Mies ympärileikattu, minua kuvottaa
Olemme tapailleet jokusen aikaa, ja päädyimme yhdessä saunomaan. Mies oli kertonut, että hänet on ympärileikattu, mutta en ajatellut asiaa sen tarkemmin. Kun näin hänet alasti, minua alkoi kuvottamaan suunnattomasti hänen peniksensä. Luulen, että se näyttäisi ihan siedettävältä ilman ympärileikkausta, mutta sellaisena tursottavana sen näkeminen alkoi kuvottamaan. Voinko tehdä asialle mitään? Mies on todella ihana, enkä tahtoisi mainita asiasta hänelle. Voiko hän ymmärtää tätä?
N23
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa vítuttaa kun ei voi rullata nahkaa tertsan päällä. Joutuu varresta vatkaamaan tai rasvan kanssa nuppia hieromaan. Leikkaamaton voi tehdä kaiken tuon rullailun lisäksi.
Voisko parempi sana olla 'kyrpiä'... 'mahtaa kyrpiä'...
😂
Kyrpii joo vaan eipä ainakaan nahkoitu.
Osta torista käytetty eainahka sille vaikka nimipäivälahjaksi.
Jos ja kun juttunne nyt kaatuu tuohon esinahan puuttumiseen, niin täytyy sanoa että mies oli onnekas. Hän niin sanotusti "väisti luodin" ennen kuin ehditte tutustua tarkemmin.
No onhan leikkaamaton käytössä paljon parempi (koska siinä on parempi tunto) ja paljon paremman näköinenkin.
Mulla on takana yksi pitkäaikainen suhde leikatun kanssa. Hän oli myös matalalibidoisin mies mitä tiedän. Epäilen suuresti että johtui huonosta tunnosta.
Leikattu on semmonen kuivakan ja vastenmielisen näköinen. Mitä sillä edes tehdään? Eihän sitä voi samalla tavalla runkata kuin ehjää vekotinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa vítuttaa kun ei voi rullata nahkaa tertsan päällä. Joutuu varresta vatkaamaan tai rasvan kanssa nuppia hieromaan. Leikkaamaton voi tehdä kaiken tuon rullailun lisäksi.
Leikatussa on yhtä hyvä tunto kun koivuklapissa.
Juu, kyllä nahalla suojatussa säilyy tunto aivan eri tavalla.
Ootteko te vertailleet tuntojanne ennen ja jälkeen, vai mistä tämä tieto tulee?
Itsellä ainakin on tuntoa ihan normaalisti. Ja toisaalta, leikkaamattomuus ei ollut optio kun esari jäi silloin nuorena kireelle terskan taake, ei hyvä.
Että asia ei kyllä ole kauheen ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Leikattu on semmonen kuivakan ja vastenmielisen näköinen. Mitä sillä edes tehdään? Eihän sitä voi samalla tavalla runkata kuin ehjää vekotinta.
No voihan. =D
Voi jumalauta... Miltä aloittaja tuntus jos miehellä kuvottais sun rinnat tai silmät ?? Hitto mitä ihmisiä.... Anna sen miehen ettiä joku täysipäisempi nainen
Vierailija kirjoitti:
Helppo kokeilla. Jättää vaan päiväksi nahan taakse niin illalla terska on housujen raapima eikä tunne mitään. Noin jos pitää pitkään siihen kasvaa kynsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo kokeilla. Jättää vaan päiväksi nahan taakse niin illalla terska on housujen raapima eikä tunne mitään. Noin jos pitää pitkään siihen kasvaa kynsi.
Täh?
Pidä nyt alkuun viikko tuolleen.
Vierailija kirjoitti:
No onhan leikkaamaton käytössä paljon parempi (koska siinä on parempi tunto) ja paljon paremman näköinenkin.
Mulla on takana yksi pitkäaikainen suhde leikatun kanssa. Hän oli myös matalalibidoisin mies mitä tiedän. Epäilen suuresti että johtui huonosta tunnosta.
Minulla täysin päinvastaiset kokemukset. Leikatulla oli semmoiset halut että mun paikat ei meinanneet kestää. Leikkaamaton taas ei halunnut ikinä. Että äläpä yleistä, en minäkään niin tee.
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä tehdään? Kustaan ja naidaan noin ensisijaisesti.
Jokainen meistä on pinnallinen jossain asioissa ja kaikilla meillä on omat kauneusihanteemme. Jos ympärileikattu kalu ei miellytä, niin kannattaa rauhassa miettiä jospa siihen tottuu. Siis jos mies on kuitenkin muuten mainio.
Ymmärrän kuitenkin sinua hyvin. Itse olen homo ja tykkään leikkiä toisen kullilla. Esinahka on olennainen osa sitä puuhaa ja siksi tuntuisi aika vieraalta, jos olisi leikattu. Enhän mä edes tiedä miten sitä pitäis käsitellä, kun on tottunut omaan nahalla varustettuun. Itsellenikin voisi olla haaste tuohon tottua. Jos tyyppi on muuten ihan huippu niin eiköhän se vain pitäisi hyväksyä ja opetella käsittelemään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuljet raappahousuissa, etkä käytä alushousuja.
Olen ollut 20v (terveyssyistä) leikatun miehen kanssa, eikä ole tunnon tai herkkyyden kanssa ongelmia -päinvastoin! Ihan helppo runkata minun tai hänen, ja on kuin kaunis veistos, en käsitä mikä siellä voisi tursottaa, ellei ap:n miesystävällä ole kalunsa kanssa muitakin ongelmmia. En ymmärrä miten joku ei voisi tykätä, mutta makuja on monenlaisia. Minä olen erittäin tyytyväinen ja mieskin tuntuu olevan. Toki nahallinenkin versio samassa miehessä olisi kelvannut, mutta ei ole mitään valittamista tässäkään tilanteessa.
Tämä aloitus oli toivottavasti provo.
N39
Leikattu kestää...kestää...ja kestää. Leikkaamattomat on niitä minuutin munia.
Siis miksi se sinua kuvottaa?
Tursuilee?
Et selvästi himoitse sitä miestä kun näet sen kullin jonain kuvottavana tursakkeena. Jätä se heti, ei mitään järkeä alkaa suhteeseen jossa ei himoitse toisen sukupuolielintä ihan kympillä.
Se mies ansaitsee parempaa ja menettää seksuaalisen itsetuntonsa, jos alkaa sun kanssa.