Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nomai vs Lunette (kuukuppi)

Vierailija
29.01.2020 |

Oletko kokeillut molempia merkkejä? Kummasta pidit enemmän?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut molempia. Mun ensimmäinen kuppini oli Mooncup, toinen Lunette. Lunette oli alkuun selvästi Mooncupia kovempi ja tuntui alkuun epämukavalta. Muutaman käyttökerran jälkeen epämukavuus loppui, mutta luin jostain vinkin, että jos sen keittää ja jäähdyttää useamman kerran ennen ensimmäistä käyttökertaa, se pehmenee sopivasti. Minun Lunetteni on sen isomman koon kuppi ja Mooncup taas oli pienempi, joten voihan olla, että ero on siinäkin.

Vierailija
2/3 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en siis usko, että kuukupeissa on valtavia eroja, jotka olennaisesti vaikuttavat käyttömukavuuteen. Nehän ovat aika saman muotoisiakin. Ainakaan noissa Mooncupissa ja Lunetessa ei mielestäni ollut mitään silmiinpistäviä eroja.

Vastaaja nro 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ensin lunette ja sen kanssa jatkuva virtsaamisen tunne eli painoi ikävästi. Onneksi kuulin nomaista ja sen kanssa ei muuta ongelmaa kuin se, että meinaan unohtaa sen sisälle..se sujahtaa helposti oikealle paikalle. Väri m-koossa on myös miinusta (väritön) mutta siihen on kuulema tulossa muutos ja kohta kaikkia kokoja saa kaikissa väreissä. Sitä odottelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme