Kiinnostun miehistä, jotka muistuttavat aiempaa ihastustani :'(
Onkohan tämä normaalia... Kiinnostun useimmiten miehistä, jotka muistuttavat ulkonäöltään jossain määrin ensimmäistä konkreettista ihastustani, miestä jolle menetin 18-vuotiaana neitsyyteni. Emme edes olleet seurustelusuhteessa sen miehen kanssa, ja se oli kauhea tyyppi, hirveä ensikosketus mieheen, enkä sitä miestä millään tapaa kaipaa. Silloin tosin olin epätoivoisesti hänen peräänsä, vaikka hän ei minusta koskaan välittänyt, oli melkoinen päihteidenkäyttäjä siihen aikaan (myöhemmin kunnostautunut ja raitistunut). Mutta siitä lähtien olen kiinnittänyt huomiota miehiin, jotka muistuttavat hänestä. Ihastun vaikka en edes tunne näitä miehiä. Saatan kiinnostua vaikka olisimme vaihtaneet vain muutaman sanan, tai jopa vaikkemme olisi koskaan kunnolla kohdanneet, vaan nähneet etäisesti esim. opiskelun toimipisteessä tai työpaikalla isommassa rakennuksessa jossa olemme töissä (eri firmoissa) muttemme tekemisissä.
Onneksi ihastuin vuosia sitten toisessa työpaikassa mieheen ihan muuten, enkä suinkaan siksi että hän muistutti kyseistä henkilöä. Sen miehen kanssa oli jopa suhteenpoikasta meneillään, ei siis jäänyt etäiseksi haaveiluksi. Tämän miehen jälkeen en ole kunnolla kenestäkään kiinnostunut, paitsi nyt taas tuli vastaan tyyppi joka muistutti tätä 18-vuotiaana kohtaamaani miestä. Muistutti vain ulkonäöltään, ei luojan kiitos muuten. Eli tämä nykyinen ihastus on ihan kunnollisen oloinen, työssä käytä normaali mies, ei mikään väkivaltainen päihdeongelmainen.
Mutta että mitä ajatuksia herättää...? Pitäisikö jo huolestua? :'( Olen hieman herkkä ja romanttinen luonteeltani, vähän haaveilevakin. Takerrun helposti asioihin vaikka pitäisi mennä eteenpäin.
Kommentit (5)
No ei tarvitse huolestua, ilmeisesti ihan ulkoinen olemus on se mikä sinua viehättää. Sulla on vaan miestyyppi mikä vetoaa, älä yli analysoi.
Miksipä tuosta pitäisi huolestua? Ellet jotenkin sairaalloisesti vertaa tai muistele eksääs tai haikaile häntä takas.
Mä päädyin kolmekymppisenä yhteen miehen kanssa, joka muistuttaa hyvinkin paljon henkisesti ja fyysisesti miestä kelle menetin neitsyyteni ja jota silloin rakastin kovastikin. En tarkoituksella etsinyt, se iski silmänsä muhun.
En ihan ymmärtänyt sun ongelmaa, ihmiset hakeutuvat kaltaistensa seuraan ja suuntaavat sinne mikä viehättää ja suhun nyt vaan ihastuu tietynlainen miestyyppi.
On se vaikeeta joskus.
On normaalia.
Olisin huolissaan siitä että olet asiasta niin huolissaan.
up