Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittävintä mitä olet tehnyt viinanhimon takia?

Vierailija
28.01.2020 |

Pyysin tilisiirtona rahaa köyhältä siskoltani. (maksoin seuraavalla viikolla takaisin)
Olen juossut viinakauppaan, kun olen huomannut sen menevän kohta kiinni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilju

Vierailija
2/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut makeaa siideriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join pillillä lattialle kaatuneet kuoharit.

Vierailija
4/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istunut totaalisen deekiksellä olevien  juoppoprukoissa ilmaista viinaa saadakseni. Avartaa maailmaa, jotenkin. Meitä on niin moneen junaan. Niinkin voi elää.

Vierailija
5/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello oli jotain tyyliin 20.53 ja kauppana oli 3 kilsaa ja päätin yhtäkkiä että nyt kännit.

Ajoin aika lujaa ja ehdin, fillarilla siis,vilkkaan keskustan läpi pysähtymättä yksiinkään valoihin tms.

Kaupan myyjäki nauro että taitaa olla kova jano ku hiki tippuu. ehdin siis ostaa 24 pakin kuten halusinkin.

Vierailija
6/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin krapulaan klo 6.00 aamulla packin 1-olutta. Hiton pahaa oli mutta pakko oli saada tärinöitä pois...

Vierailija
7/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin krapulaan klo 6.00 aamulla packin 1-olutta. Hiton pahaa oli mutta pakko oli saada tärinöitä pois...

Sama. Mutta itselleni oli vahinko, olin aamulla vielä niin kännissä etten tajunnut kelloa ja ihmettelin kotona vaan että olipa halpaa kaljaa.

Vierailija
8/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kello oli jotain tyyliin 20.53 ja kauppana oli 3 kilsaa ja päätin yhtäkkiä että nyt kännit.

Ajoin aika lujaa ja ehdin, fillarilla siis,vilkkaan keskustan läpi pysähtymättä yksiinkään valoihin tms.

Kaupan myyjäki nauro että taitaa olla kova jano ku hiki tippuu. ehdin siis ostaa 24 pakin kuten halusinkin.

Aika kova!

Vierailija
9/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais olla vähän liioittelua nopeudessa, mutta muuten kyllä tuttu tarina. Aiheesta on tehty myös koskettava kappale. 

Vierailija
10/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm,  normifillarilla alkaa välitykset loppuun 30kmh kohdilla,menee hieman yli  joten menis tohon 6min siis suoraa tietä.

Mutta janoiselle vähempikin tuntuu pitkälle matkalle.

Vierailija
11/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla vähän liioittelua nopeudessa, mutta muuten kyllä tuttu tarina. Aiheesta on tehty myös koskettava kappale. 

Aika lailla tuollaista tahtia voi kolme kilometriä vetää jos on hyvät suorat tiet ja muuten harrasta liikuntaa. Tasan 3 km ja 7 min tekisi vajaa 26 km/h keskinopeudeksi. Kun matka on vähän pyöristetty, ei keskinopeudeksi tarvitse parhaimmillaan kuin vähän päälle 20 km/h.

Keskinopeus tuolle tasolle onnistuu, kun suurin osa matkasta on 30 km/h tuntumassa. Se onkin se tahdon asia jonka vuoksi ap valui hikikarpaloita oluita ostaessaan.

Vierailija
12/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljua ja pontikkaa

Vierailija
13/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt lähialepaan ennen aamuyhdeksää ostamaan olutta ja saanut kassalta kuulla että vielä puoleen tuntiin ei myydä. Laskenut askeleita että ehtisin Alkoon ennen iltayhdeksää ja pitänyt itseäni suurenakin sankarina kun ostoskuittiin on leimautunut kellonaika 2059. Voi taivas.

Vierailija
14/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pikavippiä kun rahat oli loppu.

Vierailija
15/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes rahattomana etsin tölkkejä autolla. Jouduin pysähtymään tyyliin keskellä tiellä ja muutenkin kaikkiin kiusallisiin tilanteisiin tukkiessani tien. Lopulta sain kokoon 3 ison tölkin verran, kun oli hiukan yli euro tilillä ja suurinpiirtein saman verran käteistä. Bensaa meni varmaan enemmän. Säälittävää...

Vierailija
16/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt yöllä joskus neljän aikaan kaupan ovea kokeileen, luulin että on päivä .

Oli ryyppyputki päällä eikä oikein tienny onko aamu vai ilta ku talvella aina pimeetä muutenkin.

Joutu sitte käveleen takas kotia ja odotteleen aamu ysiin.

Vierailija
17/21 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin juonut kaatuneet viinit lattialta, mutta ei ehkä kuitenkaan varsinaisesta viinanhimosta. Sääli vaan heittää hukkaan hyvää ainetta.

Vierailija
18/21 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä kertoi hurjasta nuoruudestaan. Muutaman hummailupäivän jälkeen vääntäytyi jaloilleen ja avasi ikkunan. Siinä raitistellessaan katseli miten talonmies kolasi lunta pihalla. 

Hetken päästä, miesystävä siis, muistikin, että on heinäkuu. 

Ei  sitten enää näkynyt talkkaria eikä luntakaan. 

Sori eihän tämä liittynyt aiheeseen.

Lähden ostamaan viiniä.

Vierailija
19/21 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt huonekalun sen vuoksi että saan rahaa juhlimiseen. Olisi mennyt kyllä muutenkin vaihtoon, mutta olin sitten hetken ilman lipastoa ja tavarat pahvilaatikossa. 😂

Vierailija
20/21 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus. Mä oon kanssa hakenut 24/7 S-marketista teinilonkeroa klo 03 yöllä kun kaikki oli kotoa loppu ja baari kiinni. Kauppaan oli onneksi vaan kaksi kilsaa, kävelin tietenkin edestakaisin.

Aamuseiskalta hakenut lähikaykköskaljaa kun vapisin niin pahasti.

Hyi helv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi