Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies vilkuilee ja piirittää, mutta ei tee aloitetta?

Vierailija
29.01.2020 |

Olen törmännyt tähän ilmiöön sekä baarissa että ihan muissakin tilanteissa. Baarissa mies saattaa vilkuilla koko illan, mutta asiat etenevät vain jos minä lähestyn häntä ensin. Siinä vaiheessa mies myöntää olevansa todella kiinnostunut.

Tai kaveripiirissä mies pörrää ympärillä ja näyttää viikosta/kuukaudesta toiseen siltä kuin haluaisi syödä elävältä, mutta ei saa suutaan auki. Odottaako hän tässäkin tapauksessa, että minä teen aloitten? Miksi?

Myönnän olevani sen verran perinteinen, että toivoisin mieheltä aloitteellisutta tällaisissa asioissa :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda perinteisyys, osaa naisia ei vaan lähestytä ja en todellakaan tiedä miksi. Kaikki omat suhteeni ovat alkaneet, kun itse olen lähestynyt ja nyt olen jo keski-ikäinen.

Vierailija
2/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilu ja piirittäminen on aloite. Pidemmälle ei voi mies mennä #metoo -skandaalin pelossa joten tuosta eteenpäin pallon on naisella. Naiset tuon #metoon aloittivatkin joten seuraksetkin on syytä kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun biologia voi viedä miestä, mutta mies aina havahtuu että ei helvetti, en minä halua suhdetta tai mitään seksiä. Masturbointi riittää minulle ja onhan noita nähty, niistä syntyy vain vauvoja ja en halua sellaista vaaraa.

Tykkään käydä kavereiden kanssa baarissa ja pelata kotona videopelejä. Thäts it.

Eli välillä muna ottaa vallan, mutta järki vie voiton.

Ei kiitos naisille :) Ei kiitos seksille myös.

T: Lars 34

Vierailija
4/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että nyky nuoret miehet ovat saaneet niin huonoa palutetta vastapuolelta, että lähestyminen on käynyt joillekin pelottavaksi. Nuoret naiset saa katsoa peiliin

mies51v

Vierailija
5/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat myös tulkita tilanteen väärin, ehkä eivät ole kiinnostuneita mutta jos menet itse tarjoamaan itseäsi niin helpon p*llun perässä esittävät kiinnostunutta.

Vierailija
6/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä kokeilin tuota seksin harrastamista noin kymmenen tai vähän alle kertaa.

Kamalaa säheltämistä, eikä se seurustelusuhteessakaan ole mitenkään lopulta mielekästä.

Ideana on vain lisääntyminen loppupelissä.

Helpommalla pääsee kun elää kuin munkki ja runkkaa tarvittaessa. Ei jaksa mitään tuollaista ylimääräistä säätöä. Tosiaan joskus aina havahtuu että on tuijottanut, mutta ei tässä maailmassa mitään perheitä perusteta tai jaksa seurustella. Pääsee vaan halvemmalla kun pitää elämän yksinkertaisena.

t. timbe 31

Vierailija
7/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkuilu ja piirittäminen on aloite. Pidemmälle ei voi mies mennä #metoo -skandaalin pelossa joten tuosta eteenpäin pallon on naisella. Naiset tuon #metoon aloittivatkin joten seuraksetkin on syytä kestää.

Olen osittain tästä samaa mieltä, että naiset on pelanneet itsensä ulos.

Vierailija
8/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot mun puolesta ilman jos ei uskalla tulla puhumaan. En todellakaan lähde itse kyselemään että miksi tuijotat.

Vierailija
9/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa nyt voi muutenkin, jos on vaikka poikkeavan näköinen tai sitten katsovat kavereitasi.

Vierailija
10/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot mun puolesta ilman jos ei uskalla tulla puhumaan. En todellakaan lähde itse kyselemään että miksi tuijotat.

Tämän päätöksen minäkin olen tehnyt jo aikoja sitten, että jatkossa tyydyn vatkaamaan katkarapua por nol le ja jätän naiset ihan omaan arvoonsa.

Vierailija
11/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että nyky nuoret miehet ovat saaneet niin huonoa palutetta vastapuolelta, että lähestyminen on käynyt joillekin pelottavaksi. Nuoret naiset saa katsoa peiliin

mies51v

Tämä. Naiset jostain syystä kuvittelevat että miehille voi puhua ihan mitä vaan ja v**tuilla niin paljon kuin huvittaa vaikka tämä yrittää aivan asiallisesti lähestyä.

Tehkää naiset vain itse niitä aloitteita niin tiedätte miten helppoa se on. Ei se miehille ole yhtään sen helpompaa kuin teillekään. Tasa-arvoa katsokaas, miksi naisten pitäisi olla etuoikeutettuja tässä(kin).

Vierailija
12/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plääh. Jos käytöstavat ja kommunikointitaito ovat hukassa niin sitten parempikin että jätät naiset rauhaan ja annat vaikka minun mennä juttelemaan. Ja jos nainen sitten minun mukaani sattuisikin lähtemään minun mukaani, niin sitten jollekin palstalle itkemään.

Vierailija
13/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*reps*

Kuka tässä on nyt ilmaan jäänyt ja kirjoittaa siitä ajanvietteenä käytettävälle keskustelupalstalle? 

Girl power!

Vierailija
14/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Tämä. Naiset jostain syystä kuvittelevat että miehille voi puhua ihan mitä vaan ja v**tuilla niin paljon kuin huvittaa vaikka tämä yrittää aivan asiallisesti lähestyä.

Tehkää naiset vain itse niitä aloitteita niin tiedätte miten helppoa se on. Ei se miehille ole yhtään sen helpompaa kuin teillekään. Tasa-arvoa katsokaas, miksi naisten pitäisi olla etuoikeutettuja tässä(kin).

Olkoot mun puolesta ilman...

Vierailija
15/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule kun sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja miehet kyllä pärjää ilman sinuakin. Enää ei riitä se, että on nainen vaan miehetkin saa valita.

Vierailija
16/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottaa nyt voi muutenkin, jos on vaikka poikkeavan näköinen tai sitten katsovat kavereitasi.

On paljonkin luonnonilmiöitä ja kauniita asioita joita oikein porukalla matkustetaan tuijottamaan.

Esim eläintarhat, luonnonpuistot, arkkitehtuuri...

Vierailija
17/17 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jos menen baariin seuranhakumielessä niin siellä on kyllä niitä, jotka tulevat puhumaan.