Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako joku ihminen aina sinut tuntemaan itsesi vähän tyhmäksi?

Vierailija
28.01.2020 |

Minulla vanhin siskoni (paljon sisaruksia) ja oma pomoni. Toisaalta useimpien ihmisten seurassa olen mielestäni fiksu, hauska - jopa nokkela, ellen jopa älykäs.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit tekee tuota muille ja muutkin epävarmat tyypit

Vierailija
2/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, eräs kollega. Onneksi äärimmäisen harvoin täytyy olla puhelimitse tekemissä, mutta olen saanut vuosien varrella melkein kaikki negatiiviset palautteet työstäni juuri häneltä. Joskus ihan aiheesta, mutta useimmiten ei. Häntä en jää kaipaamaan, kun työelämä päättyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO +160 on ylivertainen edessäni. Olen 145 ÄO itse, en ole tavannut itseäni älykkäämpää tosielämässä

Vierailija
4/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monikin, mutta veljeni kaikkein eniten. 

Vierailija
5/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄO +160 on ylivertainen edessäni. Olen 145 ÄO itse, en ole tavannut itseäni älykkäämpää tosielämässä

Multa on Mensa mitannut 148, mutta tunnen itseni aika usein aika tyhmäksi. Varsinkin tuntuu usein, ettei aivot riitä kun ei saa jotain juttua ratkottua. Mutta ei kai sillä niin väliä.

Vierailija
7/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskoni saa minut toistuvasti tilanteeseen jossa vaikutan tyhmältä, eikä tilanteesta oo muuta poispääsyä kuin joko vaikuttaa vielä tyhmemmältä tai seonneelta. En tiedä miten hän sen tekee.

Vierailija
8/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin, mutta ei se mitään.

Vierailija
9/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa asioista elämässä on opittua. Jotkut asiat tietää, kaikkia asioita ei voi kukaan tietää.

Jos joku haluaa päteä tiedoillaan, niin ei sitä kovin vakavasti kannata ottaa.

ZincZinc

Vierailija
10/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä itse, tosin en aina tunne itseäni tyhmäksi mutta joskus.

Vierailija
11/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mutta sitäkin useamman seurassa tunnen itseni fiksummaksi.

Vierailija
12/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta tunnen itseni suorastaan nerolta dummien ympäröimänä.

Vierailija
13/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs etäisempi työkaveri. Hänellä on maailman kylmin katse ja hieno kyky saada muut tuntemaan itsensä tyhmiksi.

Kiitos vaan, Kirsti K.

Vierailija
14/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ongelma on olllut se että kukaan ei ole ollut viemässä minua esim puuuverstaalle töihin. Äitini on aina tehhnyt havaintoja minun puolestani, en minä itse.

Vierailija
15/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kälyni seurassa taannun aina kiukuttelevaksi teiniksi, vaikka muuten olen hyvin järkevä ihminen ja ikää puoli vuosisataa.

Vierailija
16/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun ongelma on olllut se että kukaan ei ole ollut viemässä minua esim puuuverstaalle töihin. Äitini on aina tehhnyt havaintoja minun puolestani, en minä itse.

Eiikä minun äitiini mikäään tyhmä ole. Äiitini siskon on esiim sairaanhoitaja ja äitini veljen poika on mielisairaaalan sairaanhoitaja. Äitini äiiti kuoli kun äitiini oli lapsi, åutosi saunassa ja löii päänsä ja äitiiin vamhimpana joutuiii huohetimaan sisaruskatraasta. Lähihoitajana kaikiiista kokeista täydet pisteeet.

Vierailija
17/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voisimme välttää kontakteja kyseisten henkilöiden kanssa, paitsi pomon kanssa ei onnistu. T. Ap

Vierailija
18/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit tekee tuota muille ja muutkin epävarmat tyypit

No voi ainainen narskuilun pakotus sentään! Eihän tuo itsensä tyhmäksi tunteminen nyt sitä tarkoita. Esimerkiksi, jos arvostaa/ihailee jotain ihmistä kovasti ja pitää häntä todella viisaana, kyllä minulla helposti tulee sellainen olo. Ja tämä on nimenomaan oma TUNTEMUKSENI, joka ei johdu siitä toisesta.

Vierailija
19/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni tyhmäksi, vaikka eräs tuttuni monesti yrittää saada minulle sellaisen olon. Tunnen lähinnä hänet sosiaalisesti kömpelöksi ja tyhmäksi sekä heikkoitsetuntoiseksi.

Vierailija
20/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskoni, ammatiltaan toimittaja. Tuskin tarvitsee enempää perustella, miksi tietää kaikesta kaiken. 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän