Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hengenvaarallisesti lihava nyt TV5:llä, "donitsin syömisestä saa lähes sek suaalisen tyydyty ksen olon"

Vierailija
28.01.2020 |

Mitä mieltä? Aika hurjaa että 10-vuotiaana painaa 90kg. Surullista.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin riippuvainen jostakin. Näistä harvempi tupakoi. Tupakoitsija ei napostele. 

Vierailija
2/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaisia ihmisiä. Se rasvasokerinautinto on ohitse muutamassa minuutissa mutta se kokovartalopeilistä näkyvä muutos on huomattavasti pysyvämpi.

Ehkä nuo ovat samoja ihmisiä jotka ottavat pikavippejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain lailla ymmärrän noita ihmisiä. Olen itse viisikymmentäkiloinen naisihminen, mutta tunnesyömisen ongelma on ehdottomasti olemassa itsellänikin. Monesti noissa ohjelmissa paljastuu vielä taustalta hurjaa kiusaamista, hyväksikäyttöä, kuolemantapauksia ja muuta ikävää. Ruokaa on helppo saada ja se on usein ainoa, joka ei petä, eikä jätä. 

Vierailija
4/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain lailla ymmärrän noita ihmisiä. Olen itse viisikymmentäkiloinen naisihminen, mutta tunnesyömisen ongelma on ehdottomasti olemassa itsellänikin. Monesti noissa ohjelmissa paljastuu vielä taustalta hurjaa kiusaamista, hyväksikäyttöä, kuolemantapauksia ja muuta ikävää. Ruokaa on helppo saada ja se on usein ainoa, joka ei petä, eikä jätä. 

Eikö heitä yhtään huolestuta lihominen ja romanttisen viehätyksen väheneminen vastakkaisen sukupuolen silmissä? Tuohan on sadomasokistista toimintaa tehdä itsestään vastenmielisen näköinen.

Vierailija
5/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö heitä yhtään huolestuta lihominen ja romanttisen viehätyksen väheneminen vastakkaisen sukupuolen silmissä? Tuohan on sadomasokistista toimintaa tehdä itsestään vastenmielisen näköinen.

Mutta kun on jo miehen löytänyt niin ei silloin läskit haittaa. T. Ammattivalittaja

Vierailija
6/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se läski toimiikin suojakuorena sillä moni noista superlihavista on raiskattu jo lapsena.

Vierailija
7/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista lähes jokaista on käytetty seksuaalisesti hyväksi lapsena. Myös osaa miehistä.

Vierailija
8/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä tohtori aika julma liikkeissään, mutta joskus ei vaan mikään muu enää auta. Vie potilaan peilin eteen. 

Vierailija
9/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin alipainoinen melkein kolmikymppiseksi ja minua kiusattiin siitä lapsesta asti. Tuntemattomat miehet tulivat kadulla kertomaan, kuinka ruma olen heidän mielestään.

- eri

Vierailija
10/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti kirjoittaa ”Hengenvaarallisesti kehopositiivinen”.

Vierailija
11/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun on jo miehen löytänyt niin ei silloin läskit haittaa. T. Ammattivalittaja

No mutta. Silti valitat puutetta ja mietit rakastajan hankkimista. Mieti vähän mitä kirjottelet.

Vierailija
12/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se läski toimiikin suojakuorena sillä moni noista superlihavista on raiskattu jo lapsena.

Luulisi että vähempikin suojakuori riittää. En usko noihin juttuihin ollenkaan, jälleen selityksiä kun ei itsekuri riitä.

Vierailija
13/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokovartalopeilistä näkyvä muutos on huomattavasti pysyvämpi.

Voin kuvitella sinut peilin ääreen ihailemassa itseäsi ja tuntemassa ylemmyyttä muita kohtaan. 

Vierailija
14/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että vähempikin suojakuori riittää. En usko noihin juttuihin ollenkaan, jälleen selityksiä kun ei itsekuri riitä.

Sulla ei olekaan ollut riippuvuuksia.

Vierailija
15/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta. Silti valitat puutetta ja mietit rakastajan hankkimista. Mieti vähän mitä kirjottelet.

On meillä aika usein seksiä. Joka päivä ei mies jaksa kun rämpii tuolla lumessa ja tekee töitä 10-12 tuntia. T. Ammattivalittaja

Vierailija
16/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vakavaa kuin diagnosoitu anoreksia. Nää ihmiset tarvii psykiatrista hoitoa ja äkkiä.

Vierailija
17/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kärsinyt liikalihavuudesta ja tunnesyömisestä koko ikäni, joten ymmärrän näitä ihmisiä. Pakottava tarve saada jotain herkkua on aivan sietämätön. Syöminen tuottaa mielihyvää ja turvallisen olon.

Noh, nyt kun joku sen jo mainitsi niin on löytynyt sitä itsekuria. Pudotin vuodessa 40kg, vielä tarvitsisi pudottaa 20kg.

Vierailija
18/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kärsinyt liikalihavuudesta ja tunnesyömisestä koko ikäni, joten ymmärrän näitä ihmisiä. Pakottava tarve saada jotain herkkua on aivan sietämätön. Syöminen tuottaa mielihyvää ja turvallisen olon.

Noh, nyt kun joku sen jo mainitsi niin on löytynyt sitä itsekuria. Pudotin vuodessa 40kg, vielä tarvitsisi pudottaa 20kg.

Onnittelut!

Näin toimii tavoiteorientoitunut ja motivoinut ihminen. Hän ei piiloudu muiden syiden taakse, vaan ymmärtää että kukaan muu ei ruokaa suuhun laita kuin ihminen itse.

Onnea laihikseen, hyvin on jo mennyt, ja taitaa olokin olla aika voittaja😄

Vierailija
19/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut!

Näin toimii tavoiteorientoitunut ja motivoinut ihminen. Hän ei piiloudu muiden syiden taakse, vaan ymmärtää että kukaan muu ei ruokaa suuhun laita kuin ihminen itse.

Onnea laihikseen, hyvin on jo mennyt, ja taitaa olokin olla aika voittaja😄

Joo, enää neljä viisi vuotta yhtämittaista laihdutusta niin saisi sen verran läskiä pois kuin olis tarpeen tuossa ohjelmassa porukan laihduttaa.

Vierailija
20/41 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä. Tiedätkö, että seksuaalinen viehätysvoima on aivoista lähtöisin eikä näköaistista? Ja että normaali ihminen ei todellakaan tee itsestään objektia ja yritä sillä tavoin pönkittää olematonta itseluottamustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi