei näytä yhtään Aku Hirviniemeltä vaan on paljon paremman näköinen ja kiinnostavampi.
Hahhah, katsoin Adam Driverin kuvaa ja sehän on ihan Aku Hirviniemen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. Voisiko oikeasti olla? Mulla on muutakin lapsellista käyttäytymistä, epäkypsyyttä, vaikeutta hallita elämääni, ahdistun ja mulla on mielenterveysongelmia.
N26
Force is strong with this one
Ei ole minun ihastukseni Adam Driver, kerron nyt vaan siksi ettei mene sekaisin nämä jutut. En edes tiedä kuka on Adam Driver (googlaan kohta).
Minun ihastukseni kohde on ulkomaalainen hevimies, sellanen macho ruma tatuoitu jolla suuri ego mutta silti nöyrä ja lempeä.
Ihan kamalaa. Oikein rintaa pakottaa kun ajattelenkin.
Ja en aio kertoa kuka on kyseessä. Ehkä tunnistatte miestyypin kuitenkin.
Ap
Ai tuo on Adam Driver, katsoinkin juuri leffan jossa oli (Marriage Story). Puheääni on miellyttävä hänellä.
Ap
Keneen? Tai edes miltä alalta?