Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan mun työtä

Vierailija
28.01.2020 |

Niin. Ei mulla muuta :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Onneksi tuntuu etta meinaavat antaa mulle potkut.

11 vuotta samalla tyonantajalla ja olen oikeutettu rahalliseen korvaukseen, kun purkavat vakituisen tyosopimuksen ns. ilman syyta. 

Laskeskelin just etta voin huoletta olla 10kk ansiosidonnaisella ja kateen jaa yhdessa korvauksen kanssa enemmankin kuin normaalipalkasta.

Luulis tuossa ajassa toita loytyvan. 

Vierailija
2/9 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa tunnelmissa täällä. Mikä sinua ottaa päähän työssäsi?

Olen irtisanoutumisen partaalla, koska on alkanut vtuttamaan 8 vuotta kestänyt pätkäputki, ala-arvoinen kohtelu ja kiltteyteni hyväksikäyttö. Mittani on täynnä. Tuntuu, että räjähdän ihan kohta. Jos pomo soittaisi nyt, irtisanoisin itseni sillä sekunnilla ja antaisin tulla ulos kaiken, mikä on ikinä vtuttanut näiden vuosien aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Siksi olenkin etsinyt uuden työn ja viimeisiä viedään tässä paikassa.

Vierailija
4/9 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen irtisanoutumisen partaalla, koska on alkanut vtuttamaan 8 vuotta kestänyt pätkäputki, ala-arvoinen kohtelu ja kiltteyteni hyväksikäyttö. Mittani on täynnä. Tuntuu, että räjähdän ihan kohta. Jos pomo soittaisi nyt, irtisanoisin itseni sillä sekunnilla ja antaisin tulla ulos kaiken, mikä on ikinä vtuttanut näiden vuosien aikana.

Oikein sinulle.

Zinccis

Vierailija
5/9 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma ON reilu.

Dink dönk

Vierailija
6/9 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaat työtäsi?

Vierailija
7/9 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette menneet töihin, joista ette pidä? 🤔

Vierailija
8/9 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se vitutus on kasvanut vuosien saatossa.

Vierailija
9/9 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Vittuileva ja osaamaton työnantaja. Enää pari vuotta ja mä haistatan paskat sille, aikuinen lapsi silloin niin mä myyn kämpän ja lähden aurinkoon chillaan. Jee! Nyt mä kestän tota ainoastaan tilipäivän takia ja sitten olen vapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi