Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskauden jälkeisen mahan saada pois?

Vierailija
27.01.2020 |

Olen kysynyt tätä ennenkin mutta aina ihmiset takertuu johonkin pikkuseikkoihin ja itse asiaan ei saa kunnon vastausta joten nyt kysyn lyhyesti.

Minulla on vähän jäänyt raskauksista (niistä on aikaa, en palaudu enempää) ylimääräistä nahkaa. Olen xs kokoinen mutta mahassa on sellaista nahkaa mikä pursuaa farkkujen yli rumasti tai vaihtoehtoisesti jää pullottamaan ällöttävästi jos on korkea vyötäröiset farkut. Eli en voisi pitää mitään lyhyttä toppia+farkkuja niinkuin ennen.

Saako tätä nahkaa pois kotona treenaamalla vai onko leikkaus välttämätön? Kyse ei tosiaankaan ole suuresta määrästä. Haluaisin kesällä pitää lyhyitä toppeja ja shortseja mutta jos nahka ei lähde treenillä niin olen pulassa.

Haluaisin kokemuksia ja fakta tietoja, lähteekö treenillä ja jos lähtee niin miten?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain plastiikkakirurgi voi auttaa.

Vierailija
2/9 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä, ei mulla ole rahaa mihinkään kirurgiin 😪 oma ulkonäkö on mulle toi tärkeä asia. En ole mikään pieruverkkareissa kulkeva mamma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se venynyt nahka enää mihinkään kutistu. Puukko tai peittävät vaatteet pelastavat. Sama itsellä, luovutin. En mene leikkaukseen.

Vierailija
4/9 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde nahka treenillä. Mihin se lähtisi, venynyt nahka on venynyttä nahkaa, ei lihasta.

Itsellä tilanne oli vielä paljon pahempi: 10 sentin erkauma vatsalihasten välissä ja neljän ihmisen nahat kahden ison vauvan jäljiltä. Voitte kuvitella miten kaunista ja itsetuntoa hivelevää. Menin epätoivoisen jumppaamisen jälkeen lopulta abdominoplastiaan, kirpaisi kukkaroa mutta kyllä kannatti. Sain elämäni takaisin. Raha on vain rahaa, ja loppuelämä on loppuelämä.

Vierailija
5/9 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan pitkälti on siinä ja pysyy... koska se nahka tosiaan on venynyt. Jos olet muuten xs kokoa, niin tuskinpa se maha läskiä on. Eikä varmaan ole terveellistä yrittää sitä laihduttamalla poistaa. Ala treenata salilla muotoja muuhun kroppaan, niin vatsa ei niin korostu.

Vierailija
6/9 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on heikompi sidekudos kuin toisilla. Mulle ei jäänyt mitään ylimääräistä kahdesta raskaudesta, paitsi lapset. Olin kyllä normaalipainoinen ennen, jälkeen ja aikana, mutta lisäksi mulla on tutkitusti jumalattoman vahva sidekudos. Kohtukaan ei venynyt tarpeeksi, toisen mukulan jalkaterät vääntyivät siellä sirpiksi.

Vierailija
7/9 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko abdominoplastian teettäneellä se kustansi?

Luin, että terveydellisin perustein tehtynä siihen voi saada kelakorvauksia, mitä nämä perusteet voivat olla?

2 lasta kahden vuoden sisään ja molemmat pystysuuntaisella hätäsektiolla ja paino käväisi 30kg korkeammalla. Mieli aika matalana nyt pari vuotta operaatioiden jälkeen. Mahani näyttää ihan pyllyltä, roikkuvalta pyllyltä vakoineen. :(

Vierailija
8/9 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kalliit ihmeseerumit ovat auttaneet joitain. En valitettavasti muista nimiä.

Vierailija
9/9 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit mammat uskottelee, että se plösö on ja pysyy, ettei tartteisi nähdä vaivaa kiinteytymisen eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi