Mitä järkeä on radion toivekonserteissa.
99% ihmisillä tai läheisellään on vimpain jolla netistä voi päräyttää toivekappaleensa.
Kommentit (11)
Nehän on ihan parhaita. Oma kesäperinteeni on kuunnella jonkin iskelmäpainotteisen kanavan toivekonserttia.
Ah, niitä jurrisia raportteja mökiltä, terkkuja ihan jokaiselle jonka nimi tulee mieleen ja kaikille lopuille " jotka äänestä tunnistaa" ja viimeiseksi pyyntö soittaa Metsäkukkia.
Se on yleensä vanhemmalle ikäluokalle suunnattu ohjelma ja sillä onkin paljon kuuntelijoita, ympäri Suomea.
Esim. mökillä olevat kuuntelevat ja soittavat sinne, samoin autoissa matkalla olevat ihmiset.
On eri asia kuulla musiikkia radiosta kuin netistä.
Aina kuuntelen Radio YLE 1:n klassisen musiikin toivekonsertin ja "tämän runon haluaisin kuulla" ohjelman.
Toivou kappalee ovat minusa vain osa ohjelman viehätysä. Niissä ohjelmissa, joissa kuuluu myös kuulijoiden ja toiveia esittävien ääni muodostava ne minulle huomattavan osan ohjelman viehätystä.
Minä en ymmärrä niitä ihmisiä, jotka soittaa jonnekin Novaan "haluaisin kuulla Lauri Tähkän Palavaa vettä" tms.
Argh, sulla oli 1 toive ja käytit sen biisiin, jonka kuulet muutenkin monta kertaa päivässä...
Vierailija kirjoitti:
Toivou kappalee ovat minusa vain osa ohjelman viehätysä. Niissä ohjelmissa, joissa kuuluu myös kuulijoiden ja toiveia esittävien ääni muodostava ne minulle huomattavan osan ohjelman viehätystä.
Eesti poika?
Vierailija kirjoitti:
Aina kuuntelen Radio YLE 1:n klassisen musiikin toivekonsertin ja "tämän runon haluaisin kuulla" ohjelman.
Onko tuota tämän runon haluaisin kuulla ohjelmaa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuota tämän runon haluaisin kuulla ohjelmaa vielä?
Kyllä se käsittääkseni on ohjelma, joka lähetetään toisinaan Yle radio ykkösellä, muta sillä ei ole säännöllisä ohjelmapaikkaa. - Sanoivatkohan viime ohkjelman (https://areena.yle.fi/1-1257271) lopussa, että seuraava läheys kerta olisi, joskus alku kesästä.. - Mukava kuulla, että meitä tämän ohjelman ystäviä on tällä palstalla vierailevien joukossa, joku toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä niitä ihmisiä, jotka soittaa jonnekin Novaan "haluaisin kuulla Lauri Tähkän Palavaa vettä" tms.
Argh, sulla oli 1 toive ja käytit sen biisiin, jonka kuulet muutenkin monta kertaa päivässä...
Mutta perustelu on aina hyvä. "Kun sitä ei koskaan soiteta." Siis soittaja on v ajakki joka ei kuuntele radiota.
Olen itsekin soittanut "Kadonneen levyn metsästäjät" ohjelmaan ja päässyt jopa läpi.
Parasta on ohjelmassa juuri soittajat. Heidän erilaisia tarinoita on hauska kuunnella ja juontajat radion puolella ovat lämminhenkisiä.
Hienoa, että meillä on radio. Kuuntelen sitä enemmän, paljon enemmän, kuin katson telkkaria
Miksi prosenttiryhmä ei saisi iloita äänilevymusiikista...?