Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ähhh, kun musta on tullut tylsä parisuhteen takia

Vierailija
28.01.2020 |

Olin siis pitkässä parisuhteessa ja sanotaan suoraan että vaihdoin lennosta kumppania. Näin kävi, kun entinen suhteeni oli todella raskas, ja rakkaus loppui ja rakastuin toiseen. Uutta suhdetta takana reilu kaksi vuotta, asumme yhdessä ja olemme ostamassa uutta asuntoa.
Lapsia ei ole, minulla on edellisestä liitosta yksi.

Entisessä suhteessa olimme niin erilaisia eikä mies koskaan lähtenyt kanssani mihinkään, ei kylään sukulaisille, ei kavereille, ei harrastuksiin. Tykkäsi olla paljon kotona.

Nykyinen kumppanini haluaa aina lähteä mukaani kun lähden johonkin. Hän haluaa minunkin olevan mukanaan hänen harrastuksissaan aina kun vain ehdin ja pystyn.
Olemme todella tiiviisti yhdessä, ja aluksi tämä oudoksutti minua , positiivisessä mielessä tietenkin. No myönnetään että välillä olisin halunnut käydä yksinkin jossakin ja ”omaa aikaa ja tilaa”
Koskaan ei ole sellaista iltaa että minä menisin vaikka lenkille ja mies jäisi kotiin ( ellei ole jotain muuta pakollista juuri silloin), vaan aina menemme yhdeSsä.

Nyt olen huomannut että silloin kun minulla on omaa aikaa, olen vaikka sukulaisilla yökylässä, ikävä kasvaa niin kauheaksi ja mietin miestä kokoajan.
Hän on toki parasta mitä minulle on tapahtunut, todella kiltti ja huomaavainen, vaatimaton eikä lainkaan omahyväinen tai sellainen että ajattelisi vain itseään.
Minusta tuntuu että en osaa olla lainkaan yksin, ilman miestä. Toki mukavaa olla yksinkin välillä jossain mutta olen huomannut että jo olen yhdenkin yön pois, tunnen kamalaa ikävää ja seuraavana päivänä jopa sydän hakkaa ja jännittää mennä kotiin näkemään taas oma mies. Todella outoa ja tympeää, minulla ahdistaa tämä tunne. Olla siis kamalan rakastunut ja kiinni toisessa.
Olen suunnitellut parin yön reissuja ystävä-porukan kanssa joita harvoin tapaan ( asuvat eri kaupungissa)
Olen innoissani mutta samalla ahdistaa. Minulla on kokoajan ”romanttinen” olo ja haluan tehdä mieheni kanssa kotona kaikkea, makoilla kainalossa jne. Minusta on siis tullut säälittävä tylsä tyyppi.
Onko kellään ollut tällaista?
Täytynee aloittaa uusi harrastus tms

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas.

Tunne on siis ihana, mies ja suhde on ihana ja aivan täydellinen. Mutta tämä tunne ahdistaa ja riipaisee. Onko tuttua kellekään? Ehkä tämä menee ohi kun olemme olleet vielä pidempään yhdessä..

Vierailija
2/3 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Ja olkoon, parasta, tylsyys vaan on ihanaa, tähän olen päätynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pettäjien ongelmat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän