Ennen lääkitystä olin toimiva ja toteuttava ihminen.
Nykyään kuin minulla on lääkitys niin olen toimimaton ja toteuttamaton.
Lääkkeet syö isoa osaa elämääni vaikka niistä on jotain apua.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vaihda lääkitystä, jos mahdollista.
Ei se siitä johdu, se vain pahentaisi.
Etsi uusi lääkitys, kerro lääkärillesi tunteistasi.
Kuinka pitkään olet syönyt? Mikä lääke ja mihin vaivaan sitä syöt?
Itse olin duloksetiinin alaisuudessa tasainen ja toimiva entisen hermoheikon ja ihmispelkoisen masentuneen olion sijaan. Se kuitenkin tasasi niin etten tuntenut juuri mitään. Sain paremman lääkityksen kun sitä pyysin ja vaadin. Nykyään toimin hyvin ilman lääkkeitä.
Kun vertaat entistä ja nykyistä niin kumpi sinä olit toimivampi?
Muista että lääkärilläsikin on vain yksi ja oma mielipiteensä muiden joukossa, jonka pohjalta hän määrää lääkityksen. Se ei ole yleismaailmallinen totuus eikä toimi kaikilla. Sun pitää myös itse kertoa mitä haluat lääkitykseltä, liian monet vaan kippaavat pilleriä naamaan ilman että ottavat yhtään asioista selvää itse.
Vierailija kirjoitti:
Etsi uusi lääkitys, kerro lääkärillesi tunteistasi.
Kuinka pitkään olet syönyt? Mikä lääke ja mihin vaivaan sitä syöt?
Itse olin duloksetiinin alaisuudessa tasainen ja toimiva entisen hermoheikon ja ihmispelkoisen masentuneen olion sijaan. Se kuitenkin tasasi niin etten tuntenut juuri mitään. Sain paremman lääkityksen kun sitä pyysin ja vaadin. Nykyään toimin hyvin ilman lääkkeitä.
Kun vertaat entistä ja nykyistä niin kumpi sinä olit toimivampi?
Muista että lääkärilläsikin on vain yksi ja oma mielipiteensä muiden joukossa, jonka pohjalta hän määrää lääkityksen. Se ei ole yleismaailmallinen totuus eikä toimi kaikilla. Sun pitää myös itse kertoa mitä haluat lääkitykseltä, liian monet vaan kippaavat pilleriä naamaan ilman että ottavat yhtään asioista selvää itse.
Tähän voisi vielä lisätä, että liian monet kertovat lääkärille ja hoitajalle toimimattomista lääkkeistä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Lääkettä jatketaan, mitään ei tapahdu ja syy on potilaan, joka ei ota vastuuta itsestään ja elämästään. Kannattaa miettiä myös hoitopaikan vaihtoa, jos se on mahdollista eikä apua saa nykyisestä.
eri
Odottelinkin miloin päivän antipsykiatrinen ja antilääkeketju ilmestyy palstalle.
Radiomäellä on tänään lääkkeiden jako klo 23:00.
Paikalla mm. Sinccis, mies51v ja Silppu.
T:Laune88
Vierailija kirjoitti:
Radiomäellä on tänään lääkkeiden jako klo 23:00.
Paikalla mm. Sinccis, mies51v ja Silppu.
T:Laune88
Minäkin tulen paikan päälle ottamaan lääkkeeni mukavaan seuraan.
Vaihda lääkitystä, jos mahdollista.