Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minuun vinkkini nuorille jääkiekkoilijoille on se etttä kun olet kiekollisena, kasvata ryhtisi täyteeen mitttaasi niin että vireystila sekä aivoisssa etttä jaloisssa nousee ja itsetuntosi kiekollisena nousee.

Vierailija
28.01.2020 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vinkkini on se, että sinun olisi kannattanut pysyä koulunpenkillä jäähallin sijasta.

Vierailija
2/8 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hienostunutta kuin baletin opetusta jo saatavilla. Zen myös mukaan kiekollisille tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun neuvoni nuorille kiekkoilijoille:Kun tulette reissussa hotellin aamiaiselle, ottakaa pipot pois ja opetelkaa syömään kyynärpäät pois pöydältä ja myös veistä haarukan lisäksi käyttäen. Ahmimattakin ehtii. Karmeaa katseltavaa Tallinnassa Radissonissa: edellä mainitun lisäksi takit ja jääkiekkokassit kulkuteillä aamiashuoneessa. Valmentajat;pitäkää käytöstapakurssi junnuille,kun kotona ei näköjään ole osattu.

Vierailija
4/8 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielikyttä kirjoitti:

Minun vinkkini on se, että sinun olisi kannattanut pysyä koulunpenkillä jäähallin sijasta.

No mää tein yhdessä jalkapalllon harkka pelissä varmaan 20 maaalia, mutta lopetin sen sitten koulukiusaaamisten seurauksesta ja muista syiistä kuten ei pääässyt esim syömäään ruokalaaan ja siitä tuli syömishäiriö ja soitonopetttajalla oli raskauden jälkeiiinen masennnus.

Vierailija
5/8 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kielikyttä kirjoitti:

No mää tein yhdessä jalkapalllon harkka pelissä varmaan 20 maaalia, mutta lopetin sen sitten koulukiusaaamisten seurauksesta ja muista syiistä kuten ei pääässyt esim syömäään ruokalaaan ja siitä tuli syömishäiriö ja soitonopetttajalla oli raskauden jälkeiiinen masennnus.

Alotiin jalkapalllon varmaan 6 vuotiaaana ja ja jäääkiekon 9 vuotiaaana. Yhdessä salipändy turbauksessa jota pelasin pari kuukautta teiin varmaan turnauuuksessa 6 maaalia.

Vierailija
6/8 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpa

Vierailija
7/8 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas hyppelehin meijän minarimäjen ylivoiiimaseseen enkan, 4-6meetriä ..jäii voimaaaan kun lumeet suli. vuosji olii seitkyyt4

Vierailija
8/8 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kielikyttä kirjoitti:

Alotiin jalkapalllon varmaan 6 vuotiaaana ja ja jäääkiekon 9 vuotiaaana. Yhdessä salipändy turbauksessa jota pelasin pari kuukautta teiin varmaan turnauuuksessa 6 maaalia.

Seen takia puhunkiin nuorteen puolesta niiin paljon ettteivät tekisi samoja virheitä. Minä saaan siitä hyvää mieltä kuun muuut pärjää.