Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihastunut mies tuntuu vastenmieliseltä?

Vierailija
27.01.2020 |

Mikä minussa on vikana? Tiedän saman vian olevan monella muullakin. Sitä ihastuu kaikenlaisiin kylmiin ja välinpitämättömiin miehiin, ihastuneet miehet taas tuntuvat suorastaan oksettavilta.

Ja jottei tähän mikään tasojauhaja pääse paasaamaan, niin kerronpa, että aivan vasta eräs tällainen aiemmin kylmältä vaikuttanut mies lämpesikin minulle ja alkoi käyttäytyä ihastuneesti - ja kappas, hän muuttui silmissäni surkeaksi ja vialliseksi.

Mistä ihmeestä tällainen tunne kumpuaa? Ihan aikuinen nainen olen.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria selittää tämän. Kun mies nostaa sinut jalustalle, tämä samalla alentaa arvonsa silmissäsi ja mielenkiintosi laskee miehen haasteellisuuden tason mukana.

Tämä ominaisuus on ihmiseen "hard-wired" ja on käytännöllinen keinottelukeino myös kaikenlaisessa muussakin kaupanteossa.

Vierailija
2/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotenkin vääriä. Itsellä nyt ekaa kertaa tapailussa sellainen, jonka suora ihastus vain lisää omia fiiiliksiä. Aiemmin homma loppui just siihen, kun valloitus oli tehty eli ihastus näytti omat tunteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelevä kiintymyssuhde tuli heti mieleeni.

Vierailija
4/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseinho sieltä se kumpuaa, et aidosti pidä itsestäsi tai sisimmästäsi, joten ajattelet että tuo ei tunne sinua kunnolla eikä siten voi sinusta pitää, taikka että hänessä on jotain vikaa kun ihastui sinuun.

Vierailija
5/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiset kannattaa selvittää terapiassa. Normaalisti jos itse on ihastunut, niin sehän on paratiisi, kun toinenkin on!

Vierailija
6/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastuneessa miehessä mitään ällöttävää ole, ellei se lässytä ja taannu lapsen tasolle jutuissaan.

Vierailija
7/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tottunut saamaan lämpöä ja ihailua ja hyvää kohtelua muilta ihmisiltä (miehiltä), ja se tuntuu oudolta, vieraalta, väärältä. Olet tottunut  olemaan itse se ihastuneempi ja jahtaamaan miehiä, eikä ihastuksen kohteena oleminen tunnukaan enää tutulta. Tuttu on turvallista, ja kaikki vieras aiheuttaa epämukavaa oloa ja epäilystä.

Ehkä myös ajattelet, mikä miehessä on vikana, kun se kiinnostuu sinusta tai että mies on jotenkin heikko - tämä viittaa siihen, että itsetuntosi ja -varmuutesi on huono. Et edes usko ansaitsevasi jotain hyvää.

Toisaalta ihminen myös arvostaa enemmän sitä, minkä eteen joutuu tekemään töitä. Ehkä pidät ihastunutta miestä liian helppona.

Vierailija
8/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa itselleen viestissä 2....hanki elämä.

Vierailija
9/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa pitää osata pelailla. Välillä leperrellä ja välillä kouluttaa. Jän nämies kehuu ulkonäköä ja saa naisen hyvälle tuulelle ja hetkessä seuraavan päivänä lyö maahan. Jollain tavalla se perustuu juuri tuohon kylmyyteen tuo homma. Montako tapausta on, jolloin naisella on musta silmä ja on ottamassa eroa ja kas kummaa kun jän nis alkaa leperrellä, niin mieli muuttuu: "- on se sittenkin niin ihana"

mies51v

Vierailija
10/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös kokea että et ansaitse hyvää, joten rankaiset itseäsi sinulle huonoilla puolisoilla.

Puolustusmekanismi alkaa siitä tunnepuolella etsimään vikoja sellaisesta jonka kokisit hyvänä.

Joskus voi myös johtua siitä että koska koet olevasi huono olet huono myös toiselle, siksi on turvallisempi kiintyä johonkin mikä ei ole niin kiintynyt sinuun tai koet vähintäänkin yhtä kamalana ihmisenä toisen kuin itsesi.

Tietenkin voi myös olla kaikkea tätä.

Voi myös olla että isäsuhteesi on sellainen ollut kuten nuo huonot vaihtoehdot joten haet turvaa sinulle tuttutapaisesta ihmisestä.

Vierailija
11/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa pitää osata pelailla. Välillä leperrellä ja välillä kouluttaa. Jän nämies kehuu ulkonäköä ja saa naisen hyvälle tuulelle ja hetkessä seuraavan päivänä lyö maahan. Jollain tavalla se perustuu juuri tuohon kylmyyteen tuo homma. Montako tapausta on, jolloin naisella on musta silmä ja on ottamassa eroa ja kas kummaa kun jän nis alkaa leperrellä, niin mieli muuttuu: "- on se sittenkin niin ihana"

mies51v

Lue psykologiaa, ilmiön nimi on läheisriippuvuus. Siitä voi kyllä toipua toisin kuin syntymätyperyydestä.

Syytätkö muulloinkin rikoksesta sen uhria? Varmaan aina, kun uhri on nainen.

Vierailija
12/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. - Naisille on sitten vaikea toisinaan yrittää olla mieliksi.  Toki tiedn, että joskus olen itse niin ihastunut, että omalla yli-innokkuudellani varmasti vaikutin aika epätoivoiselta... Luulen, että nainen olisi ollu vakuuttuneempi, jos olisin edennyt rauhallisemmin...eli vasaisuudessa olen yrittänyt olla enempi huomaavainen sortumatta teennäsen siirappisuuteen.

