Vessapaperimainoksen karvainen örvelö
on tosi häiritsevä. Ja lyön vetoa ettei yksi pala vessapaperia riitä kenellekään, saati tuolle otukselle
Kommentit (37)
Suloinen, kiltti ja ihana karvaturrikka. Halittava karvatti.
Ei pitäisi jättää lapsen vastuulle vahtia mokomaa säheltävää mörökölliä. Eikä sitä ainakaan sisätiloihin pitäisi tuoda, kun ei selvästi osaa siellä olla. Meille ei ainakaan tuollaista oteta, vaikka kuluttaisi miten vähän vessapaperia.
Etova mainos, inha mielikuva. En osta tuota paperia ikinä tän mainoksen perusteella. Selvästi muuten huomaa, että ei ole kotimaista tuotantoa.
Ha, toinen. Mä olen myös miettinyt mikä mieletön paskaa siitä koheltajasta tulee ja kuka joutuu avaamaan pöntön.
Silloin kun olen viimeksi katsonut tv:tä niin että tuli mainoksia oli sellainen Lambin mainos jossa oli karitsa, ei vissiin ole kyse siitä?
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olen viimeksi katsonut tv:tä niin että tuli mainoksia oli sellainen Lambin mainos jossa oli karitsa, ei vissiin ole kyse siitä?
Ei tosiaan ole kyse siitä.
Alkukantaiset peruselintoimet sympatisoidaan karvaturrien kuten myös oravan ja lampaan avulla. Suunnittelijat ovat lukeneet freudinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan ole kyse siitä.
Joo ei. Puheena olevassa mainoksessa on animoitu karvainen, jättikokoinen jonkinlainen peikko.
Vierailija kirjoitti:
Tanssii sen tenavan kanssa.
Liekö peto sittenkin pedo? Omituinen lisuke koko isojalka mainoksissa.
Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt miten sen muunsukupuolisen lapsen vanhemmat antavat se hengata tuon epäilyttävän isojalan kanssa.
Jostain syystä se mainos on aina puistattanut mua, hyh. Mutta Lambi-karitsa on sulonen, muhun vetoaa söpöt eläimet.
Toivottavasti Kalevauva ymmärtää tehdä tästä ketjusta biisin.
Se on ruma ja tylsä, olevinaan kai söpö.
Yleensä en pidä mainoksista, joissa on lapsia, mutta tuo karvaörkki tekee mainoksesta siedettävän. Kyseessähän on selkeästi lapsen mielikuvitusystävä.
Vierailija kirjoitti:
Ha, toinen. Mä olen myös miettinyt mikä mieletön paskaa siitä koheltajasta tulee ja kuka joutuu avaamaan pöntön.
:D
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt miten sen muunsukupuolisen lapsen vanhemmat antavat se hengata tuon epäilyttävän isojalan kanssa.
Se karvakasa on selkeästi vieläpä vähälahjainen. Leikkivät niissä piilopirteissään ja aina kuluu paperia.
Mun 70+ faija vihaa sitä mainosta niin paljon että pistää silmät kiinni aina kun se tulee😁
Se örvelö on söpö, ei häiritsevä :)