Vessapaperimainoksen karvainen örvelö
on tosi häiritsevä. Ja lyön vetoa ettei yksi pala vessapaperia riitä kenellekään, saati tuolle otukselle
Kommentit (37)
Se on kylläkin talouspaperi mitä siinä mainostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä viisastele, kun et tiedä. Mainostavat myös vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viisastele, kun et tiedä. Mainostavat myös vessapaperia.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava otus, kuten suuri osa suomalaisista miehistä.
N23
Minulle otuksesta tulee mieleen Twin-sarjan norjalainen näyttelijä Kristofer Hivju. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ha, toinen. Mä olen myös miettinyt mikä mieletön paskaa siitä koheltajasta tulee ja kuka joutuu avaamaan pöntön.
Niin ja kuinka paljon p:tä takertuu niihin karvoihin. Luulenpa että siinä ei mikään paperi edes auta vaan bidee suihku.
Rekkamiehenpastilleja hanuri täynnä, ei ole edes housuja...
Ällöttävä mainos. Tolloileva p*skainen karvap*rse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ha, toinen. Mä olen myös miettinyt mikä mieletön paskaa siitä koheltajasta tulee ja kuka joutuu avaamaan pöntön.
Niin ja kuinka paljon p:tä takertuu niihin karvoihin. Luulenpa että siinä ei mikään paperi edes auta vaan bidee suihku.
Painepesuri.
Vierailija kirjoitti:
Ja paljonko sillä jää kokkareita tuohon turkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt miten sen muunsukupuolisen lapsen vanhemmat antavat se hengata tuon epäilyttävän isojalan kanssa.
Ehkä se on sen (ummetuksesta kärsivän) lapsen mielikuvitusystävä.
Tää ketju!
Mustakin se örisevä örkki on ärsyttävä!
Muutenkin isot, kömpelöt ja hyväntahtoiset hahmot ärsyttävät, kuten Chewbacca ja Hagrid.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paljonko sillä jää kokkareita tuohon turkkiin.
Yhdellä palalla vielä pyyhkii, niin on kyllä kädetkin p*skassa. Eikä muuten pese niitäkään, vaan jatkaa "leikkejään".
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju!
Mustakin se örisevä örkki on ärsyttävä!
Muutenkin isot, kömpelöt ja hyväntahtoiset hahmot ärsyttävät, kuten Chewbacca ja Hagrid.
Mahtavaa, olen luullut olevani ainoa joka ei voi sietää Hagridia.
En ole vuosiin katsonut telkkaria, ja aina välillä luen näitä keskusteluja ärsyttävistä mainoksista tuntien suurta helpotusta siitä, ettei minun tarvitse nähdä niitä :D
Se on Pan eli Bacchus eli Beelzebub, joka houkuttelee viattomia lapsia metsään leikkimään ja mitä sitten tapahtuukaan... :(
Se on pyypyläinen, takapyllyn asukki.
Siitä tulee mieleen, että tämä paperi riittää karvaisimmallekin perseelle. Ja sitten mieleen lävähtää karvainen, lihava rekkamiehen perse.