Ei myöskään ole ollut mukavaa sekään, kuin ihastuneena kuunnellessa ja katsellessaa toista on hukannutt itsensä, niin että on tuntunut, ettei itse osaa sanoa miään järkevää saati fiksua toiselle, joka jaksaa kysyä tutustuakseen ja aina kun vastaa niin kysyy jo uutta ja asiaa ja taaskaan ei ole varma, että osaako vastata/ sanoa yhtään sen paremmin ja on varma, että se näkee lävitse..

Miksi Hän nyt hymyilee noin?  

Sinkkumies         

Vierailija
13/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa itselleen viestissä 2....hanki elämä.

No ei kyllä vastannut, en ole aloittaja :D Oletko pikkasen vainoharhainen?

T. 2

Vierailija
14/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Lue psykologiaa, ilmiön nimi on läheisriippuvuus. Siitä voi kyllä toipua toisin kuin syntymätyperyydestä.

Syytätkö muulloinkin rikoksesta sen uhria? Varmaan aina, kun uhri on nainen.

Naisissahan nimenomaan noita molempia on. Monellako miehellä on kaulimen jälki kallossa harva se päivä ja jatkaa saman naisen kanssa. 

mies51v

Vierailija
15/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kertovat usein haluavansa kiltin miehen, mutta päätyvät treffeille pahojen poikien kanssa. Lue miksi.

Kerta toisensa jälkeen naiset lankeavat pahoihin poikiin. Kiltit miehet eivät tunnu viehättävän puoliksikaan yhtä paljon. Lue 12 syytä miksi naiset eivät ihastu kiltteihin miehiin.

Kiltit miehet ovat liian mukavia. Kukaan ei voi olla aina kiva ja ystävällinen, ellei sitten ole pyhimys. He keskittävät ajatuksiaan liikaa siihen, että olisivat kilttejä. Naisten ajattelevat, että se ei ole tarpeeksi aitoa ja todentuntuista. Pahat pojat pitävät tilanteen todellisena ja sopivan jännittävänä. Kiltit miehet eivät halua sotkea suunnitelmia ja tyytyvät helposti samaan kaavaan.

Kunnioitus

Naiset eivät arvosta niin sanottua ovimattoa. Kiltit miehet eivät aseta rajoja tai todellisia vaatimuksia naiselle. Paha poika ei anna naisen kävellä hänen ylitseen tai anna kenenkään kontrolloida liian kurinalaisesti tekemisiään. Naiset eivät kunnioita miehiä, joiden elämää ja tekemisiä he pystyvät kontrolloimaan. Jos ei ole kunnioitusta, ei ole viehätystä!

Yllätyksettömyys

Useat ihmiset viettävät helppoa ja ennalta arvattavissa olevaa elämää, joten he viehättyvät ihmisistä, jotka ovat mielenkiintoisia ja hieman arvaamattomia. Pahat pojat ovat haaste ja vaativampi tehtävä, kiltit pojat eivät.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-eivat-halua-kilttia-miesta-l…

Vierailija
16/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelevä kiintymyssuhde tuli heti mieleeni.

En ole ap, mut googletin mitä tämä oikein meinaa ja pisto tuntui syvällä sydämessä.

Vierailija
17/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat geenit

Naiset ovat suunniteltu lisääntymään vahvimpien mahdollisten geenien kanssa. Pahat pojat lähettävät tiedostamattomia viestejä, että heillä on vahvat geenit. Tämän takia heidän ei tarvitse pelätä naisen jättävän hänet huonon käytöksen vuoksi. Kiltit miehet sen sijaan lähettävät viestejä, etteivät usko geeniensä olevan tarpeeksi hyviä, joten he eivät myöskään uskalla käyttäytyä huonosti.

Vierailija
18/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. - Naisille on sitten vaikea toisinaan yrittää olla mieliksi.  Toki tiedn, että joskus olen itse niin ihastunut, että omalla yli-innokkuudellani varmasti vaikutin aika epätoivoiselta... Luulen, että nainen olisi ollu vakuuttuneempi, jos olisin edennyt rauhallisemmin...eli vasaisuudessa olen yrittänyt olla enempi huomaavainen sortumatta teennäsen siirappisuuteen.

Ei myöskään ole ollut mukavaa sekään, kuin ihastuneena kuunnellessa ja katsellessaa toista on hukannutt itsensä, niin että on tuntunut, ettei itse osaa sanoa miään järkevää saati fiksua toiselle, joka jaksaa kysyä tutustuakseen ja aina kun vastaa niin kysyy jo uutta ja asiaa ja taaskaan ei ole varma, että osaako vastata/ sanoa yhtään sen paremmin ja on varma, että se näkee lävitse..

Miksi Hän nyt hymyilee noin?  

Sinkkumies         

Vahvat geenit

Naiset ovat suunniteltu lisääntymään vahvimpien mahdollisten geenien kanssa. Pahat pojat lähettävät tiedostamattomia viestejä, että heillä on vahvat geenit. Tämän takia heidän ei tarvitse pelätä naisen jättävän hänet huonon käytöksen vuoksi. Kiltit miehet sen sijaan lähettävät viestejä, etteivät usko geeniensä olevan tarpeeksi hyviä, joten he eivät myöskään uskalla käyttäytyä huonosti.

Vierailija
19/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku aiheen vierestä jankuttava katkero löytänyt tiensä ketjuun :D

Veikkaan kans välttelevää kiintymyssuhdetta.

Vierailija
20/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksensa ilmaissut mies on naisen silmissä iljetys. Arvonsa pois myynyt, säälittävä ja heikko ilmestys. Pahin virhe mitä miehenä voi suhteen alussa tehdä, on osoittaa rakkautensa peittelemättä. Mark my words.