Mies ympärileikattu, minua kuvottaa
Olemme tapailleet jokusen aikaa, ja päädyimme yhdessä saunomaan. Mies oli kertonut, että hänet on ympärileikattu, mutta en ajatellut asiaa sen tarkemmin. Kun näin hänet alasti, minua alkoi kuvottamaan suunnattomasti hänen peniksensä. Luulen, että se näyttäisi ihan siedettävältä ilman ympärileikkausta, mutta sellaisena tursottavana sen näkeminen alkoi kuvottamaan. Voinko tehdä asialle mitään? Mies on todella ihana, enkä tahtoisi mainita asiasta hänelle. Voiko hän ymmärtää tätä?
N23
Kommentit (41)
Mikä siinä kuvottaa?
Oma aviomieheni on ympärileikattu eikä hänen peniksensä todellakaan "tursota".
Yleensä tilanne on päin vastoin, ainakin muualla maailmassa. Välillä näinkin päin.
No kysy jos miestä kuvottaa se sun toosasi, sitten olis ainakin tasapeli.
Taidat olla todella sairas ( henkisesti ) ihminen.
Mahtaa vítuttaa kun ei voi rullata nahkaa tertsan päällä. Joutuu varresta vatkaamaan tai rasvan kanssa nuppia hieromaan. Leikkaamaton voi tehdä kaiken tuon rullailun lisäksi.
Miehet, joita toosa kuvottaa, on homoseksuaaleja.
Ei voi. Joko kestät etkä sano mitään, opettelet tykkäämään, totut, tai sit ei tuu mitään. Eihän mies voi asialle mitään.
Jätä se ja hanki joku jonka värkki näyttää paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kuvottaa?
Oma aviomieheni on ympärileikattu eikä hänen peniksensä todellakaan "tursota".
Kyllähän se nyt tursottaa, on kuin kala kuivalla maalla jonka silmät on kuivuneet liikkumattomiksi.
Mun pojalle on tehty ympärileikkaus lääketieteellisestä syystä. (hypospadia)
Se oli aika traumaattista ja monet kerrat olen saanut kertoa alusta asti, että miksi hänen pippelinsä on erilainen kuin muilla.
Ei ole varmaan kauhean kiva, jos joku nainen haukkuu ympärileikattua pippeliä, kun se leikkaus on todennäköisesti tehty hyvästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa vítuttaa kun ei voi rullata nahkaa tertsan päällä. Joutuu varresta vatkaamaan tai rasvan kanssa nuppia hieromaan. Leikkaamaton voi tehdä kaiken tuon rullailun lisäksi.
Leikatussa on yhtä hyvä tunto kun koivuklapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei tuntoa ollenkaan? Johtuuko siitä eräiden turhautuneisuus ja seksuaalinen väkivalta?
Minäkin olen ympärileikattu, niin pidämme sitä luonnollisena, että mieskin on.
N34
Seisokissa tuollaisessa ympärileikatussa ei juuri eroa huomaa. Minulla ei ole ympärileikattu, mutta seisokissa minulla on esinahka täysin pois terskan päältä. Tosin esinahka on toki liikkuva, toisin kuin ympärileikatuilla.
Joo ei pitäisi leikellä alapäätä tollaiseksi. Kyllä luoja olisi sen toisenlaiseksi luonut jos olis tarkoittanut.
Kyllä on osa pinnallista porukkaa. Jos on muuten hyvä mies niin mitä tuo haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä nahalla suojatussa säilyy tunto aivan eri tavalla.
Hah, amerikkalaisia tunnetusti kuvottaa ne leikkaamattomat...