Oletko vehdannut ukkomiehen kanssa?
Palstan perusteella tuntuu olevan yleistä. Kaikki mukaan kertomaan kullaisia muistoja!
Kommentit (141)
Kukapa ei olisi. Parikymppisenä ukkomies houkutteli mukaan statuksellaan ja vei puistoon pensaiden varjoon... köh... viihtymään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 20 eri miehen kanssa nuorempana.
Mulle voi laittaa vielä yhden nollan perään.
Varmaan oli mukana ukkomiehiäkin;)
En (tietääkseni) koskaan. Vaikka itselläni on avoin suhde, jostain syystä ajatus pettävästä miehestä inhottaa. Sormus sormessa ja lapset ovat mulle liikaa.
Ainakin neljän. Ainakin pari toivoisi seksisuhteen jatkuvan.
Useinkin, ne eivät jää helmoihin pyörimään, menevät kiltisti takaisin pikkumamman huomaan.
Laskujeni mukaan neljä kertaa, mutta voi niitä olla enemmän, en ole kaikkien siviilisäätyä tiennyt joiden kanssa nuorena vehtasin.
Vain yhden, oltiin molemmat naimisissa.
Olen.
Hänen naimisissa olonsa selvisi vasta aika paljon myöhemmin.
Mukavan rehellisiä ihmisiä täällä. Kertokaa jotain yksittäisiä sattumuksia vehtailuistanne. Tuliko tuttuja vastaan tms... Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mukavan rehellisiä ihmisiä täällä. Kertokaa jotain yksittäisiä sattumuksia vehtailuistanne. Tuliko tuttuja vastaan tms... Ap.
Epäiletkö puoliskoasi ja yrität saada kiikkiin?
😁
En tietääkseni, en ole pahemmin kyllä kysellytkään mutta selvästi ukkomiehiä olen vältellyt.
Yksi kerta jäi ainakin mieleen, oli kookas ukko jonka toin baarista kotiin. En itsekään mikään hento ollut. Kun yritettiin lemmiskellä, sänky romahti alta, mutta jatkettiin silti... en tiedä saatiinko koskaan "kettua koloon", nukahdettiin kai aika pian.
Yhden. En olisi ollut hänen kanssaan, jos olisin tiennyt äijän olevan ukkomies. Äijä ei muistanut kertoa asiasta mitenkään minut iskiessään ja ollessamme yhdessä. Näimme 2-4 kertaa viikossa ja mies vietti luonani usein öitä, joten en edes ajatellut hänen olevan ukkomies.
Kun asia paljastui, niin vaimo pisti eropaperit menemään ja minä lopetin myös suhteen siihen.
En ole, mutta olen itse avioerohakemuksen jälkeen deittaillut ollessani vielä naimisissa.
Suosin heitä. Eivät jää roikkumaan, eivät huutele kylillä, käyttää ehkäisyä ilman, että tarvitsee erikseen sanoa, jne...
Kyllä opiskelijana. Asuin hänen sijoitusasunnossaan.
Joo, mutta eikö se ole parikymppisenä ihan perus juttu?
Ainakin 20 eri miehen kanssa nuorempana.