Ärsyttääkö K-ryhmän tapa lähettää kysely ostostapahtumasta?
Olen lopettanut Plussa-kortin käytön koska spostiin tuli jatkuvasti kyselyjä ja kiitoksia K-ryhmältä. Nyt aamutelkussa ryhmän edustaja kertoo että ostoksia seurataan tarkoin. Samaa tekee S, mutta ei sentään aina lähetä spämmiä perään.
Kommentit (12)
Ei. Menee automaattisesti roskapostiin.
Joka kerta kun käyn ABC:lla, tulee sähköpostiin kysely ja jos en vastaa, tulee vielä muistutus. Tuntuu siltä, että yrittävät saada minut luopumaan kortinkäytöstä tarkkailemalla ja muituttamalla, että hei, me tiedetään tämä.
Vierailija kirjoitti:
Saa kai sen estettyä.
Tämä. Vai tuleeko välillä jotain asiaa tai etujakin? Jos estät kyselyt, saako silti etupostit?
Ei ärsytä. Otan myös ilomielin vastaan K-ryhmän hyvät henkilökohtaiset tarjoukset. Sen sijaan ärsyttää kaikkien julkisten palveluiden lähettämät kyselyt palvelun laadusta. Ihan persuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kai sen estettyä.
Tämä. Vai tuleeko välillä jotain asiaa tai etujakin? Jos estät kyselyt, saako silti etupostit?
Sikäli kuin ymmärsin, on erillinen palvelu jonka voi kieltää, sivun valikosta päivittäistavarakaupan asiakaspalautteet, tosin silloin jää pois myös isommista ostoksista, vaikka ei se tietenkään estä valittamasta jos tulee tarvis.
https://tietosuoja.kesko.fi/categoryGroup/paivittaistavarakauppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kai sen estettyä.
Sikäli kuin ymmärsin, on erillinen palvelu jonka voi kieltää, sivun valikosta päivittäistavarakaupan asiakaspalautteet, tosin silloin jää pois myös isommista ostoksista, vaikka ei se tietenkään estä valittamasta jos tulee tarvis.
https://tietosuoja.kesko.fi/categoryGroup/paivittaistavarakauppa
Ei, todennäköisesti se alin tutkimus- ja kyselyrekisteri olisi oikeampi tässä.
En ole koskaan saanut mitään kyselyjä tai viestejä, vaikka k-ryhmän kaupoissa käydään pääsääntöisesti ja plussakorttia vilautetaan ostosten yhteydessä.
Yhtään sähköpostia en ole saanut K-ryhmältä, vaikk olen asioinut heidän kaupoissaan.
Ei, mulla menee nuo sellaiseen sähköpostilaatikkoon, johon muutenkin menee kaikki mainospostit, sielläpähän makaa. Joskus käyn katsomassa, mitä posti siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Lisäksi kertyvä etu on mitätön. Käytän korttia vain kun siitä on hyötyä.
Minäkin olen lakannut näyttämästä plussakorttia tämän takia silloin kun sillä ei saa alennusta. En kuitenkaan koskaan saanut yhtään plussarahaa vaikka olisin näyttänyt sitä joka ikinen kerta. Kuinka hitosti sieltä täytyy oikein ostaa että saa edes muutaman euron takaisin??
Kyllä! Lisäksi kertyvä etu on mitätön. Käytän korttia vain kun siitä on hyötyä.