Yhä useampi aloittaa masennuslääkityksen, josta ei pääse eroon - ei ihme ettei vauvoja tule!
Masennuslääkkeiden käytön valtava yleistyminen mätsää ajallisesti yks yhteen syntyvyyden romahduksen kanssa. Onkohan kukaan tätä tutkinut?
Ylen sivuilla juttu masennuslääkkeiden käyttäjistä.
Kommentit (44)
Taitaa kuitenkin mennä näin:
1. Ole nainen ja taistele satojatuhansia vuosia vanhaa biologista lisääntymisviettiä vastaan, koska mm. yhteiskunta kannustaa hedonismiin
2. Masennu
Vierailija kirjoitti:
Lähes 500 000 masennuslääkkeiden käyttäjää on tässä maassa lähivuosina, aivan uskomaton luku.
On hyvä kuitenkin muistaa, että lääketeollisuuskin on bisnestä
Vierailija kirjoitti:
1. Ole nainen ja taistele satojatuhansia vuosia vanhaa biologista lisääntymisviettiä vastaan, koska mm. yhteiskunta kannustaa hedonismiin
2. Masennu
Täähän se ois
Kyllä se on tää yltiöliberalisrien hapatus mikä on pilannut KAIKEN tässä maassa. Ei tiedetä enää mitä ollaan ja mitä varten. Kasvoton pääoma vie käiken ja tuhoaa mennessään.
Mutta sitähän te juuri halusittekin?
Ite kans söin joskus aikanaan masennuslääkkeitä jotka kirjotettiin mulle vartin lässytyssession jälkeen. No ne turrutti, mutta ei poistanut masennuksen lähteitä. Sit lopetin, itkin aikani, ajattelin, korjasin sekä poistin elämästäni masennuksen aiheuttajat. Nyt on hyvä olla. In your face lääkeyhtiöt, ketuttaako?
Mieheni kuolema aiheutti masennuksen. Hänestä piti tulla lasteni isä, muttei tullutkaan.
Sen takia ei ole lapsia.
Milloinka te lampaat ymmärrätte sen, että niitä masennuslääkkeitä tuputetaan siksi, että jaksaisitte tässä oravanpyörössä kiltisti mitään kyseenalaistamatta?? Itse tein omat johtopäätökset ja *aistatin pitkät riistöjille. Nyt olen vapaa ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ite kans söin joskus aikanaan masennuslääkkeitä jotka kirjotettiin mulle vartin lässytyssession jälkeen. No ne turrutti, mutta ei poistanut masennuksen lähteitä. Sit lopetin, itkin aikani, ajattelin, korjasin sekä poistin elämästäni masennuksen aiheuttajat. Nyt on hyvä olla. In your face lääkeyhtiöt, ketuttaako?
Ei masennuslääke ole mikään taikapilleri. Terapiaa ilman en minä ainakaan selviäisi masennuksesta, sen syyt kun ovat niin syvällä etten aluksi itse edes tiennyt syytä. Lääke on ollut suuri apu siinä etten ole kuohahdellut yli äyräiden kipeitä asioita läpikäydessä.
Vierailija kirjoitti:
Lähes 500 000 masennuslääkkeiden käyttäjää on tässä maassa lähivuosina, aivan uskomaton luku.
Miten tässä luvussa on eroteltu säännölliset pillerin popsijat ja hetkellisesti lääkitystä tarvitsijat (esim esiintymisjännitykseen ottavat)
Komea on luku, mutta lääkärit ovat korruptoituneita ja lääketeollisuus on tämän takana -propagandassa luku on usein tullut vastaan. Mistä se on kotoisin ja mitä se pitää sisällään?
Plus hormonaalinen ehkäisy, lähinnä pillerit, joka tekee suuren osan naisista haluttomiksi.
Mutku miehet ei haluu käyttää kumia...
Vierailija kirjoitti:
2. Masennu
Tämä ja sitten 4 kypäsenä entistä vahvemmat lääkkeet käyttöön
mies51v
Onhan se ihan älytöntä kuvitella edes, että jokin pilleri poistaisi surun ja ahdistuksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei masennuslääke ole mikään taikapilleri. Terapiaa ilman en minä ainakaan selviäisi masennuksesta, sen syyt kun ovat niin syvällä etten aluksi itse edes tiennyt syytä. Lääke on ollut suuri apu siinä etten ole kuohahdellut yli äyräiden kipeitä asioita läpikäydessä.
Jotkut tarvitsevat keskusteluapua (minulle ei ollut apua), jotkut pystyvät itse tarkastelemaan asioita ja aukaisemaan solmut. Solmujen aukaisu vaatii ehdotonta rehellisyyttä itselleen. Kaikki eivät siihen pysty. Ja jos et pysty olemaan ehdottoman rehellinen itsellesi miten pystyisit olemaan rehellinen terapiasedän kanssa? Minä en pystynyt olemaan ehdottoman rehellinen terapiasedälle, itse itselleni pystyin. Ne tunteet auttoivat olemaan rehellinen jotka pillerit olivat turruttaneet. Siksi siellä terapiassa ravataankin vuodesta toiseen ilman muutosta ja syödään pillereitä. Joten alapeukuttakaa vain kun ei ymmärrys näköjään riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä luvussa on eroteltu säännölliset pillerin popsijat ja hetkellisesti lääkitystä tarvitsijat (esim esiintymisjännitykseen ottavat)
Komea on luku, mutta lääkärit ovat korruptoituneita ja lääketeollisuus on tämän takana -propagandassa luku on usein tullut vastaan. Mistä se on kotoisin ja mitä se pitää sisällään?
Ja mitäköhän masennuslääkettä otetaan satunnaisesti esiintymisjännitykseen?
Minä söin nukahtamis- sekä mielialalääkkeitä yli pahimman vainoharhaisen masennusjakson ja pääsin niistä ihan hyvin eroon. En ole moneen vuoteen enää tarvinnut. Kävin myös terapiassa. Toisille lääkkeet sopii, toisille ei. Oma lähipiirini yritti aluksi estää minua ottamasta lääkkeitä, koska just kuulleet kauhujuttuja että jää koukkuun.
Nyt kun pääkoppa on kunnossa, meikämandoliinilla on paljon paremmat saumat hankkia lapsia kuin silloin kun olin hullu. En siis syyttäisi lääkkeitä tästä. Joku tässä nykyajan menossa kuitenkin on pielessä, kun niin moni uupuu ja sekoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäköhän masennuslääkettä otetaan satunnaisesti esiintymisjännitykseen?
😂👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan älytöntä kuvitella edes, että jokin pilleri poistaisi surun ja ahdistuksen
Ei ole kuvittelua vaan totta.